Openbaar Centrum Voor Maatschappelijk Welzijn Van Oostende, Afgekort Ocmw Oostende
Raamovereenkomst voor het leveren van kruidenierswaren voor een periode van maximum 4 jaar
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Oostende, afgekort OCMW Oostende
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Sociale bescherming
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor het leveren van kruidenierswaren voor een periode van maximum 4 jaar
Beschrijving: Om de opdrachtdocumenten te kunnen downloaden wordt u gevraagd een e-mailadres op te geven. Op dit e-mailadres zal alle eventuele communicatie gevoerd worden tijdens de plaatsingsprocedure, zoals daar zijn de eventuele vragen en antwoorden, ontbrekende pagina's of documenten,... Het is in uw belang dat u de opdrachtdocumenten via de link vermeld in het publicatiebericht downloadt en een geldig e-mailadres opgeeft.
Identificatiecode van de procedure: 9411ae94-ee86-4333-a0a2-aa9a7408543f
Interne identificatiecode: PPP03T-8130/4609/6310.L.008
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15800000 Diverse voedingsmiddelen
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 994 942,12 Euro
2.1.4 Algemene informatie
Aanvullende informatie: De aanvangsdatum die hier wordt medegedeeld is een vermoedelijke datum, moet louter indicatief worden beschouwd en kan geenszins leiden tot het eisen van schadevergoeding bij het afwijken ervan in de mededeling van de sluiting van de opdracht.
2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Maximumaantal percelen waarop één inschrijver kan inschrijven: 4
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Diverse kruidenierswaren
Beschrijving: Diverse kruidenierswaren
Interne identificatiecode: 6310.L._1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15800000 Diverse voedingsmiddelen
Aanvullende classificatie (cpv): 15890000 Diverse voedingsmiddelen en droge waren
Aanvullende classificatie (cpv): 15800000 Diverse voedingsmiddelen
Aanvullende classificatie (cpv): 15831000 Suiker
Aanvullende classificatie (cpv): 15871110 Azijn of dergelijke
Aanvullende classificatie (cpv): 15871200 Sauzen, samengestelde specerijen en kruiderijen
Aanvullende classificatie (cpv): 15891000 Gebonden en heldere soepen
Aanvullende classificatie (cpv): 03222115 Rozijnen
Aanvullende classificatie (cpv): 15321300 Citroensap
Aanvullende classificatie (cpv): 15612000 Bloem van granen of plantaardige bloem en aanverwante producten
Aanvullende classificatie (cpv): 15820000 Beschuit en koekjes; houdbaar gebak en cakes
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Kaïrostraat 82
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oostende (BE255)
Aanvullende informatie: OCMW-Sociaal Huis Centrale keuken
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 633 824,31 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van minstens 2 relevante opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht en die betrekking hebben op het leveren van diverse kruidenierswaren, met een uitvoeringsbedrag van minstens 50% van het inschrijvingsbedrag op jaarbasis (= 50% op 1/4 van het inschrijvingsbedrag) en minstens 3 leverdagen per week, met vermelding van het uitgevoerde bedrag, van de uitvoeringsperiode en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De referentie wordt tevens aangevuld met: - een verduidelijking via korte omschrijving - contactgegevens van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor de relevante opdrachten bestemd waren, zodat de aanbesteder zelf kan nagaan of de relevante opdracht goed werd uitgevoerd. Het volgende zal hierbij opgevraagd worden: het attest van goede uitvoering Een relevante opdracht mag ingediend worden voor meerdere percelen, op voorwaarde dat deze voldoet aan de minimumeisen voor de betreffende percelen. Minimumeisen: De minimumeisen zitten vervat in voornoemde omschrijving.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 45
Criterium: Gewicht (punten, exact): 50
Criterium: Beschrijving: Service bij na-leveringen
Gewicht (punten, exact): 5
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 22/10/2024 14:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 22/10/2024 14:00 +02:00
Plaats: directie Aankopen, Vindictivelaan 1, 8400 Oostende
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: directie Aankopen
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Oostende, afgekort OCMW Oostende
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002
Interne identificatiecode: 6310.L.008_2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15800000 Diverse voedingsmiddelen
Aanvullende classificatie (cpv): 15842220 Chocoladerepen
Aanvullende classificatie (cpv): 15332200 Jams en marmelades; vruchtengelei; vruchten- of notenmoes en -pasta
Aanvullende classificatie (cpv): 15831600 Honing
Aanvullende classificatie (cpv): 15840000 Cacao; chocolade en suikerwerk
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Kaïrostraat 82
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oostende (BE255)
Aanvullende informatie: OCMW-Sociaal Huis Centrale keuken
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 109 072,11 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van minstens 2 relevante opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht en die betrekking hebben op het leveren van broodbeleg, met een uitvoeringsbedrag van minstens 50% van het inschrijvingsbedrag op jaarbasis (= 50 % van 1/4 van het inschrijvingsbedrag) en minstens 3 leverdagen per week, met vermelding van het uitgevoerde bedrag, van de uitvoeringsperiode en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De referentie wordt tevens aangevuld met: - een verduidelijking via korte omschrijving - contactgegevens van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor de relevante opdrachten bestemd waren, zodat de aanbesteder zelf kan nagaan of de relevante opdracht goed werd uitgevoerd. Het volgende zal hierbij opgevraagd worden: het attest van goede uitvoering Een relevante opdracht mag ingediend worden voor meerdere percelen, op voorwaarde dat deze voldoet aan de minimumeisen voor de betreffende percelen. Minimumeisen: De minimumeisen zitten vervat in voornoemde omschrijving.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 45
Criterium: Gewicht (punten, exact): 50
Criterium: Beschrijving: Service bij na-leveringen
Gewicht (punten, exact): 5
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 22/10/2024 14:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 22/10/2024 14:00 +02:00
Plaats: directie Aankopen, Vindictivelaan 1, 8400 Oostende
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: directie Aankopen
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Oostende, afgekort OCMW Oostende
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0003
Interne identificatiecode: 6310.L.008_3
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15800000 Diverse voedingsmiddelen
Aanvullende classificatie (cpv): 15872000 Kruiden en specerijen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Kaïrostraat 82
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oostende (BE255)
Aanvullende informatie: OCMW-Sociaal Huis Centrale keuken
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 94 396,18 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van minstens 2 relevante opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht en die betrekking hebben op het leveren van kruiden, met een uitvoeringsbedrag van minstens 50% van het inschrijvingsbedrag op jaarbasis (= 50% op 1/4 van het inschrijvingsbedrag) en minstens 3 leverdagen per week, met vermelding van het uitgevoerde bedrag, van de uitvoeringsperiode en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De referentie wordt tevens aangevuld met: - een verduidelijking via korte omschrijving - contactgegevens van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor de relevante opdrachten bestemd waren, zodat de aanbesteder zelf kan nagaan of de relevante opdracht goed werd uitgevoerd. Het volgende zal hierbij opgevraagd worden: het attest van goede uitvoering Een relevante opdracht mag ingediend worden voor meerdere percelen, op voorwaarde dat deze voldoet aan de minimumeisen voor de betreffende percelen. Minimumeisen: De minimumeisen zitten vervat in voornoemde omschrijving.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 45
Criterium: Gewicht (punten, exact): 50
Criterium: Beschrijving: Service bij na-leveringen
Gewicht (punten, exact): 5
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 22/10/2024 14:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 22/10/2024 14:00 +02:00
Plaats: directie Aankopen, Vindictivelaan 1, 8400 Oostende
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: directie Aankopen
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Oostende, afgekort OCMW Oostende
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0004
Beschrijving: Koude sauzen
Interne identificatiecode: 6310.L.008_4
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15800000 Diverse voedingsmiddelen
Aanvullende classificatie (cpv): 15871260 Sauzen
Aanvullende classificatie (cpv): 15871210 Sojasaus
Aanvullende classificatie (cpv): 15871230 Tomatenketchup
Aanvullende classificatie (cpv): 15871250 Mosterd
Aanvullende classificatie (cpv): 15871273 Mayonaise
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Kaïrostraat 82
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oostende (BE255)
Aanvullende informatie: OCMW-Sociaal Huis Centrale keuken
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 157 649,52 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van minstens 2 relevante opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht en die betrekking hebben op het leveren van koude sauzen, met een uitvoeringsbedrag van minstens 50% van het inschrijvingsbedrag op jaarbasis (= 50% op 1/4 van het inschrijvingsbedrag) en minstens 3 leverdagen per week, met vermelding van het uitgevoerde bedrag, van de uitvoeringsperiode en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De referentie wordt tevens aangevuld met: - een verduidelijking via korte omschrijving - contactgegevens van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor de relevante opdrachten bestemd waren, zodat de aanbesteder zelf kan nagaan of de relevante opdracht goed werd uitgevoerd. Het volgende zal hierbij opgevraagd worden: het attest van goede uitvoering Een relevante opdracht mag ingediend worden voor meerdere percelen, op voorwaarde dat deze voldoet aan de minimumeisen voor de betreffende percelen. Minimumeisen: De minimumeisen zitten vervat in voornoemde omschrijving.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 45
Criterium: Gewicht (punten, exact): 50
Criterium: Beschrijving: Service bij na-leveringen
Gewicht (punten, exact): 5
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 22/10/2024 14:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 22/10/2024 14:00 +02:00
Plaats: directie Aankopen, Vindictivelaan 1, 8400 Oostende
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: directie Aankopen
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Oostende, afgekort OCMW Oostende
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Oostende, afgekort OCMW Oostende
Registratienummer: BE 0212.205.118
Postadres: Edith Cavellstraat 15
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oostende (BE255)
Contactpunt: Frédérique Ameel
Rollen van deze organisatie: Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: directie Aankopen
Postadres: Vindictivelaan 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oostende (BE255)
Contactpunt: Frédérique Ameel
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel (Etterbeek)
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: b91902a3-45ea-4c95-ba90-d5803c95ae82 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 17/09/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 17/09/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking