Gemeente Merksplas

Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal voor de verschillende gemeentediensten en het OCMW



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Gemeente Merksplas
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal voor de verschillende gemeentediensten en het OCMW
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal voor de verschillende gemeentediensten en het OCMW
Identificatiecode van de procedure: 3121efd9-fd35-4d63-978f-683ab607d32c
Interne identificatiecode: PPP00D-1395/4056/2024/10/086
Type procedure: Onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande oproep tot mededinging
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 30192000Kantoorbenodigdheden
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal voor de verschillende gemeentediensten en het OCMW
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal voor de verschillende gemeentediensten en het OCMW
Interne identificatiecode: 2024/10/086_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 30192000Kantoorbenodigdheden
Aanvullende classificatie(cpv): 30192000Kantoorbenodigdheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Markt 1
Stad: Merksplas
Postcode: 2330
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout(BE213)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeentehuis
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/10/2024
Einddatum van de duur: 30/09/2028
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 50
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Vast kortingspercentage op de publieke prijslijst
Gewicht (punten, exact): 50
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Gemeente Merksplas
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Gemeente Merksplas
Organisatie die het contract ondertekent: Gemeente Merksplas
Resultaten
6.1 ID resultaat perceel: LOT-0001
Er is ten minste één winnaar gekozen.
6.1.2 Informatie over winnaars
Winnaar:
Officiële naam: Interoffice bvba
Inschrijving:
Identificatiecode van de inschrijving: Interoffice bvba
Identificatiecode van het perceel of de groep percelen: LOT-0001
Waarde van het resultaat: 0EUR
Onderaanneming: no
Waarde onderaanneming is bekend: neen
Percentage onderaanneming is bekend: neen
Informatie over het contract:
Identificatiecode van het contract: 1627-3844
Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal voor de verschillende gemeentediensten en het OCMW
Datum van sluiting van het contract: 17/09/2024
De opdracht wordt gegund in het kader van een raamovereenkomst: neen
Organisatie die het contract ondertekent: Gemeente Merksplas
6.1.4 Statistische informatie
Ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname:
Type van de ontvangen inschrijvingen: Inschrijvingen
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 1
Type van de ontvangen inschrijvingen: Verzoeken tot deelname
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 1
Bereik van de inschrijvingen:
Waarde van de laagste ontvankelijke inschrijving: 0EUR
Waarde van de hoogste ontvankelijke inschrijving: 0EUR
Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Gemeente Merksplas
Registratienummer: BE 0207.503.190
Postadres: Markt 1
Stad: Merksplas
Postcode: 2330
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout(BE213)
Land: België
Contactpunt: Chris Vermeiren
E-mail: chris.vermeiren@merksplas.be
Telefoon: +32 14639418
Fax: +32 14639401
Internetadres: http://www.merksplas.be/
Kopersprofiel: https://www.publicprocurement.be
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die het contract ondertekent
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Interoffice bvba
Registratienummer: BE 0403040245
Postadres: Luikersteenweg 158
Stad: Tongeren
Postcode: 3700
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren(BE223)
Land: België
Contactpunt: Natascha Vanbecelaere
E-mail: sales@interoffice.be
Telefoon: +32 12391555
Rollen van deze organisatie:
Inschrijver
Winnaar van deze percelen: LOT-0001
11 Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 60463d11-1fae-4e11-a393-0dd563357bb5- 01
Type formulier: Resultaat
Type aankondiging: Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 20/09/202400:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 20/09/202400:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :