Wilskracht Vzw
Renovatie kantoor Boom
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Wilskracht vzw
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Renovatie kantoor Boom
Beschrijving: Deze opdracht betreft de aanstelling van een aannemer om ons kantoor te Boom te Renoveren.
Identificatiecode van de procedure: b362ffd4-6db1-414f-b062-231f062ba291
Interne identificatiecode: 2024/001 WILS
De procedure wordt versneld: neen
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 739 444,38 Euro
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden:
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Beschrijving: Deze opdracht betreft de aanstelling van een aannemer om ons kantoor te Boom te Renoveren.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 739 444,38 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat. Minimumvereisten: De inschrijver biedt minimaal 2 referenties van gelijkaardige projecten voor (minimumwaarde: 740.000,00 euro excl. btw), vergezeld van de hierboven gevraagde certificaten, vermelding bouwjaar, uitvoeringstermijn, opdrachtgever en architect.
Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning) D (Bouwwerken) Bewijs: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich in overeenstemming met deze criteria te bevinden. De aanbestedende overheid zal naargelang het procedureverloop het bewijs van de referenties en de vereiste erkenning opvragen.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: De inschrijver met de laagste prijs krijgt de hoogste score. De punten voor de overige inschrijvers worden als volgt berekend: (laagste prijs / te onderzoeken prijs) * weging = score
Criterium: Beschrijving: De planning zal beoordeeld worden op realistische termijn (5), volledigheid (5) en duidelijkheid (5). In de planning verwachten we niet enkel de uitvoering van de werken terug te zien, maar ook (administratieve) milestones zoals goedkeuring TF en besteltermijnen materialen. De punten voor elk subthema worden als volgt toegekend: Uitmuntend 100% Uitstekend 90% Zeer goed 80% Goed 65% Voldoende 50% Onvoldoende 30% Slecht 0% De opgegeven uitvoeringstermijn van de winnende offerte zal overgenomen worden als uitvoeringstermijn van de opdracht.
Criterium: Beschrijving: Projectteam (2), communicatie (8), procesgerichtheid (8) en budgetbeheersing (8). Er wordt een plan van aanpak “projectmanagement” gevraagd waarin volgende zaken aan bod dienen te komen: • Het uitvoerdersteam geeft aan (bv. via een organigram) hoe de verschillende leden van haar team of consortium intern zullen samenwerken voor deze specifieke opdracht en stelt deze kort voor met bijgevoegd CV. o in welke fases van de opdracht zullen teamleden/consortiumleden betrokken worden? • Het uitvoerdersteam geeft aan hoe enerzijds haar verschillende teamleden en anderzijds de vertegenwoordiger(s) en/of stakeholders van de opdrachtgever interactief / participatief zullen samenwerken, om efficiënt en proactief tot een uitvoering te komen die de vertaling is van de projectdefinitie en/of de aanbestedingsstukken: o hoe verloopt de communicatie en de wisselwerking met de opdrachtgever, haar stakeholders, de ontwerpers, enz.? • Het uitvoerdersteam geeft de globale praktische aanpak weer en schept een beeld hoe de werken en de werfopvolging zullen verlopen: o op welke wijze en frequentie wordt de kwaliteit van werken opgevolgd en gerapporteerd aan de opdrachtgever? o op welke manier zullen de kennis en de visie van de teamleden (onderaannemers, bijkomende experten, enz.) ten volle ingezet worden om in dit specifieke project een intrinsieke meerwaarde te vormen? o hoe wordt er in de samenwerking met de opdrachtgever, haar stakeholders, de ontwerpers, enz. omgegaan met conflictbeheersing tijdens het bouwproces? • De opdrachtgever wenst een overtuigend beeld te krijgen van de wijze waarop het uitvoerdersteam er “pro-actief” in zal slagen om het bouwbudget effectief te respecteren, en om – meer algemeen – conflicten te vermijden. De opdrachtgever wenst eveneens een overtuigend beeld te krijgen van de wijze waarop het uitvoerdersteam “re-actief” zal handelen om eventuele overschrijdingen van het bouwbudget te counteren en om – meer algemeen – eventuele conflicten op te lossen. Het plan van aanpak “projectmanagement” telt max. 5 A4-pagina’s, exclusief eventuele grafische verduidelijkingen, excel-sheets, gantt-diagrammen e.d. De punten voor elk subthema worden als volgt toegekend: Uitmuntend 100% Uitstekend 90% Zeer goed 80% Goed 65% Voldoende 50% Onvoldoende 30% Slecht 0% Als blijkt dat gedurende de looptijd van het project bovenvermelde beloftes niet worden nagekomen dan zal de opdrachtgever hiervoor een boete van €100 x (1 + 0,05 x Y) per incident kunnen innen. Waarbij Y de som is van de voorgaande boetes. De opdrachtgever kan deze boete éénmaal per week claimen.
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 24/10/2024 10:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Antwerpen
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Wilskracht vzw
Registratienummer: 0411037203_4973
Postadres: Sint-Bernardsesteenweg 200
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank Antwerpen
Registratienummer: 9999999999
Stad: Bolivarplaats 20 bus 7,
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 8fc51b42-f513-459d-9af7-982f1f28f5f8 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 18/09/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 18/09/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking