Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Raamovereenkomst voor levering, installatie en onderhoud van noodstroominstallaties/UPS
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor levering, installatie en onderhoud van noodstroominstallaties/UPS
Beschrijving: Raamovereenkomst voor levering, installatie en onderhoud van noodstroominstallaties/UPS
Identificatiecode van de procedure: f89cea95-2096-4fd6-abac-4ac09febb82f
Interne identificatiecode: PPP0EO-4552/4515/UZA/AD/24.079
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 31682510 Noodstroomsystemen
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 378 328,93 Euro
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Raamovereenkomst voor levering, installatie en onderhoud van noodstroominstallaties/UPS
Beschrijving: Raamovereenkomst voor levering, installatie en onderhoud van noodstroominstallaties/UPS
Interne identificatiecode: UZA/AD/24.079_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 31682510 Noodstroomsystemen
Aanvullende classificatie (cpv): 31682510 Noodstroomsystemen
Opties: Beschrijving van de opties: Vereiste opties (De inschrijver dient de prijs op te geven in de inventaris voor het omnium onderhoudscontract. De opdrachtgever is niet verplicht om deze opties te nemen.)
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Drie Eikenstraat 655
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Aanvullende informatie: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 378 328,93 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De inschrijver geeft hierbij zijn akkoord om de referenties te contacteren. Minimumeisen: De opgegeven referenties dienen opgesteld te worden volgens de tabel in bijlage en kunnen desgevallend aangevuld worden met bijkomende informatie (Bijlage D). De referenties dienen van een gelijkaardige aard en omvang te zijn als de voorliggende opdracht. Minimum 3 referenties.
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.Minimumeisen: Certificaat in te dienen bij de offerte.
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Financiële draagkracht gestaafd door de jaarrekening van de laatste drie boekjaren of het aantal boekjaren dat de onderneming reeds bestaat.Minimumeisen: - geen negatief eigen vermogen – In toepassing van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver zijn jaarrekening niet bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De buitenlandse inschrijver dient dit echter wel in bij de aanvraag tot deelneming.
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Minimumeisen: Jaarlijkse omzet laat toe om voor de realisatie van de voorliggende opdracht een voldoende buffer te voorzien. Deze omzet bedraagt minimaal en op jaarlijkse basis: € 500.000
Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 60
Criterium: Gewicht (punten, exact): 20
Criterium: Beschrijving: Service/plan van aanpak
Gewicht (punten, exact): 20
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental (€ 8.190,00); De borgtocht moet gesteld worden binnen 30 kalenderdagen volgend op de dag van de sluiting van de opdracht. Het bewijs van borgstelling wordt per post en / of e - mail verstuurd ter attentie van: Universitair Ziekenhuis Antwerpen Aankoopdienst t.a.v. Mevr. Kitty Bertels Drie Eikenstraat 655 B-2650 Edegem E: kitty.bertels@uza.be Wanneer de opdrachtnemer de borgtocht niet stelt binnen de vermelde termijn, kan gehandeld worden overeenkomstig de mogelijkheden vermeld in artikel 29 van het koninklijk besluit van 14 januari 2013. De borgtocht wordt volledig vrijgegeven na de definitieve oplevering van de laatste levering op het einde van de raamovereenkomst. Het verzoek van de opdrachtnemer om over te gaan tot de definitieve oplevering (op het einde van de raamovereenkomst) geldt als verzoek tot vrijgave van de borgtocht. ) Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 13/11/2024 12:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 13/11/2024 12:00 +01:00
Plaats: Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Drie Eikenstraat 655 te 2650 Edegem
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Bemiddelingsorganisatie: De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Organisatie voor beroepsprocedures: De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Registratienummer: BE0874 619 603
Postadres: Drie Eikenstraat 655
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Contactpunt: Kitty Bertels
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Postadres: Bolivarplaats 20 bus 7
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: ba06e564-80e3-417e-9d6d-3fb4c9a55b0a-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: De opdrachtdocumenten zijn aangepast op 23/10/24. Naar aanleiding van het vrijblijvend plaatsbezoek werd er vandaag een fout in de technische bepalingen vastgesteld, namelijk type PW9390-80-NHS-4X1 met een indienststelling van 26/06/2012, deze tekst dient vervangen te worden door PW9390-2x160-NHS-4x1. Alle wijzigingen werden in het geel gemarkeerd, ook de inventaris werd aangepast. (zie bestand 2024_10_23_Bestek UZA_AD_24.079_aangepast) PROCEDURE - De uiterste datum voor indiening offertes is aangepast naar 13/11/24 (12.00).
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 9746fa48-2b5f-44a7-834b-0ca00ec7fde9 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 23/10/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 23/10/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking