Universitair Ziekenhuis Gent

Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakdiensten



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: REINIGINGSDIENSTEN
RAAMOVEREENKOMST VOOR HET UITVOEREN VAN SCHOONMAAKDIENSTEN

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Gent
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakdiensten
Beschrijving: Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakdiensten op verschillende entiteiten in UZ Gent.
Identificatiecode van de procedure: f3d7c08b-f6e2-4fa3-b94d-8fa6f70704f9
Interne identificatiecode: PPP0UJ-3829/4210/MPMO/AVE/SSI/D34240018
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90910000 Reinigingsdiensten

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: CAMPUS UZ GENT

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: CAMPUS UZ GENT

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: CAMPUS UZ GENT

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 28 567 000 EUR

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
De inschrijver moet op alle percelen inschrijven

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Vervalsing van de mededinging: Vervalsing van de mededinging. (zie UEA)
Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht: Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA)
Faillissement: Faillissement. (zie UEA)
Corruptie: Corruptie. (zie UEA)
Regeling met schuldeisers: Regeling met schuldeisers. (zie UEA)
Deelname aan een criminele organisatie: Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA)
Witwassen van geld of financiering van terrorisme: Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA)
Fraude: Fraude. (zie UEA)
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA)
Insolventie: Insolventie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA)
Activa beheerd door vereffenaar: Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA)
Die zich schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat is de vereiste documenten te verstrekken en heeft vertrouwelijke informatie over deze procedure verkregen.: Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA)
Louter nationale uitsluitingsgronden: Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA)
Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure: Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure: Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Ernstige beroepsfouten: Ernstige beroepsfouten. (zie UEA)
Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties: Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA)
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: Betaling van sociale premies. (zie UEA)
Staking van bedrijfsactiviteiten: Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA)
Betaling van belastingen: Betaling van belastingen. (zie UEA)
Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten: Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Schoonmaak van hospitalisatie-afdelingen, poliklinieken en algemene delen van UZ1 en UZ2
Beschrijving: Schoonmaak van hospitalisatie-afdelingen, poliklinieken en algemene delen van UZ1 en UZ2
Interne identificatiecode: MPMO/AVE/SSI/D34240018

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90910000 Reinigingsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: CAMPUS UZ GENT

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2025-03-16+01:00
Looptijd: 60 MONTH

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 27 247 000 EUR

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste dienstverlening waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze verleend werden.Minimumeisen: Voor perceel 1: de lijst bestaat, per perceel, uit minimum 3 referenties van een overeenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakdiensten met een min. looptijd van 4 jaar (waarvan min. de helft van de looptijd is verstreken op de uiterste indieningsdatum van de aanvraag tot deelneming) uit de zorgsector waarvan minimum één uit een ziekenhuis met min. 250 bedden waarbij er afdelingen gepoetst worden waar er patiënten/ klanten verblijven. Voor perceel 2: Voor perceel 2 bestaat de lijst uit minimum 4 referenties van gelijkaardige dienstverlening met een minimum oppervlakte van 300m² en dezelfde bijhorende specificaties (Schoonmaken in cleanroom). Per referentie geeft de kandidaat: - de info zoals links gevraagd - een korte beschrijving (incl. oppervlakte cleanroom, indien van toepassing) - de opdrachtgever (incl. aantal bedden, indien mogelijk) - de looptijd van de opdracht - de contactgegevens (naam + telefoon/mailadres) van de betrokken dienst bij de referenties of van een contactpersoon Gelieve tevens te specifiëren welke referenties u voor welk perceel indient.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.Minimumeisen: De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal: - Voor perceel 1: € 7.000.000,00 - Voor perceel 2 € 75.000,00 Indien een kandidaat een aanvraag tot deelneming indient voor meerdere percelen, worden deze bedragen opgeteld.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Een geldig ISO 9001 certificaat of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de kandidaat zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Telemarc na opening van de offertes. * De kandidaat dient een recent (max. 3 maanden oud t.o.v. openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de kandidaat zoals vermeld op zijn aanvraag tot deelneming (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid). * De kandidaat van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn aanvraag tot deelneming als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij: - niet in staat van faillissement verkeert; - voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen; - en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt: Zie bijzonder bestek

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt: Zie bijzonder bestek

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/3829/UJ/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2024-04-18+02:00 10:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 3
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst:
De looptijd wordt op 5 jaar geplaatst. De firma's dienen te investeren in goederen en machines om de schoonmaakopdrachten te kunnen uitvoeren. De afschrijfperiode bedraagt voor deze goederen doorgaans 5 jaar. Dit betekent dat de inschrijver deze kost volledig zal inbrengen in de offerte. De economisch meest verantwoorde manier is om de duurtijd van deze overeenkomst af te stemmen op deze afschrijfperiode om zo kostenefficiënt mogelijk te werken.
Door de looptijd op 5 jaar te plaatsen is ook er zekerheid en standvastigheid voor het personeel en de afdelingen waar er wordt schoongemaakt. Bij een nieuwe opdrachtnemer wordt immers het bestaande personeel, indien mogelijk, overgenomen. Een langere looptijd vermindert voor hen de frequentie van overdracht naar een nieuwe werkgever
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad Van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Universitair Ziekenhuis Gent
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Universitair Ziekenhuis Gent
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002

Titel: Schoonmaak van specifieke afdelingen waaronder cleanroom
Beschrijving: Schoonmaak van specifieke afdelingen waaronder cleanroom
Interne identificatiecode: MPMO/AVE/SSI/D34240018

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90910000 Reinigingsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: CAMPUS UZ GENT

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2025-03-16+01:00
Looptijd: 60 MONTH

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 320 000 EUR

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste dienstverlening waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze verleend werden.Minimumeisen: Voor perceel 1: de lijst bestaat, per perceel, uit minimum 3 referenties van een overeenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakdiensten met een min. looptijd van 4 jaar (waarvan min. de helft van de looptijd is verstreken op de uiterste indieningsdatum van de aanvraag tot deelneming) uit de zorgsector waarvan minimum één uit een ziekenhuis met min. 250 bedden waarbij er afdelingen gepoetst worden waar er patiënten/ klanten verblijven. Voor perceel 2: Voor perceel 2 bestaat de lijst uit minimum 4 referenties van gelijkaardige dienstverlening met een minimum oppervlakte van 300m² en dezelfde bijhorende specificaties (Schoonmaken in cleanroom). Per referentie geeft de kandidaat: - de info zoals links gevraagd - een korte beschrijving (incl. oppervlakte cleanroom, indien van toepassing) - de opdrachtgever (incl. aantal bedden, indien mogelijk) - de looptijd van de opdracht - de contactgegevens (naam + telefoon/mailadres) van de betrokken dienst bij de referenties of van een contactpersoon Gelieve tevens te specifiëren welke referenties u voor welk perceel indient.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.Minimumeisen: De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal: - Voor perceel 1: € 7.000.000,00 - Voor perceel 2 € 75.000,00 Indien een kandidaat een aanvraag tot deelneming indient voor meerdere percelen, worden deze bedragen opgeteld.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Een geldig ISO 9001 certificaat of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de kandidaat zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Telemarc na opening van de offertes. * De kandidaat dient een recent (max. 3 maanden oud t.o.v. openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de kandidaat zoals vermeld op zijn aanvraag tot deelneming (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid). * De kandidaat van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn aanvraag tot deelneming als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij: - niet in staat van faillissement verkeert; - voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen; - en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt: Zie bijzonder bestek

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt: Zie bijzonder bestek

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/3829/UJ/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2024-04-18+02:00 10:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 3
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst:
De looptijd wordt op 5 jaar geplaatst. De firma's dienen te investeren in goederen en machines om de schoonmaakopdrachten te kunnen uitvoeren. De afschrijfperiode bedraagt voor deze goederen doorgaans 5 jaar. Dit betekent dat de inschrijver deze kost volledig zal inbrengen in de offerte. De economisch meest verantwoorde manier is om de duurtijd van deze overeenkomst af te stemmen op deze afschrijfperiode om zo kostenefficiënt mogelijk te werken.
Door de looptijd op 5 jaar te plaatsen is ook er zekerheid en standvastigheid voor het personeel en de afdelingen waar er wordt schoongemaakt. Bij een nieuwe opdrachtnemer wordt immers het bestaande personeel, indien mogelijk, overgenomen. Een langere looptijd vermindert voor hen de frequentie van overdracht naar een nieuwe werkgever
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad Van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Universitair Ziekenhuis Gent
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Universitair Ziekenhuis Gent
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Gent
Registratienummer: BE0232.987.862
Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Land: België
Contactpunt: Sophie Sieben
Telefoon: +32 93322111
Internetadres: http://www.uzgent.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE001
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0004

Officiële naam: Raad Van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: b8811e42-0af6-48e5-98dd-72b920731ee5 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-03-18+01:00 00:00:00+01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 2024-03-18+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :