Gemeente Wommelgem

Aanbrengen wegmarkeringen: 2023 en Dienstbeurten 2024 - 2025 en 2027



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


Koper
1.1 Koper
Officiële naam:  [Gemeente Wommelgem] ---
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
Procedure
2.1 Procedure
Titel: Aanbrengen wegmarkeringen: 2023 en Dienstbeurten 2024 - 2025 en 2027
Beschrijving: Deze aanneming heeft tot voorwerp het leveren van de verf, thermoplasten en koudplastisch materiaal en het aanbrengen van alle wegmarkeringen, zoals stippellijnen, doorlopende lijnen, zebrapaden, logo's, e.d. in de verschillende straten van de gemeente volgens de posten van de opmetingsstaat. Het werk zal in verschillende fasen uitgevoerd worden, zijnde deelopdrachten waarvoor een apart aanvangsbevel gegeven wordt. Het bestuur legt de eenheidsprijzen van de verschillende posten vast in een prijzenborderel (bijlage C). In zijn offerte geeft de aannemer aan tegen welke coëfficiënt hij de aanneming uitvoert. Deze coëfficiënt slaat op de individuele posten en niet op de totale aanneming. Bij het opstellen van de lastvoorwaarden van deze opdracht beschikt het bestuur nog niet over de Benodigde hoeveelheden. De geraamde hoeveelheden in de samenvattende opmetingsstaat (bijlage D) zijn indicatief, dit op basis van voorgaande jaren. De markeringen dienen uitgevoerd conform de algemene omzendbrief nopens de Wegsignalisatie dd. 12 juli 2019 - Deel III - van Agentschap Wegen en Verkeer. De wijze van uitvoering volgt uit de bepalingen van het standaardbestek 250, versie 4.1, voor het overige geschiedt de uitvoering volgens de regels der kunst en de uitvoeringsaanduidingen door het bestuur verstrekt. Deze opdracht bestaat uit verschillende deelopdrachten en dienstbeurten, gespreid doorheen de looptijd van de opdracht over het gehele grondgebied van Wommelgem: - Aanbrengen extra wegmarkeringen najaar 2023 - 3 dienstbeurten wegenverf (per 18 maanden) en 1 dienstbeurt voor alle thermoplasten (per 60 maanden): o Dienstbeurt 2024 – maart 2024 : Verf, thermoplasten en koudplasten o Dienstbeurt 2025 – oktober 2025 : Verf o Dienstbeurt 2027 – maart 2027 : Verf - Kleine deelopdrachten waarbij de aan te brengen markeringen variëren: bijvoorbeeld na dringende herstellingen toplaag wegdek, nog niet voorziene mobiliteitsingrepen,… Tijdens de verschillende dienstbeurten kunnen de aan te brengen markeringen variëren, d.w.z. straten die heraangelegd worden, kunnen tijdelijk uit de aanneming genomen worden en na de heraanleg zullen eventueel volledig andere markeringen dienen aangebracht te worden. De werken worden uitgevoerd in onderling overleg met het gemeentebestuur. De inschrijver dient zich zelf van de toestand van de wegmarkeringen te vergewissen en zal zelf de intensiteit van het verkeer controleren. Plaats van uitvoering: Verschillende straten in de gemeente Wommelgem. Veiligheidscoördinatie: De aannemer zal nagaan of hij de werken met eigen personeel en/of met onderaannemers zal uitvoeren. In andere vult de aannemer het attest "één aannemer" in. Hiertoe voegt de aannemer bij zijn offerte de verklaring één aannemer toe (bijlage C). Indien er in andere gevallen door meerdere aannemers gelijktijdig gewerkt dient te worden, zal het gemeentebestuur IGEAN milieu & veiligheid als veiligheidscoördinator aanstellen. De inschrijver is niet verplicht een veiligheids- en gezondheidsplan op te maken indien hij als enige en enkele aannemer de werken zal uitvoeren. Indien er onderaannemers aangesteld zullen worden dient dit wel voorzien te zijn: De inschrijver dient een veiligheids- en gezondheidsplan op te stellen, overeenkomstig artikel 30 van het KB van 25 januari 2001. Hij moet na gunning een document opstellen: - waarin beschreven wordt op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren rekening houdend met het veiligheids- en gezondheidsplan of de gedeelten van dit plan die een dergelijke beschrijving noodzakelijk maken. Dit in overleg met de betrokken preventieadviseur van Igean. - dat de gedetailleerde prijsberekening bevat reeds de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en -middelen.
Identificatiecode van de procedure: d7c4871e-8151-4b67-b88f-4858c08c3cdf
Interne identificatiecode: PPP0BN-1237/4078/2022/3P/1237
Type procedure: Onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande oproep tot mededinging
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie(cpv): 45233221Aanbrengen van wegmarkeringen
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: Aanbrengen wegmarkeringen: 2023 en Dienstbeurten 2024 - 2025 en 2027
Beschrijving: Deze aanneming heeft tot voorwerp het leveren van de verf, thermoplasten en koudplastisch materiaal en het aanbrengen van alle wegmarkeringen, zoals stippellijnen, doorlopende lijnen, zebrapaden, logo's, e.d. in de verschillende straten van de gemeente volgens de posten van de opmetingsstaat. Het werk zal in verschillende fasen uitgevoerd worden, zijnde deelopdrachten waarvoor een apart aanvangsbevel gegeven wordt. Het bestuur legt de eenheidsprijzen van de verschillende posten vast in een prijzenborderel (bijlage C). In zijn offerte geeft de aannemer aan tegen welke coëfficiënt hij de aanneming uitvoert. Deze coëfficiënt slaat op de individuele posten en niet op de totale aanneming. Bij het opstellen van de lastvoorwaarden van deze opdracht beschikt het bestuur nog niet over de Benodigde hoeveelheden. De geraamde hoeveelheden in de samenvattende opmetingsstaat (bijlage D) zijn indicatief, dit op basis van voorgaande jaren. De markeringen dienen uitgevoerd conform de algemene omzendbrief nopens de Wegsignalisatie dd. 12 juli 2019 - Deel III - van Agentschap Wegen en Verkeer. De wijze van uitvoering volgt uit de bepalingen van het standaardbestek 250, versie 4.1, voor het overige geschiedt de uitvoering volgens de regels der kunst en de uitvoeringsaanduidingen door het bestuur verstrekt. Deze opdracht bestaat uit verschillende deelopdrachten en dienstbeurten, gespreid doorheen de looptijd van de opdracht over het gehele grondgebied van Wommelgem: - Aanbrengen extra wegmarkeringen najaar 2023 - 3 dienstbeurten wegenverf (per 18 maanden) en 1 dienstbeurt voor alle thermoplasten (per 60 maanden): o Dienstbeurt 2024 – maart 2024 : Verf, thermoplasten en koudplasten o Dienstbeurt 2025 – oktober 2025 : Verf o Dienstbeurt 2027 – maart 2027 : Verf - Kleine deelopdrachten waarbij de aan te brengen markeringen variëren: bijvoorbeeld na dringende herstellingen toplaag wegdek, nog niet voorziene mobiliteitsingrepen,… Tijdens de verschillende dienstbeurten kunnen de aan te brengen markeringen variëren, d.w.z. straten die heraangelegd worden, kunnen tijdelijk uit de aanneming genomen worden en na de heraanleg zullen eventueel volledig andere markeringen dienen aangebracht te worden. De werken worden uitgevoerd in onderling overleg met het gemeentebestuur. De inschrijver dient zich zelf van de toestand van de wegmarkeringen te vergewissen en zal zelf de intensiteit van het verkeer controleren. Plaats van uitvoering: Verschillende straten in de gemeente Wommelgem. Veiligheidscoördinatie: De aannemer zal nagaan of hij de werken met eigen personeel en/of met onderaannemers zal uitvoeren. In andere vult de aannemer het attest "één aannemer" in. Hiertoe voegt de aannemer bij zijn offerte de verklaring één aannemer toe (bijlage C). Indien er in andere gevallen door meerdere aannemers gelijktijdig gewerkt dient te worden, zal het gemeentebestuur IGEAN milieu & veiligheid als veiligheidscoördinator aanstellen. De inschrijver is niet verplicht een veiligheids- en gezondheidsplan op te maken indien hij als enige en enkele aannemer de werken zal uitvoeren. Indien er onderaannemers aangesteld zullen worden dient dit wel voorzien te zijn: De inschrijver dient een veiligheids- en gezondheidsplan op te stellen, overeenkomstig artikel 30 van het KB van 25 januari 2001. Hij moet na gunning een document opstellen: - waarin beschreven wordt op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren rekening houdend met het veiligheids- en gezondheidsplan of de gedeelten van dit plan die een dergelijke beschrijving noodzakelijk maken. Dit in overleg met de betrokken preventieadviseur van Igean. - dat de gedetailleerde prijsberekening bevat reeds de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en -middelen.
Interne identificatiecode: 2022/3P/1237 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie(cpv): 45233221Aanbrengen van wegmarkeringen
Aanvullende classificatie(cpv): 45233221Aanbrengen van wegmarkeringen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  Wommelgem
Postcode:  2160
Onderverdeling land (NUTS):  Arr. Antwerpen(BE211)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Wommelgem
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 15/09/2023
Einddatum van de duur: 14/09/2027
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 55
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Uitvoeringstermijn
Gewicht (punten, exact): 15
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Aanvangstermijn
Gewicht (punten, exact): 15
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Aanvangstermijn
Gewicht (punten, exact): 15
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: [ Burgerlijke rechtbank ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: [ Gemeente Wommelgem ] ---
Resultaten
Onderhandse gunning:
Rechtvaardiging voor onderhandse gunning: Opdrachten met een geraamde waarde onder de aanbestedingsdrempels
Andere rechtvaardiging: Op basis van de raming werd deze procedure gekozen.
6.1 ID resultaat perceel: LOT-0001
Er is geen winnaar gekozen en de mededinging is gesloten.
De reden waarom geen winnaar is gekozen: Andere
6.1.4 Statistische informatie
Aard van de vermeende onregelmatigheid:
Ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname:
Inschrijvingen: 3
Verzoeken tot deelname: 3
Ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname:
Type van de ontvangen inschrijvingen: Inschrijvingen
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 3
Type van de ontvangen inschrijvingen: Verzoeken tot deelname
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 3
Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Gemeente Wommelgem
Registratienummer: GEM
Postadres: Kaakstraat 2
Stad: Wommelgem
Postcode: 2160
Land: België
E-mail: info@wommelgem.be
Telefoon: +32 33555050
Internetadres: http://www.wommelgem.be/
Kopersprofiel: https://www.publicprocurement.be
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Burgerlijke rechtbank
Registratienummer: 0308357753
Postadres: Bolivarplaats 20 bus 1
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@rechtbank.be
Telefoon: +32 32578011
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
11 Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging:  99d9e191-cade-43db-9d9f-87fc527f147e- 01
Type formulier: Resultaat
Type aankondiging: Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 03/07/202400:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :