Régie Des Bâtiments - Regie Der Gebouwen - Regio Brussel
Bruxelles - SPF Intérieur - Aménagement des bureaux en Dynamic Office
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Regie der Gebouwen
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Brussel - FOD Binnenlandse Zaken - Inrichting kantoren in Dynamic Office
Beschrijving: Inrichting kantoren in Dynamic Office De Opdracht heeft als voorwerp de werken, leveringen, de diensten, het vervoer, de arbeidskrachten en alle middelen, nodig voor de uitvoering van inrichting kantoren in Dynamic Office, Deel Ruwbouw, Afwerking, Elektriciteits- en Datawerken, HVAC-werken
Identificatiecode van de procedure: cd8a475f-fbd4-4b9c-85d5-47e2542183fa
Interne identificatiecode: RDGB-BRU-2024-232063-196
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45421152 Aanbrengen van scheidingswanden
Aanvullende classificatie (cpv): 45232460 Sanitaire installaties
Aanvullende classificatie (cpv): 45432100 Aanbrengen en afwerken van vloeren
2.1.4 Algemene informatie
Aanvullende informatie: Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat en plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken. U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden. De Inschrijvers moeten verplicht de plaatsen bezoeken waar de werken uitgevoerd moeten worden. Het bezoek gaat plaats op 16/05/24 om 9u30 De geleide bezoeken vinden plaats na voorafgaandelijke afspraak met : Heer David Cambré Gsm 0476 94 26 66 Email David.Cambre@buildingsagency.be Tijdens de plaatsbezoek, een presentatie plaats hebben waar uitleg wordt gegeven over onderhavige Opdracht en u vragen zal kunnen stellen. De antwoorden op deze vragen zullen achteraf schriftelijk bevestigd worden aan alle aanwezigen. Deze presentatie/informatievergadering vindt plaats na het verplichte bezoek. De werken moeten volledig beëindigd zijn binnen een termijn van 400 werkdagen. Er wordt gevraagd aan de ondernemers om te verwijzen naar de indicatieveplanning in bijlage van de opdracht documenten. De totale termijn en de gedeeltelijke termijnen (in functie van de verschillende fases) die opgenomen zijn in de indicatief planning alsook in de definitieve planning die goedgekeurd werd door de leidend ambtenaar bij de start van de werf zijn van toepassing in de zin van artikel 86, §5 van het K.B. Uitvoering. De overschrijding van een gedeeltelijke termijn wordt dus bestraft met en bijzondere boete vastgelegd door deze opdrachtdocumenten. Voor meer informatie : zie adminsitratieve bepanlingen 2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: Verplichte uitsluitingsgronden zoals opgenomen in artikel 67 van de Wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: RDGB-BRU-2024-232063-196 - 1
Beschrijving: De Opdracht heeft als voorwerp de werken, leveringen, de diensten, het vervoer, de arbeidskrachten en alle middelen, nodig voor de uitvoering van inrichting kantoren in Dynamic Office, Deel Ruwbouw, Afwerking, Elektriciteits- en Datawerken, HVAC-werken
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45421152 Aanbrengen van scheidingswanden
Aanvullende classificatie (cpv): 45232460 Sanitaire installaties
Aanvullende classificatie (cpv): 45432100 Aanbrengen en afwerken van vloeren
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: categorie D klasse 8 Voor meer informatie : zie opdrachtdocumenten
5.1.10 Gunningscriteria
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Toegang tot bepaalde aanbestedingsstukken is beperkt
Rechtvaardiging voor het beperken van de toegang tot bepaalde aanbestedingsstukken: Bescherming van bijzonder gevoelige informatie
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans, Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 17/06/2024 15:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
Informatie over de termijnen voor beroep: Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoek tot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op: - voor de niet geselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing; - voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd; - voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing.
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Regie der Gebouwen
Registratienummer: 0208312646_4895
Afdeling: Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres: Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0308.356.862
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 31b824f0-8736-4d2c-b737-addd4c9c5572-01
Beschrijving: Met betrekking tot de in rand vermelde opdracht worden volgende zaken gewijzigd: - Toevoeging van een datum voor het verplichte plaatsbezoek: 31/05/2024 om 9u30. De opening van de offertes wordt verdaagd en moeten zijn ontvangen ten laatste op 17/06/2024 en voor 15h
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 27/05/2024
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 480f62e6-b9cc-4ebc-be66-d8c228a0eba0 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 28/05/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 28/05/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans
11.2 Informatie over de bekendmaking