Igo Div

Raamovereenkomst voor de aankoop van bevestigingsmaterialen



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


Koper
1.1 Koper
Officiële naam: IGO Div
Rechtsvorm van de koper: Groep overheidsinstanties
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van bevestigingsmaterialen
Beschrijving: IGO div en IGO-W vzw voeren dagdagelijks taken uit in de sectoren bouw en tuin waarvoor bevestigingsmaterialen nodig zijn. In de voorliggende overheidsopdracht wordt er gevraagd prijs te geven voor een 100-tal courante artikelen (referentielijst). De totale prijs en de kortingen die de inschrijver hiervoor aanbiedt zullen medebepalend zijn in de keuze van een leverancier. Dit is geen exclusieve opsomming van materialen, aangezien het niet mogelijk is een limitatieve lijst van toekomstig te bestellen zaken op te stellen. De kortingen die toegekend worden, dienen ook van toepassing gemaakt te worden op materialen waarvoor in voorliggend bestek geen prijs werd opgevraagd. Er zal daarom gewerkt worden met aankopen op catalogus. In de technische bepalingen (hoofdstuk III.) werden de vereisten opgenomen waaraan het materiaal waarvoor prijs werd gevraagd, dient te voldoen. De inschrijver dient in zijn offerte een volledige catalogus met netto prijslijst aan. Onder catalogus + prijslijst wordt een commercieel gangbaar document verstaan en niet een geheel van losse bladzijden met technische gegevens. De catalogus dient minimum raadpleegbaar te zijn via een e-business platform (webcatalogus, e-facturatie), waar eveneens bestellingen geplaatst kunnen worden. Een webshop die een OCI-koppeling kan maken met ons aankoopsysteem wordt positief gequoteerd in het gunningscriterium 'Service'. Hiervoor dient er (na sluiting van de opdracht) voor elke medewerker die door IGO div / IGO-W vzw aangeduid werd een toegang op een beveiligde internetsite met bijbehorende specifieke login aangemaakt te worden. Door in te schrijven op deze overheidsopdracht verklaart de inschrijver dat de zo te raadplegen prijzen en toegestane kortingen deze van het voorgestelde contract zijn en dat deze gedurende de gehele looptijd zullen gehandhaafd blijven. Voor de specifieke artikelen (100-tal) waarop de beoordeling zal gebeuren, zal de inschrijver hiervoor de inventaris correct invullen. Naast de verplicht aan te bieden producten zal de inschrijver ook de andere producten in zijn gamma, welke relevant zijn voor de opdracht, aanbieden. Dat gebeurt dus via de catalogus en prijslijst. De hiervoor opgegeven prijzen kunnen netto prijzen alsook bruto prijzen met de hierop van toepassing zijnde korting zijn. IGO div en IGO-W vzw kunnen desgevallend ook uit deze bijkomende artikelen aankopen. Er wordt prijs gevraagd voor kwaliteitsgereedschap en -materiaal (CE-conform) voor professioneel dagelijks intensief gebruik. De catalogus moet: - gebruiksvriendelijk zijn en zoekfaciliteiten naar artikels mogelijk maken; - de nodige technische informatie, foto's en prijzen bevatten; - minimaal raadpleegbaar zijn via een Nederlandstalig e-business platform. Leveringen gebeuren meestal in ons hoofdkantoor. Soms kan het ook voorvallen dat er rechtstreeks op één van onze werven moet geleverd worden (meestal binnen het arrondissement Leuven). De opdrachtnemer dient een systeem van kostenplaatsmanagement aan te bieden dat het mogelijk maakt om de kosten toe te wijzen / te differentiëren op drie niveaus: - Organisatieniveau: IGO div versus IGO-W vzw - Kostenplaatsen: De meeste ploegen werken op verschillende kostenplaatsen. Er dient per kostenplaats een historiek van bestellingen opgevraagd te kunnen worden. - Werfniveau / opdrachtenniveau: Elke kostenplaats bestaat uit verschillende werven / opdrachten. In functie van de naculculatie dient er per werf / opdracht een overzicht bijgehouden te worden van de gemaakte kosten. Het voorgestelde systeem beperkt de administratie voor de opdrachtgever tot een minimum en wordt aangeleverd in manipuleerbare digitale data. Exclusiviteit De dienstverlener beschikt door de gunning van de opdracht niet over een exclusief recht om alle opdrachten, zoals deze die het voorwerp uitmaken van onderhavig bestek, uit te voeren. De aanbestedende overheid kan op eender welk moment één of meerdere van deze of gelijkaardige opdrachten toevertrouwen aan een derde indien de werf, de aard van het materiaal of andere omstandigheden in functie van de werf dit noodzakelijk maken.
Identificatiecode van de procedure: 7073bfb4-60f3-4b36-83bc-15fa9008eec0
Interne identificatiecode: PPP15D-155/4051/2024/006
Type procedure: Onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande oproep tot mededinging
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 44523000Scharnieren, bevestigingsmateriaal en beslag
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van bevestigingsmaterialen
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop van bevestigingsmaterialen
Interne identificatiecode: 2024/006_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 44523000Scharnieren, bevestigingsmateriaal en beslag
Aanvullende classificatie(cpv): 44523000Scharnieren, bevestigingsmateriaal en beslag
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: De Vunt 17
Stad: Holsbeek
Postcode: 3220
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven(BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: IGO Div
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 21/08/2024
Looptijd: 48MONTH
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 3
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschreven: De opdracht bevat drie verlengingen.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 60
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Service
Gewicht (punten, exact): 25
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Catalogus
Gewicht (punten, exact): 10
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Duurzaamheid
Gewicht (punten, exact): 5
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Bemiddelingsorganisatie: Raad van State
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: IGO Div
Organisatie die het contract ondertekent: IGO Div
Resultaten
6.1 ID resultaat perceel: LOT-0001
Er is ten minste één winnaar gekozen.
6.1.2 Informatie over winnaars
Winnaar:
Officiële naam: WURTH BELUX NV
Inschrijving:
Identificatiecode van de inschrijving: WURTH BELUX NV
Identificatiecode van het perceel of de groep percelen: LOT-0001
Waarde van het resultaat: 16,402.48EUR
Onderaanneming: no
Waarde onderaanneming is bekend: neen
Percentage onderaanneming is bekend: neen
Informatie over het contract:
Identificatiecode van het contract: 452-614
Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van bevestigingsmaterialen
Datum van sluiting van het contract: 18/06/2024
De opdracht wordt gegund in het kader van een raamovereenkomst: neen
Organisatie die het contract ondertekent: IGO Div
6.1.4 Statistische informatie
Ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname:
Type van de ontvangen inschrijvingen: Inschrijvingen
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 1
Type van de ontvangen inschrijvingen: Verzoeken tot deelname
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 1
Bereik van de inschrijvingen:
Waarde van de laagste ontvankelijke inschrijving: 16,402.48EUR
Waarde van de hoogste ontvankelijke inschrijving: 16,402.48EUR
Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: IGO Div
Registratienummer: IGO
Postadres: De Vunt 17
Stad: Holsbeek
Postcode: 3220
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven(BE242)
Land: België
E-mail: info@igo.be
Telefoon: +32 16298540
Fax: +32 16298559
Internetadres: http://www.igo.be/
Kopersprofiel: https://www.publicprocurement.be
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die het contract ondertekent
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel (Etterbeek)
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
E-mail: info@raadvanstate.be
Telefoon: +32 22349611
Internetadres: http://www.raadvst-consetat.be/
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Bemiddelingsorganisatie
8.1 ORG-0003
Officiële naam: WURTH BELUX NV
Registratienummer: 0435180897
Postadres: Everdongenlaan 29A
Stad: Turnhout
Postcode: 2300
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout(BE213)
Land: België
Contactpunt: Jos Grieten
E-mail: Jos.Grieten@wurth.be
Telefoon: +32 14445566
Fax: +32 14445567
Internetadres: http://www.wurth.be/
Rollen van deze organisatie:
Inschrijver
Winnaar van deze percelen: LOT-0001
11 Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 5e2b80da-546b-4f75-9a22-e8c31c86d538- 01
Type formulier: Resultaat
Type aankondiging: Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 19/09/202400:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 19/09/202400:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :