Uz Leuven
Raamovereenkomst voor onderhoud en herstellingen van elektromechanische ziekenhuisgebonden uitrusting
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: UZ Leuven
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor onderhoud en herstellingen van elektromechanische ziekenhuisgebonden uitrusting
Beschrijving: 1. Middels huidige opdracht wenst de Aanbesteder over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst conform artikel 43 par. 4 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 met als referentie “P8172 Raamovereenkomst voor onderhoud en herstellingen van elektromechanische ziekenhuisgebonden uitrusting ” met één (1) Ondernemer. 2. De opdracht omvat: - Onderhoud en herstellingen van elektromechanische ziekenhuisgebonden uitrusting. - Het uitvoeren van accessoire werken met betrekking tot de ziekenhuisgebonden uitrusting. 3. De duurtijd van deze raamovereenkomst bedraagt 4 jaar ingaande op de dag van toewijzing. Mits inachtneming van een opzegperiode van 3 maanden kan de Aanbesteder, zonder opgave van enige reden, te alle tijde een einde stellen aan de raamovereenkomst. Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van de Aanbesteder, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden. 4. De Aanbesteder zal aldus volgens de in deze raamovereenkomst bepaalde voorwaarden diensten kunnen afroepen. 5. De Aanbesteder kan de Ondernemer die partij is bij de raamovereenkomst steeds schriftelijk raadplegen en hem, indien nodig, verzoeken zijn offerte aan te vullen. 6. De te leveren diensten in globo of per deelopdracht hangen af van de toekomstige behoeften van de Aanbesteder en zijn aldus thans derhalve vermoedelijke hoeveelheden. 7. De opdracht is niet exclusief en er worden geen minimumafnames gegarandeerd. 8. De Aanbesteder behoudt zicht evenwel ook het recht om de raamovereenkomst niet te gunnen.
Identificatiecode van de procedure: 87281414-e302-427c-89eb-c580cd539def
Interne identificatiecode: PPP0WC-404/4564/P8172
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 50000000 Reparatie- en onderhoudsdiensten
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 1 500 000 Euro
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Raamovereenkomst voor onderhoud en herstellingen van elektromechanische ziekenhuisgebonden uitrusting
Beschrijving: 1. Middels huidige opdracht wenst de Aanbesteder over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst conform artikel 43 par. 4 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 met als referentie “P8172 Raamovereenkomst voor onderhoud en herstellingen van elektromechanische ziekenhuisgebonden uitrusting ” met één (1) Ondernemer. 2. De opdracht omvat: - Onderhoud en herstellingen van elektromechanische ziekenhuisgebonden uitrusting. - Het uitvoeren van accessoire werken met betrekking tot de ziekenhuisgebonden uitrusting. 3. De duurtijd van deze raamovereenkomst bedraagt 4 jaar ingaande op de dag van toewijzing. Mits inachtneming van een opzegperiode van 3 maanden kan de Aanbesteder, zonder opgave van enige reden, te alle tijde een einde stellen aan de raamovereenkomst. Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van de Aanbesteder, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden. 4. De Aanbesteder zal aldus volgens de in deze raamovereenkomst bepaalde voorwaarden diensten kunnen afroepen. 5. De Aanbesteder kan de Ondernemer die partij is bij de raamovereenkomst steeds schriftelijk raadplegen en hem, indien nodig, verzoeken zijn offerte aan te vullen. 6. De te leveren diensten in globo of per deelopdracht hangen af van de toekomstige behoeften van de Aanbesteder en zijn aldus thans derhalve vermoedelijke hoeveelheden. 7. De opdracht is niet exclusief en er worden geen minimumafnames gegarandeerd. 8. De Aanbesteder behoudt zicht evenwel ook het recht om de raamovereenkomst niet te gunnen.
Interne identificatiecode: P8172_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 50000000 Reparatie- en onderhoudsdiensten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Aanvullende informatie: Campus Pellenberg
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Kapucijnenvoer 33
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Aanvullende informatie: Campus Sint Rafaël
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Aanvullende informatie: Campus Gasthuisberg
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 1 500 000 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: CV van iedere technicus die de inschrijver voorziet voor deze opdracht.Minimumeisen: CV van iedere technicus die de inschrijver voorziet voor deze opdracht, waarbij de helft van de voorziene technici minstens 5 jaar ervaring hebben in dienstverlening binnen zorgomgeving (o.a. ziekenhuizen, woonzorgcentra) m.b.t. elektromechanische uitrusting.
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: CV van contactpersoon die als formele leidinggevende zal optreden en contactpersoon zal zijn voor besprekingen over het functioneren (evaluaties), het gereedschap, de opleidingen, langdurige afwezigheden, … van de technici. Maandelijks wordt er een overlegmoment ingepland tussen de opdrachtgever en deze formele leidinggevende samen met de eerste technieker.Minimumeisen: CV van formele leidinggevende met minstens 10 jaar ervaring als leidinggevende
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: CV van contactpersoon die als commercieel-technisch contactpersoon zal optreden voor de accessoire werken.Minimumeisen: CV van contactpersoon die als commercieel-technisch contactpersoon zal optreden voor de accessoire werken met minstens 5 jaar ervaring.
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver beschikt over een VCA certificaat of gelijkwaardig.Minimumeisen: Het voorleggen van een VCA certificaat of gelijkwaardig.
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De elektromechanische technici die worden voorzien voor deze opdracht beschikken over een BA5-attest.Minimumeisen: BA5-attest bij kandidaatstelling van de elektromechanische technici die ingezet worden voor deze opdracht.
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Er worden minimum drie (3) referenties voorgelegd van een gelijkaardige nationale en/of internationale opdracht in de afgelopen 3 jaar m.b.t. dienstverlening voor elektromechanische uitrusting. Elke referentie vermeldt bovendien volgende gegevens: - Coördinaten (naam opdrachtgever, e-mail adres, contactpersoon en telefoonnummer) met expliciete vermelding dat deze contactpersoon gecontacteerd mag worden. Minimumeisen: De inschrijver levert minstens drie (3) referenties in de afgelopen drie jaar m.b.t. dienstverlening voor elektromechanische uitrusting. Elke referentie is vergezeld van de gevraagde informatie: • Gegevens contactpersoon (e-mail adres, functie) met expliciete vermelding dat deze contactpersoon gecontacteerd mag worden; • Budgettaire grootte (totaal); • Aantal jaar lopende; • De publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; • Attest van goede uitvoering; • De scope van het project.
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen. Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn. Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 100
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 28/10/2024 10:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 28/10/2024 10:00 +01:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: UZ Leuven
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: UZ Leuven
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: UZ Leuven
Registratienummer: 0419.052.173
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Contactpunt: Cel Overheidsopdrachten
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Registratienummer: 0308.357.753
Postadres: Ferdinand Smoldersplein 5
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 99afed9e-40ad-4f0d-9df9-c7ffd63ce4dc - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 27/09/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 27/09/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking