Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van zorgmeubilair, matrassen, kantoormeubilair, tuin meubilair en toebehoren aan de campussen van het OPZC Rekem
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van zorgmeubilair, matrassen, kantoormeubilair, tuin meubilair en toebehoren aan de campussen van het OPZC Rekem
Beschrijving: Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van zorgmeubilair, matrassen, kantoormeubilair, tuinmeubilair en toebehoren aan de campussen van het OPZC Rekem.
Identificatiecode van de procedure: a880d9d0-50a3-44b4-8cb9-320d2e38b9fd
Interne identificatiecode: 202403VRA_ADM_Meubilair
De procedure wordt versneld: neen
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39100000 Meubilair
Aanvullende classificatie (cpv): 39142000 Tuinmeubilair
Aanvullende classificatie (cpv): 39143112 Matrassen
Aanvullende classificatie (cpv): 33192000 Meubilair voor medische doeleinden
Aanvullende classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: Zie opdrachtdocumenten
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Meubilair kamer zorgvragers
Beschrijving: Dit perceel zal voornamelijk bestaan uit meubilair voor de inkleding van een kamer voor een zorgvrager waaronder een bed, nachtkastje, tafel, (relax)stoel en kast.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33192000 Meubilair voor medische doeleinden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 08/07/2024 11:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002
Beschrijving: Matrassen passend in de bedden beschreven in het eerste perceel
Interne identificatiecode: 2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39143112 Matrassen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 08/07/2024 11:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0003
Titel: Meubilair voor leefruimte/cafetaria
Beschrijving: Dit perceel zal bestaan uit meubilair voor de inkleding van een leefruimte/cafetaria waanronder een tafel, stoel, zetel, salontafel, bijzettafel, dressoir, tv-kast, ..
Interne identificatiecode: 3
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39100000 Meubilair
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 08/07/2024 11:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0004
Beschrijving: Dit perceel zal bestaan uit meubilair voor het inrichten van kantoor- en vergaderruimtes waaronder een bureau, vergadertafel, vergaderstoel, ...
Interne identificatiecode: 4
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 08/07/2024 11:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0005
Beschrijving: Dit perceel omvat tuinmeubilair waaronder een tuinstoel, tuintafel, tuinbank en picknicktafel.
Interne identificatiecode: 5
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39142000 Tuinmeubilair
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: Zie opdrachtdocumenten
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 08/07/2024 11:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
Registratienummer: 0249772327_92
Postadres: Daalbroekstraat 106
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0931.814.266
Stad: Wetenschapsstraat 33 1040 Brussel
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 1d273943-c903-4c32-8fa7-2a0dc43adbe6 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 16/05/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 16/05/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking