Stad Hasselt

Aankoopcentrale stad Hasselt - Schoonmaak en ruitenwas van gebouwen (ramen)



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België: Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
Aankoopcentrale stad Hasselt - Schoonmaak en ruitenwas van gebouwen (ramen)

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Stad Hasselt
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Sociale bescherming

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Aankoopcentrale stad Hasselt - Schoonmaak en ruitenwas van gebouwen (ramen)
Beschrijving: Stad Hasselt wenst, zowel in eigen naam en voor rekening en als aankoopcentrale de opdracht ‘Schoonmaak en ruitenwas van gebouwen’in de markt te zetten De overeenkomst heeft betrekking op diverse gebouwen van de aankoopcentrale stad Hasselt De aanbestedende overheid wenst een stabiele, professionele dienstverlening welke efficiënt, beheersbaar, flexibel en passend bij de organisatie van het gebouw is georganiseerd. Een overzicht van de adressen van de betreffende locaties voor de percelen 1, 2 is opgenomen in de bijlage P_gebouwenfiches bij het bestek. Deze lijsten zijn niet-limitatief en kunnen gedurende de looptijd van de overeenkomst gewijzigd of aangevuld worden met bijkomende locaties. Wijzingen kunnen geen aanleiding geven tot een prijsverhoging of schadevergoeding. In het bestek werden de gebouwen van Kortessem apart opgesomd. Op 1 januari 2025 fusioneren Hasselt en Kortessem en vallen de gebouwen van Kortessem onder het grondgebied Hasselt.
Identificatiecode van de procedure: d7d89d43-9e76-4659-8da2-acbc4399d826
Interne identificatiecode: PPP0D1-5588/4555/2024-5588
Type procedure: Openbaar
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Maximumaantal percelen waarop één inschrijver kan inschrijven: 2

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Aankoopcentrale Stad Hasselt-Schoonmaak van gebouwen
Beschrijving: Dagelijkse en periodieke schoonmaak van gebouwen die gelinkt zijn aan de Groep Hasselt.
Interne identificatiecode: 2024-5588 1_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
Opties:
Beschrijving van de opties: Vereiste opties (De indiener is verplicht om voor de vereiste offertes een prijs op te geven, het niet indienen van een prijs voor een verplichte optie leidt tot nietigheid van de offerte)

5.1.2 Plaats van uitvoering

Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Grondgebied Hasselt

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/01/2025
Einddatum van de duur: 31/12/2030

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.1 - Referenties Gedurende de laatste drie afgelopen jaren moeten voor schoonmaak minimum drie referentieopdrachten met minimum 10 gebouwen zijn uitgevoerd van minstens € 500.000,00 excl. btw per jaar. Deze schoonmaakreferenties betreffen multisites. Voor ruitenwas moeten minimum drie referentieopdrachten zijn uitgevoerd van minstens € 60.000,00 excl. btw per jaar. Bewijs: Een overzicht én bijhorende attesten van goede uitvoering. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om voormalige opdrachtgevers te contacteren, indien nodig verduidelijkingen te vragen en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling. Op vraag van de opdrachtnemer kunnen tevens bijkomende bewijsstukken opgevraagd worden. Minimumeisen: zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.2 - ABSU of gelijkwaardig De dienstverlener toont aan dat hij geschikt is om de beroepsactiviteit uit te oefenen. De inschrijver is lid van de ABSU (Algemene Belgische Schoonmaak Unie) of gelijkwaardige beroepsverenigingen voor buitenlandse inschrijvers. Bewijs: De inschrijver kan dit staven aan de hand van een certificaat. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.3 - Kwaliteitscertificaat (ISO 90001 of gelijkwaardig) Beschikken over een adequaat kwaliteitsmanagementsysteem waarbinnen voldoende middelen ter beschikking staan om een geïntegreerde managementaanpak over de hele organisatie te waarborgen door alle relevante processen in kaart te brengen en voldoende controlemechanismen te voorzien. Dit kwaliteitsmanagementsysteem moet door een geaccrediteerde instantie gecertificeerd zijn. Bewijs: Door een onafhankelijke derde aangeleverde kwaliteitscertificaat (ISO 9001 - of gelijkwaardig kwaliteitscertificaat) dat aantoont dat de onderneming bovenstaande maatregelen neemt en geldig is op het moment van de opening der offertes. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.4 - Milieubeheersysteem Beschikken over een adequaat milieubeheersysteem waarbinnen voldoende middelen ter beschikking staan om een geïntegreerde managementaanpak over de hele organisatie te waarborgen door alle relevante processen in kaart te brengen en voldoende controlemechanismen te voorzien. Dit milieubeheersysteem moet door een onafhankelijke geaccrediteerde instantie gecertificeerd zijn conform artikel 45 van Verordening (EG) nr. 1221/2009. Bewijs: Een door een onafhankelijke derde aangeleverde milieumanagementcertificaat (ISO 14001 of EMAS - of gelijkwaardig certificaat) dat aantoont dat de onderneming bovenstaande maatregelen neemt en geldig is op het moment van de opening der offertes. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc. 5 - VCA-certificaat Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers. Of een verklaring dat de verplichtingen zullen nageleefd worden die opgelegd worden bij de wet van 04/08/1996 en de bijhorende uitvoeringsbesluiten betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk. Bewijs: VCA-certificaat of gelijkwaardig document of een verklaring dat het bovenstaande kan bevestigen. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.6 - Verklaring Een verklaring dat er per gebouw minimaal 1 persoon tewerkgesteld wordt die instaat voor de communicatie met de verantwoordelijke van het gebouw en dit in de Nederlandse taal. Deze persoon dient op zijn/haar beurt deze door te kunnen geven aan de overige personeelsleden van de inschrijver. Op de werkvloer mag enkel Nederlands, Frans of Engels gesproken worden. Bewijs: Verklaring met bevestiging van de hierboven opgenomen beschrijving.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.7 - Personeelsbeleid Beschrijving van het gevoerde personeelsbeleid, met daarin opgenomen: -Personeelsbestand van laatste 3 jaar, met opsplitsing in arbeiders, bedienden en kader. Voor de effectieve uitvoering van de opdracht dient dit voor perceel 1 – schoonmaak minstens 200 personeelsleden te zijn en voor perceel 2 – ruitenwas minstens 15 personeelsleden. -Actief beleid rond optimale arbeidsomstandigheden Bewijs: Beschrijving van de hierboven opgenomen opsomming. Minimumeisen: zie hiernaast
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale jaaromzet van de onderneming over de laatste 3 boekjaren waarbij in minimaal één van die boekjaren per perceel een omzet moet gerealiseerd zijn van minstens € 2.477.000,00 excl. btw per jaar voor perceel 1- voor schoonmaak € 178.000,00 excl. btw per jaar voor perceel 2 - ruitenwas. Deze verklaring dient aangevuld te worden in de hiervoor voorziene bijlage en een kopie van de jaarrekeningen waarin de betreffende bedragen terug te vinden en aangeduid (bv. omcirkeld) zijn, dient toegevoegd te worden. Bijlage H – P1 en Bijlage I - P2. Minimumeisen: zie hiernaast
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Kwaliteit
Gewicht (punten, exact): 25
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Schoonmaakprogramma en vertaling naar personeel
Gewicht (punten, exact): 35
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/5588/D1/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (1,50% van het oorspronkelijk bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental; De borgtocht wordt volledig vrijgegeven na de oplevering. )
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 21/10/2024 11:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 21/10/2024 11:00 +02:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad Van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Stad Hasselt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Stad Hasselt

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002

Titel: Aankoopcentrale Stad Hasselt- Ruitenwas van gebouwen
Beschrijving: Ruitenwas van gebouwen die gelinkt zijn aan de Groep Hasselt. Het betreft het reinigen van alle omschreven raamoppervlakten en profielen, zowel binnen als buiten als het separatieglas binnen in het gebouw.
Interne identificatiecode: 2024-5588_2

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 90911300 Wassen van ramen

5.1.2 Plaats van uitvoering

Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Grondgebied Hasselt

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/01/2025
Einddatum van de duur: 31/12/2030

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.1 - Referenties Gedurende de laatste drie afgelopen jaren moeten voor schoonmaak minimum drie referentieopdrachten met minimum 10 gebouwen zijn uitgevoerd van minstens € 500.000,00 excl. btw per jaar. Deze schoonmaakreferenties betreffen multisites. Voor ruitenwas moeten minimum drie referentieopdrachten zijn uitgevoerd van minstens € 60.000,00 excl. btw per jaar. Bewijs: Een overzicht én bijhorende attesten van goede uitvoering. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om voormalige opdrachtgevers te contacteren, indien nodig verduidelijkingen te vragen en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling. Op vraag van de opdrachtnemer kunnen tevens bijkomende bewijsstukken opgevraagd worden. Minimumeisen: zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.2 - ABSU of gelijkwaardig De dienstverlener toont aan dat hij geschikt is om de beroepsactiviteit uit te oefenen. De inschrijver is lid van de ABSU (Algemene Belgische Schoonmaak Unie) of gelijkwaardige beroepsverenigingen voor buitenlandse inschrijvers. Bewijs: De inschrijver kan dit staven aan de hand van een certificaat. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.3 - Kwaliteitscertificaat (ISO 90001 of gelijkwaardig) Beschikken over een adequaat kwaliteitsmanagementsysteem waarbinnen voldoende middelen ter beschikking staan om een geïntegreerde managementaanpak over de hele organisatie te waarborgen door alle relevante processen in kaart te brengen en voldoende controlemechanismen te voorzien. Dit kwaliteitsmanagementsysteem moet door een geaccrediteerde instantie gecertificeerd zijn. Bewijs: Door een onafhankelijke derde aangeleverde kwaliteitscertificaat (ISO 9001 - of gelijkwaardig kwaliteitscertificaat) dat aantoont dat de onderneming bovenstaande maatregelen neemt en geldig is op het moment van de opening der offertes. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.4 - Milieubeheersysteem Beschikken over een adequaat milieubeheersysteem waarbinnen voldoende middelen ter beschikking staan om een geïntegreerde managementaanpak over de hele organisatie te waarborgen door alle relevante processen in kaart te brengen en voldoende controlemechanismen te voorzien. Dit milieubeheersysteem moet door een onafhankelijke geaccrediteerde instantie gecertificeerd zijn conform artikel 45 van Verordening (EG) nr. 1221/2009. Bewijs: Een door een onafhankelijke derde aangeleverde milieumanagementcertificaat (ISO 14001 of EMAS - of gelijkwaardig certificaat) dat aantoont dat de onderneming bovenstaande maatregelen neemt en geldig is op het moment van de opening der offertes. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc. 5 - VCA-certificaat Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers. Of een verklaring dat de verplichtingen zullen nageleefd worden die opgelegd worden bij de wet van 04/08/1996 en de bijhorende uitvoeringsbesluiten betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk. Bewijs: VCA-certificaat of gelijkwaardig document of een verklaring dat het bovenstaande kan bevestigen. Minimumeisen: Zie hiernaast
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.6 - Verklaring Een verklaring dat er per gebouw minimaal 1 persoon tewerkgesteld wordt die instaat voor de communicatie met de verantwoordelijke van het gebouw en dit in de Nederlandse taal. Deze persoon dient op zijn/haar beurt deze door te kunnen geven aan de overige personeelsleden van de inschrijver. Op de werkvloer mag enkel Nederlands, Frans of Engels gesproken worden. Bewijs: Verklaring met bevestiging van de hierboven opgenomen beschrijving.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Doc.7 - Personeelsbeleid Beschrijving van het gevoerde personeelsbeleid, met daarin opgenomen: -Personeelsbestand van laatste 3 jaar, met opsplitsing in arbeiders, bedienden en kader. Voor de effectieve uitvoering van de opdracht dient dit voor perceel 1 – schoonmaak minstens 200 personeelsleden te zijn en voor perceel 2 – ruitenwas minstens 15 personeelsleden. -Actief beleid rond optimale arbeidsomstandigheden Bewijs: Beschrijving van de hierboven opgenomen opsomming. Minimumeisen: zie hiernaast
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale jaaromzet van de onderneming over de laatste 3 boekjaren waarbij in minimaal één van die boekjaren per perceel een omzet moet gerealiseerd zijn van minstens € 2.477.000,00 excl. btw per jaar voor perceel 1- voor schoonmaak € 178.000,00 excl. btw per jaar voor perceel 2 - ruitenwas. Deze verklaring dient aangevuld te worden in de hiervoor voorziene bijlage en een kopie van de jaarrekeningen waarin de betreffende bedragen terug te vinden en aangeduid (bv. omcirkeld) zijn, dient toegevoegd te worden. Bijlage H – P1 en Bijlage I - P2. Minimumeisen: zie hiernaast
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 60
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Kwaliteit
Gewicht (punten, exact): 40
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/5588/D1/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (1,50% van het oorspronkelijk bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental; De borgtocht wordt volledig vrijgegeven na de oplevering. )
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 21/10/2024 11:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 21/10/2024 11:00 +02:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad Van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Stad Hasselt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Stad Hasselt

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Stad Hasselt
Registratienummer: BE0207466964
Postadres: Limburgplein 1
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Contactpunt: Krista Lycops
Telefoon: +32 11308176
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Raad Van State
Registratienummer: BE 0931814266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel (Etterbeek)
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

10. Wijziging van een aankondiging

Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 9fe91f90-7007-4271-b16e-b001df95c9b5-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: De opdrachtdocumenten zijn aangepast op 16/10/24. **Onderstaande vraag 11/10/24 om 13u10 werd gesteld maar werd nog niet beantwoord in het forum. Vraag: Op de gebouwfiche Lokaal dienstencentrum Hogevijf Stadspark – 48 A staat :  “Tijdens de vakantieperiodes zijn er aangepaste werkuren en is er een aangepast programma. “ Onze vragen hieromtrent : Welke periodes zijn in deze vakantieperiodes? Wat is het aangepast programma? Wat wordt bedoeld met aangepaste werkuren? Antwoord Tijdens de schoolvakanties vinden er geen activiteiten of lessen plaats, wat betekent dat veel van onze leslokalen tijdens deze periodes minder of niet gebruikt worden. Hierdoor hoeven deze lokalen ook minder vaak schoongemaakt te worden. De vastgestelde schoonmaakuren blijven echter ongewijzigd doorlopen. In overleg wordt het schoonmaakprogramma aangepast om deze uren nuttig te besteden, bijvoorbeeld aan grondige reiniging van de leskeuken of andere jaarlijkse schoonmaak werken. Er is dus geen aanpassing nodig in het aantal uren per week te presteren. ** Als antwoord op de vraag 8/10/24 om 20u17 “Hoeveel stoelen dienen wij 2x per jaar te reinigen via droogstoom?” werd de bijlagen “Stoelen en banken ’t Scheep” toegevoegd. Het antwoord op de rest van deze vraag werd al gepubliceerd in het forum. Er zal vandaag 16/10/24 een erratum gepubliceerd worden met het antwoord op onderstaande vraag en een overzicht van het aantal stoelen/banken ’t Scheep . Let wel !! Het kan enkele dagen duren alvorens de publicatie zichtbaar is

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: afdcfea6-5f93-43cd-ac99-a15421ca4c7a - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 16/10/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 16/10/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :