Gemeentebestuur Tielt-winge - Afdeling Grondgebiedzaken
RENOVATIEDOSSIER oud gemeentehuis van Houwaart tot IBO & Scoutslokalen + aanleg buitenruimte | PERCEEL: 01 BOUWWERKEN / AFBOUW / BUITENAANLEG
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Gemeentebestuur Tielt-Winge
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: RENOVATIEDOSSIER oud gemeentehuis van Houwaart tot IBO & Scoutslokalen + aanleg buitenruimte | PERCEEL: 01 BOUWWERKEN / AFBOUW / BUITENAANLEG
Beschrijving: RENOVATIEDOSSIER oud gemeentehuis van Houwaart tot IBO & Scoutslokalen + aanleg buitenruimte Voormelde opdracht heeft betrekking op de energetische verbouwing met beperkte uitbreiding de bestaande inrichting van de buitenschoolse opvang in het oude gemeentehuis van Houwaart en de herconditionering van de lokalen gebruikte door de lokale scoutsvereniging in een deel van het gebouw met inbegrip van de heraanleg van de bijhorende buitenruimte. In overleg met de aannemer bouwkunde wordt voor de start van de werken een strikte werfplanning uitgewerkt en in deze planning worden ook de nevenaannemingen van de andere percelen verwerkt. Door zijn inschrijving erkent de aannemer van perceel 01 dat hij bij de uitvoering en zijn prijsofferte rekening houdt met mogelijke periodes welke de uitvoeringstermijn van onderhavig lot opschort om de nevenaannemers voldoende tijd te geven om ook hun aandeel in het totaal van de verbouwing tot een goed einde te brengen. De inschrijver kan geen schadevergoeding vragen of meerwerken claimen uit hoofde van deze mogelijke opschortingen. Wat betreft de coördinatie met de nevenaannemers weze gestipuleerd dat de architecten hier een coördinatietaak hebben en de termijnen van de nevenaannemingen zoveel mogelijk gelijktijdig met de opgegeven uitvoeringstermijnen voor loten 1/2/3/4/5 zal worden ingepland. Perceel 1 heeft betrekking op de ruwbouw en afwerking – Perceel 2 heeft betrekking op de electrische installaties sterl en zwakstroom– Perceel 3 heeft betrekking op de verwarming en HVAC – Perceel 4 heeft betrekking op de installatie van een huislift – Perceel 5 heeft betrekking op de installatie van de vaste bemeubeling – Losse bemeubeling wordt aangekocht door de zorgen van de eigen diensten Deze planning met integratie van de overige percelen zal worden opgesteld in nauw overleg met de architecten, de bouwheer, de aannemer en de veiligheidscoördinator.
Identificatiecode van de procedure: 8767e916-7097-4733-81aa-3bc6e6677163
Interne identificatiecode: 2022.059P01
De procedure wordt versneld: neen
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure: Zie administratieve voorwaarden.
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
2.1.4 Algemene informatie
Aanvullende informatie: Zie administratieve voorwaarden.
2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: De inschrijver moet op alle percelen inschrijven
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: Zie administratieve voorwaarden.
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Beschrijving: RENOVATIEDOSSIER oud gemeentehuis van Houwaart tot IBO & Scoutslokalen + aanleg buitenruimte Voormelde opdracht heeft betrekking op de energetische verbouwing met beperkte uitbreiding de bestaande inrichting van de buitenschoolse opvang in het oude gemeentehuis van Houwaart en de herconditionering van de lokalen gebruikte door de lokale scoutsvereniging in een deel van het gebouw met inbegrip van de heraanleg van de bijhorende buitenruimte. In overleg met de aannemer bouwkunde wordt voor de start van de werken een strikte werfplanning uitgewerkt en in deze planning worden ook de nevenaannemingen van de andere percelen verwerkt. Door zijn inschrijving erkent de aannemer van perceel 01 dat hij bij de uitvoering en zijn prijsofferte rekening houdt met mogelijke periodes welke de uitvoeringstermijn van onderhavig lot opschort om de nevenaannemers voldoende tijd te geven om ook hun aandeel in het totaal van de verbouwing tot een goed einde te brengen. De inschrijver kan geen schadevergoeding vragen of meerwerken claimen uit hoofde van deze mogelijke opschortingen. Wat betreft de coördinatie met de nevenaannemers weze gestipuleerd dat de architecten hier een coördinatietaak hebben en de termijnen van de nevenaannemingen zoveel mogelijk gelijktijdig met de opgegeven uitvoeringstermijnen voor loten 1/2/3/4/5 zal worden ingepland. Perceel 1 heeft betrekking op de ruwbouw en afwerking – Perceel 2 heeft betrekking op de electrische installaties sterl en zwakstroom– Perceel 3 heeft betrekking op de verwarming en HVAC – Perceel 4 heeft betrekking op de installatie van een huislift – Perceel 5 heeft betrekking op de installatie van de vaste bemeubeling – Losse bemeubeling wordt aangekocht door de zorgen van de eigen diensten Deze planning met integratie van de overige percelen zal worden opgesteld in nauw overleg met de architecten, de bouwheer, de aannemer en de veiligheidscoördinator.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Aanvullende informatie: Hoek Haldertstraat-Kriekebekestraat 3390 Tielt-Winge
5.1.6 Algemene informatie
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
Aanvullende informatie: Zie administratieve voorwaarden.
5.1.7 Strategische aanbestedingen
5.1.8 Toegankelijkheidscriteria
Er zijn criteria opgenomen inzake de toegankelijkheid voor personen met een handicap
Rechtvaardiging: Zie administratieve voorwaarden.
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Conformiteit met de gevraagde erkenningscategorie en klasse.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen: De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: Zie administratieve voorwaarden.
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Termijn voor verzoeken om aanvullende informatie: 31/10/2024 18:00 +01:00
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Zie administratieve voorwaarden.
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 05/11/2024 11:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie die na het verstrijken van de indieningstermijn kan worden aangevuld: Geen enkel document kan later worden ingediend.
Aanvullende informatie: Zie administratieve voorwaarden.
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 05/11/2024 12:00 +01:00
Plaats: Zie administratieve voorwaarden.
Aanvullende informatie: Zie administratieve voorwaarden.
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Een geheimhoudingsovereenkomst is vereist: neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
Rechtsvorm die moet worden aangenomen door een combinatie van inschrijvers aan wie een opdracht wordt gegund: Zie administratieve voorwaarden.
Informatie over de termijnen voor beroep: Zie administratieve voorwaarden.
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Bemiddelingsorganisatie: Ondernemingsrechtbank Limburg Afd. Hasselt
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Limburg Afd. Hasselt
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: architecten@nova-zembla
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: architecten@nova-zembla
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Hof van Beroep Antwerpen
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Gemeentebestuur Tielt-Winge
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: architecten@nova-zembla
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: architecten@nova-zembla
Registratienummer: 0476417577_2475
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Maaseik (BE225)
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken
Organisatie die inschrijvingen verwerkt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Gemeentebestuur Tielt-Winge
Registratienummer: 0216.769.660
Afdeling: Afdeling Grondgebiedzaken
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Rollen van deze organisatie: Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0004
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank Limburg Afd. Hasselt
Registratienummer: 0000000000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Telefoon: +32 11 37 43 86
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0005
Officiële naam: Hof van Beroep Antwerpen
Registratienummer: 0000000001
Postadres: Waalsekaai 35A
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Telefoon: +32 3 247 97 11
Rollen van deze organisatie: Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: c9d4426f-be4e-453c-8b72-8b6e54957049-01
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 25/09/2024
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 7911bbe6-8bab-416b-bf39-dfbc6c63b828 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 25/09/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 25/09/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking