Universitair Ziekenhuis Brussel
Aankoop van een robot voor de bereiding van cytotoxische systemen
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Brussel
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Aankoop van een robot voor de bereiding van cytotoxische systemen
Beschrijving: Aankoop van een robot voor de bereiding van cytotoxische systemen
Identificatiecode van de procedure: 7cdb179a-3984-4bc7-9f81-713f3c810b16
Interne identificatiecode: PPP0CP-2647/4171/20241209GDP
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 42997300 Industriële robots
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Aankoop van een robot voor de bereiding van cytotoxische systemen
Beschrijving: Aankoop van een robot voor de bereiding van cytotoxische systemen
Interne identificatiecode: 20241209GDP
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 42997300 Industriële robots
Opties: Beschrijving van de opties: Vereiste opties (Zie bestek.)
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Laarbeeklaan 101
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Aanvullende informatie: Universitair Ziekenhuis Brussel
5.1.3 Geraamde duur
Einddatum van de duur: 31/03/2025
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste soortgelijke leveringen die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Minimum 2 referenties van een gelijkaardig toestel.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoekMinimumeisen: Idem als vereiste bewijsstuk.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Toestel dient conform te zijn aan alle geldende ziekenhuisnormen (niet limitatief) : • The robot and its computersystems must comply with EU GMP. The robot must be able to to be validated according to Eudralex, vol. 4 annex 1 and ISO 14644. • The offered robotic software complies with EU GMP Annex 11: "Computerized Systems" (GMP Annex 11: "Computerized Systems" • The robot contains a CE mark. • The vertical laminar downflow of the solution creates a class A environment in accordance with EU GMP. • The air is filtered through a prefilter and a HEPA filter (certified), and is blown over the work area in a laminar air flow. • The HEPA filter retains at least 99.99% of particles of 0.5 microns (DOP aerosol, EN 12469)Minimumeisen: Idem als vereiste bewijsstuk.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De voertaal van de SPOC (single point of contact) en de documentatie moet in het Nederlands of Engels zijn.Minimumeisen: Idem als vereiste bewijsstuk.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.Minimumeisen: Het aandeel dat UZ Brussel per perceel in uw klantenbestand zou vertegenwoordigen mag niet meer zijn dan 50%.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.Minimumeisen: Idem als vereiste bewijsstuk.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen: Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 30
Criterium: Gewicht (punten, exact): 1
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Toegang tot bepaalde aanbestedingsstukken is beperkt
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden van de procedure: Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 29/07/2024
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Engels, Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 22/07/2024 14:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel - Gebouw Montesquieu
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Universitair Ziekenhuis Brussel
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Universitair Ziekenhuis Brussel
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Brussel
Postadres: Laarbeeklaan 101
Contactpunt: Geert Depamelaere
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie: Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0003
Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE 0671.516.647
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0004
Officiële naam: Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel - Gebouw Montesquieu
Registratienummer: BE0597.625.413
Postadres: Quatre Brasstraat 13
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 2ed27e30-47f7-4793-bfff-6f127032d8a7 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 21/06/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 21/06/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking