Stad Sint-niklaas

Raamovereenkomst voor de aankoop van meubilair voor een periode van maximum vijf jaar.



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: KANTOORMEUBILAIR
RAAMOVEREENKOMST VOOR DE AANKOOP VAN MEUBILAIR VOOR EEN PERIODE VAN MAXIMUM VIJF JAAR.

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Stad Sint-Niklaas
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van meubilair voor een periode van maximum vijf jaar.
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop van meubilair voor een periode van maximum vijf jaar. Een globale opdracht: “Leveren van kantoormeubilair” Toelichting: Onder kantoormeubilair wordt bedoeld: alle meubilair om kantoorgebouwen en andere openbare gebouwen in te richten alsook aanvullingen op bestaand meubilair. In hoofdzaak: bureaus, kantoorstoelen, kantoorkasten, lockers voor administratie, vergadertafels, vergaderstoelen, stoelen en tafels voor cafetaria, zetels voor inrichting lounges en wachtruimten ea. Leveringsplaats Diverse locaties in Sint-Niklaas en omliggende (deel)gemeenten.
Identificatiecode van de procedure: 1dd93cd2-d8e4-4f8e-8b0e-051fc014dab9
Interne identificatiecode: PPP009-3221/4108/2024-038/OVA/raamcontract meubilair /VW-GT
Type procedure: Openbaar

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Industriepark-Noord 4
Stad: Sint-Niklaas
Postcode: 9100
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Sint-Niklaas (BE236)
Land: België
Aanvullende informatie: dienst logistiek

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Industriepark-Noord 4
Stad: Sint-Niklaas
Postcode: 9100
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Sint-Niklaas (BE236)
Land: België
Aanvullende informatie: dienst logistiek

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 230 000 EUR

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
De inschrijver moet op alle percelen inschrijven

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Vervalsing van de mededinging: Vervalsing van de mededinging. (zie UEA)
Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht: Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA)
Faillissement: Faillissement. (zie UEA)
Corruptie: Corruptie. (zie UEA)
Regeling met schuldeisers: Regeling met schuldeisers. (zie UEA)
Deelname aan een criminele organisatie: Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA)
Witwassen van geld of financiering van terrorisme: Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA)
Fraude: Fraude. (zie UEA)
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA)
Insolventie: Insolventie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA)
Activa beheerd door vereffenaar: Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA)
Die zich schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat is de vereiste documenten te verstrekken en heeft vertrouwelijke informatie over deze procedure verkregen.: Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA)
Louter nationale uitsluitingsgronden: Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA)
Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure: Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure: Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Ernstige beroepsfouten: Ernstige beroepsfouten. (zie UEA)
Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties: Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA)
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: Betaling van sociale premies. (zie UEA)
Staking van bedrijfsactiviteiten: Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA)
Betaling van belastingen: Betaling van belastingen. (zie UEA)
Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten: Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van meubilair voor een periode van maximum vijf jaar.
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop van meubilair voor een periode van maximum vijf jaar.
Interne identificatiecode: 2024-038/OVA/raamcontract meubilair /VW-GT

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Industriepark-Noord 4
Stad: Sint-Niklaas
Postcode: 9100
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Sint-Niklaas (BE236)
Land: België
Aanvullende informatie: dienst logistiek

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-09-02+02:00
Looptijd: 12 MONTH

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 4
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschreven: De opdracht bevat vier verlengingen. Er kunnen 4 stilzwijgende verlengingen zijn mits gunstige evaluatie. De totale looptijd van de raamovereenkomst kan dus 5 jaar bedragen. De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om de opdracht op te zeggen mits inachtname van een opzegtermijn van minstens 90 kalenderdagen voor het einde van de basisopdracht of van een latere verlenging. Een opzegging dient steeds via aangetekend schrijven te gebeuren. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de leverancier hiervoor geen schadevergoeding eisen.

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 230 000 EUR

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Het bewijs dat de kandidaat beschikt over een verzekering betreffende de wettelijke en professionele aansprakelijkheid en het bewijs van betaling van de verzekeringspremies. Minimumeisen: Bewijs verzekering
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerteMinimumeisen: Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren Minimumeisen: minimum vijf van de leveringen hebben een grootteorde van minimum 25 000 EUR incl. btw per levering
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewakingMinimumeisen: Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het attest blanco strafregister op naam van de onderneming kan door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de elektronische middelen van de federale overheid (telemarc/digiflow). Daarom vragen wij om een attest blanco strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag “in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht” op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum 6 maanden voor datum inschrijving. * Voor de procedures met Europese bekendmaking is eveneens een recent (niet ouder dan 6 maanden) attest blanco strafregister vereist van elk bestuurslid (lid van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid heeft). Dit attest kan opgevraagd worden als volgt: Natuurlijke personen dienen het uittreksel uit het strafregister aan te vragen bij het gemeentebestuur van hun woon- of verblijfplaats; rechtspersonen moeten zich wenden tot de FOD Justitie, Dienst Centraal Strafregister. Zie https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. Opmerking: * de Belgische inschrijver dient geen rsz-attest toe te voegen, geen fiscaal attest en geen attest van niet faillissement. De aanbestedende overheid zal deze 3 attesten zelf opvragen bij de bevoegde instanties. * de buitenlandse inschrijver dient deze 3 attesten wel voor te leggen aangezien we deze als overheid niet zelf kunnen opvragen. Deze dienen uit te gaan van de bevoegde instanties overeenkomstig de wetgeving van het land waar hij is gevestigd.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Aanbod en Case
Gewicht (punten, exact): 70

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 30

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/3221/09/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Een forfaitaire borgtocht van 2 500 EUR; De borgtocht werd berekend op basis van 5% van de geraamde uitgave per jaar excl. btw. De borgtocht wordt volledig vrijgegeven na het verstrijken van de looptijd van de raamovereenkomst.
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-04-26+02:00 10:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 2024-04-26+02:00 10:00:00+02:00
Plaats: Techniekhuis, Industriepark-Noord 4 9100 Sint-Niklaas
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, met hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 5
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Stad Sint-Niklaas
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Stad Sint-Niklaas
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Stad Sint-Niklaas
Registratienummer: 0207.464.192
Postadres: Grote Markt 1
Stad: Sint-Niklaas
Postcode: 9100
Land: België
Contactpunt: Ghislain T'Syen
Telefoon: +32 37783573
Fax: +32 37786105
Rollen van deze organisatie:
Koper
Aankoopcentrale die voor andere kopers bestemde goederen en/of diensten koopt
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE001
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0004

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0931814266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel (Etterbeek)
Postcode: 1040
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 0a27c0c0-c57b-4e96-a71c-8eb8ecf9b5ef - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-03-26+01:00 00:00:00+01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 2024-03-26+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :