Beschrijving: De kandidaat dient de noodzakelijke personeel en technische middelen en ervaring te hebben om deze opdracht volgens een passend kwaliteitsniveau uit te voeren. Minimumeisen: De minimale vereisten qua technische en beroepsbekwaamheid zijn daarom: 1) In de afgelopen periode van maximaal 5 jaar heeft de kandidaat minstens 1 opdracht uitgevoerd aangaande: Uitwerken van een communicatiestrategie alsook uitvoering van de aansluitende communicatiecampagne in een complete mediamix met minstens digitale elementen zoals website, social media. 2) In de afgelopen periode van maximaal 5 jaar heeft de kandidaat minstens 1 opdracht uitgevoerd aangaande: uitwerking van een magazine; 3) In de afgelopen periode van maximaal 5 jaar heeft de kandidaat minstens 1 opdracht uitgevoerd aangaande: het opbouwen van een e-mail en gsm-database en het aanwenden voor digitale communicatie. 4) De kandidaat bewijst zijn technische en beroepsbekwaamheid en affiniteit met de doelgroepen van overheidsbedrijven door: a) Voorlegging van maximaal 7 referentie-opdrachten, gesloten na 2020, met minstens 1 referentie- opdracht zoals besproken in punt 1, minstens 1 referentie-opdracht zoals besproken in punt 2, minstens 1 referentie-opdracht besproken in punt 3 en minstens 2 referentie-opdrachten bij een intercommunale, stad of gemeente of overheidsinstelling bij de minimale vereisten o Een referentie-opdracht kan pas in aanmerking komen indien deze gesloten werd met de kandidaat (hetzij als natuurlijk persoon, als vennootschap, of als deelnemer aan een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid). Opdrachten waarbij de kandidaat als onderaannemer heeft meegewerkt aan de uitvoering van een opdracht komen niet in aanmerking. De aanbestedende overheid zoekt immers een strategische partner die als ‘single point of contact’ instaat voor de hele uitvoering van de opdracht en dus bewezen heeft een coördinerende rol aan te kunnen. o Voor elke referentie-opdracht vermeldt de kandidaat de datum van sluiting van de opdracht of overeenkomst het bedrag de publiek- of privaatrechtelijke instantie waarvoor ze bestemd was; de looptijd de mate waarin de kandidaat de referentie-opdracht zelf heeft uitgevoerd, dan wel op onderaannemers heeft beroep gedaan (met opgave van de naam van deze onderaannemers); o Een referentie-opdracht kan pas in aanmerking komen indien ze een waarde heeft van ten minste € 10.000; o Elke referentie-opdracht wordt toegelicht in een nota van maximaal 2 A4-pagina’s, waarbij het objectief, de aanpak, het budget, en het behaalde resultaat wordt omschreven, net als de disciplines die erin aan bod komen. De disciplines zijn: Strategie Conceptcreatie, design en dtp o Eén referentie-opdracht kan zowel het uitwerken van een communicatiestrategie, het uitwerken van een magazine of project, mits deze telkens wordt toegelicht in een afzonderlijke nota van maximaal 2 A4-pagina’s, waarbij specifiek het betrokken aspect (uitwerken communicatiestrategie met vertaling naar communicatiecampagnes) wordt toegelicht; o Indien de kandidaat, in weerwil van deze bepalingen, meer dan 7 referentie-opdrachten voorlegt, zullen deze chronologisch (datum van sluiting van opdracht of overeenkomst) gerangschikt worden en enkel de 5 meest recente opdrachten zullen beoordeeld worden door de aanbestedende overheid