Autonoom Gemeentebedrijf Oostkamp
Herinrichting front office OostCampus
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Autonoom Gemeentebedrijf Oostkamp
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Herinrichting front office OostCampus
Beschrijving: In 2012 werd het project Oostcampus opgeleverd. Huidige opdracht omvat enkele aanpassingswerken aan de bestaande toestand van het autonoom gemeentebedrijf Oostkamp. Deze renovatiewerken omvatten oa.: - Aanpassingen aan de schil van de verschillende infobalies en vergaderzalen binnenin het gebouw - Nieuwe vinyl-bekleding ter vervanging van de bestaande - Wijzigingen aan het bestaande vaste en losse binneninrichting van de infobalies en vergaderzalen - Integratie van verschillende TV-schermen - Verbeteringswerken op vlak van akoestiek De aannemer werkt in een omgeving die functioneel moet blijven. Concreet moet de loketwerking van de gemeentelijke diensten kunnen blijven doorgaan. Een duidelijke fasering in functie van die continuïteit zal belangrijk zijn en zal zijn impact hebben. Hiervoor moeten een goeie planning en goede afspraken gemaakt worden met de bouwheer. Tijdens het plaatsbezoek kan dit besproken worden i.f.v. een correcte offerte.
Identificatiecode van de procedure: fe84a581-d32f-4301-b639-a8b4a2c55759
Interne identificatiecode: PPP05R-923/4102/2023/229/2
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
2.1.4 Algemene informatie
2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: De inschrijver moet op alle percelen inschrijven
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Herinrichting front office OostCampus
Beschrijving: In 2012 werd het project Oostcampus opgeleverd. Huidige opdracht omvat enkele aanpassingswerken aan de bestaande toestand van het autonoom gemeentebedrijf Oostkamp. Deze renovatiewerken omvatten oa.: - Aanpassingen aan de schil van de verschillende infobalies en vergaderzalen binnenin het gebouw - Nieuwe vinyl-bekleding ter vervanging van de bestaande - Wijzigingen aan het bestaande vaste en losse binneninrichting van de infobalies en vergaderzalen - Integratie van verschillende TV-schermen - Verbeteringswerken op vlak van akoestiek De aannemer werkt in een omgeving die functioneel moet blijven. Concreet moet de loketwerking van de gemeentelijke diensten kunnen blijven doorgaan. Een duidelijke fasering in functie van die continuïteit zal belangrijk zijn en zal zijn impact hebben. Hiervoor moeten een goeie planning en goede afspraken gemaakt worden met de bouwheer. Tijdens het plaatsbezoek kan dit besproken worden i.f.v. een correcte offerte.
Interne identificatiecode: 2023/229/2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Aanvullende informatie: OostCampus
5.1.3 Geraamde duur
Einddatum van de duur: 30/04/2025
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De minimumvoorwaarden van technische aard, vereist krachtens de wetgeving op de erkenning van aannemers van werken (wet van 20 maart 1991), zijn voldoende. De inschrijver voegt het bewijs van de vereiste erkenning bij zijn offerte.Minimumeisen: dklasse 3
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De minimumvoorwaarden van financiële en economische aard, vereist krachtens de wetgeving op de erkenning van aannemers van werken (wet van 20 maart 1991), zijn voldoende. De inschrijver voegt het bewijs van de vereiste erkenning bij zijn offerte.Minimumeisen: zie erkenning
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium: Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: D (Bouwwerken), Klasse 2
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen: De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 100
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 15/07/2024 11:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 Dag
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
Informatie over de termijnen voor beroep: 15 dagen voor vordering tot schorsing 30 dagen voor vordering tot nietigverklaring
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Autonoom Gemeentebedrijf Oostkamp
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Autonoom Gemeentebedrijf Oostkamp
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Autonoom Gemeentebedrijf Oostkamp
Registratienummer: BE0894294369
Contactpunt: Sharon Swimberghe
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie: Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Telefoon: +32 32022349611
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 6e23a31b-bd84-4ec5-a728-90463d9a061e-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: bijkomende info - voorwerp van de opdracht los meubilair wordt niet voorzien planning en fasering van de werken is op te geven. maximale einddatum van eind juni is niet correct .
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: fed4fecf-0736-4235-8123-4281fdb2ac07 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 18/06/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 18/06/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking