Az Diest

RAAMOVEREENKOMST VOOR HET INTEKENEN EN INRICHTEN (LEVEREN EN INSTALLEREN) VAN MEUBILAIR VOOR DE NIEUWBOUWSITE VAN A.Z. DIEST



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: MEUBILAIR
RAAMOVEREENKOMST VOOR HET INTEKENEN EN INRICHTEN (LEVEREN EN INSTALLEREN) VAN MEUBILAIR VOOR DE NIEUWBOUWSITE VAN A.Z. DIEST

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: AZ Diest
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: RAAMOVEREENKOMST VOOR HET INTEKENEN EN INRICHTEN (LEVEREN EN INSTALLEREN) VAN MEUBILAIR VOOR DE NIEUWBOUWSITE VAN A.Z. DIEST
Beschrijving: Het afsluiten van een raamovereenkomst voor het intekenen en inrichten (leveren en installeren) van meubilair binnen het kader van look & feel voor de nieuwbouwsite van A.Z. Diest. Teneinde te kunnen beantwoorden aan de continue en desgevallend behoefte tot levering van look & feel meubilair, wenst AZ Diest over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst voor een periode van 48 maanden, waarvan de grootste afname naar verwachting zal plaatsvinden rond het tijdstip van de inhuizing van de nieuwbouwsite. Binnen het kader van de opdracht voor de levering van meubilair voor de nieuwbouwsite van het AZ Diest, zijn er diverse aspecten waarop potentiële leveranciers dienen te letten. De aanbestedende overheid streeft naar een naadloze integratie van het meubilair binnen de vastgestelde look & feel van de nieuwbouwsite, zoals geconceptualiseerd door het architectenbureau van het gebouw. De specificaties voor de look & feel zullen worden verstrekt in het bestek. Het meubilair moet niet alleen voldoen aan functionele eisen, maar ook esthetisch aansluiten bij het ontwerp van de omgeving. Het aan te leveren meubilair omvat een breed scala aan items waaronder maar niet beperkt tot, meubilair voor wachtzalen, lounges, cafetaria, patiëntenkamers, etc. De concrete, gedetailleerde elementenlijst, zal samen met de precieze aantallen van de vereiste meubelstukken, zullen in de tweede fase beschikbaar worden gesteld aan de inschrijvers. Hierbij wordt verwacht dat de geselecteerde inschrijver in staat is om te voorzien in een bepaald percentage (aangeduid als 90%) van het totale meubilairaantal, zoals gespecificeerd in de definitieve opdracht. Wat betreft de aflevering van het meubilair, is de voorlopige afleveringslocatie vastgesteld op de nieuwbouwsite, gelegen aan de Statiestraat. Echter, gezien het dynamische karakter van bouw- en verbouwprojecten gedurende de looptijd van de opdracht, worden leveranciers gevraagd rekening te houden met mogelijke tijdelijke en/of permanente wijzigingen in leveringslocaties. Deze opdracht maakt deel uit van een bredere raamovereenkomst, met als doel snelle toewijzing van de opdracht voor de specifieke behoefte tegen de meest voordelige voorwaarden. Het is echter belangrijk op te merken dat het sluiten van een overeenkomst op basis van de leidraad de leverancier geen exclusiviteitsrecht verleent. Andere leveranciers kunnen gedurende de looptijd soortgelijke prestaties leveren zonder dat de oorspronkelijke leverancier aanspraak kan maken op exclusiviteit of vergoeding. Ter verduidelijking, de verstrekte hoeveelheden in het bestek zijn indicatief. Ze zijn niet bindend voor de bestellende overheden, en de leverancier heeft geen recht op schadevergoeding als deze vermoedelijke hoeveelheden niet worden bereikt. Daarom wordt van de leverancier verwacht flexibel te zijn en zich aan te passen aan eventuele wijzigingen in de behoeften van het AZ Diest, zowel wat betreft kwantiteit als locatie van levering. Deze flexibiliteit vormt een integraal onderdeel van de voorwaarden voor de meubilairovereenkomst met het ziekenhuis.
Identificatiecode van de procedure: fc9c0bc0-4338-4f50-9f1e-ae2a4796f3e2
Interne identificatiecode: PPP0V8-519/4004/2024-118
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39100000 Meubilair

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Statiestraat 65
Stad: Diest
Postcode: 3290
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: AZ Diest

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Statiestraat 65
Stad: Diest
Postcode: 3290
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: AZ Diest

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 000 000 EUR

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Vervalsing van de mededinging: Vervalsing van de mededinging. (zie UEA)
Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht: Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA)
Faillissement: Faillissement. (zie UEA)
Corruptie: Corruptie. (zie UEA)
Regeling met schuldeisers: Regeling met schuldeisers. (zie UEA)
Deelname aan een criminele organisatie: Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA)
Witwassen van geld of financiering van terrorisme: Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA)
Fraude: Fraude. (zie UEA)
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA)
Insolventie: Insolventie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA)
Activa beheerd door vereffenaar: Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA)
Die zich schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat is de vereiste documenten te verstrekken en heeft vertrouwelijke informatie over deze procedure verkregen.: Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA)
Louter nationale uitsluitingsgronden: Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA)
Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure: Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure: Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Ernstige beroepsfouten: Ernstige beroepsfouten. (zie UEA)
Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties: Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA)
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: Betaling van sociale premies. (zie UEA)
Staking van bedrijfsactiviteiten: Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA)
Betaling van belastingen: Betaling van belastingen. (zie UEA)
Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten: Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: RAAMOVEREENKOMST VOOR HET INTEKENEN EN INRICHTEN (LEVEREN EN INSTALLEREN) VAN MEUBILAIR VOOR DE NIEUWBOUWSITE VAN A.Z. DIEST
Beschrijving: RAAMOVEREENKOMST VOOR HET INTEKENEN EN INRICHTEN (LEVEREN EN INSTALLEREN) VAN MEUBILAIR VOOR DE NIEUWBOUWSITE VAN A.Z. DIEST
Interne identificatiecode: 2024-118

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39100000 Meubilair
Aanvullende classificatie (cpv): 39110000 Zitmeubelen, stoelen en aanverwante producten, en bijbehorende onderdelen
Aanvullende classificatie (cpv): 39113000 Diverse zitmeubelen en stoelen
Aanvullende classificatie (cpv): 39113500 Krukjes
Aanvullende classificatie (cpv): 39113600 Banken
Aanvullende classificatie (cpv): 39120000 Tafels, kasten, schrijftafels en boekenkasten
Aanvullende classificatie (cpv): 39121000 Schrijftafels en tafels
Aanvullende classificatie (cpv): 39121100 Schrijftafels
Aanvullende classificatie (cpv): 39121200 Tafels
Aanvullende classificatie (cpv): 39122000 Kasten en boekenkasten
Aanvullende classificatie (cpv): 39122100 Kasten
Aanvullende classificatie (cpv): 39143100 Slaapkamermeubilair
Aanvullende classificatie (cpv): 39143210 Eettafels
Aanvullende classificatie (cpv): 39150000 Divers meubilair en uitrusting
Aanvullende classificatie (cpv): 39151000 Diverse meubelen

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Statiestraat 65
Stad: Diest
Postcode: 3290
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: AZ Diest

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2025-01-01+01:00
Looptijd: 48 MONTH

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 000 000 EUR

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Referenties : De geïnteresseerde kandidaat dient aan de hand van minstens drie referenties aan te tonen aan de aanbestedende overheid dat hij de vereiste competenties bezit voor een goede uitvoering van de opdracht. De referentieprojecten zijn hierbij niet langer dan vijf jaar geleden afgerond (of nog lopende), vanaf de datum van kandidatuurstelling. De aanbestedende overheid heeft het recht om navraag te doen over de kwaliteit van de geleverde service op de opgegeven lijst van referenties. Met referentieprojecten wordt bedoeld: het instaan voor de volledige intekening en inrichting, alsook het leveren en installeren van meubilair.Minimumeisen: Minimum eis: De kandidaat geeft per referentie een beknopte beschrijving van de dienstverlening, de omvang, het bedrag (grootte/omzet van de opdracht per jaar), de datum/loopduur van de specifieke referentie, en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor de diensten bestemd waren. Tevens vermeldt de kandidaat de contactpersoon van deze instelling met zijn/haar contactgegevens (mail en telefoon)
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Bewijs kwaliteitsbewaking Het voorleggen van een geldig certificaat, verklaring, of bewijs met betrekking tot vergelijkbare maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking zoals o.a. ISO 9001 – versie 2015, of gelijkwaardig.Minimumeisen: Minimum eis: De kandidaat-inschrijver legt hiertoe een certificaat voor ter staving.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Bewijs milieumanagement: Het voorleggen van een geldig certificaat, verklaring, of bewijs met betrekking tot vergelijkbare maatregelen op het gebied van milieumanagement systemen, zoals o.a. ISO 14001, Smiley, EMAS, of gelijkwaardig.Minimumeisen: Minimum eis: De kandidaat-inschrijver legt hiertoe de certificaten voor ter staving.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Financiële toestand en faillissementsrisico: de kandidaat-inschrijver legt een document voor uit-gaande van een erkend accountingkantoor of revisor (met vermelding van naam en erkennings-nummer) met daarop een vermelding van de Z-score (Altman) van de kandidaat-inschrijver. Deze Z-score (Altman) wordt op volgende wijze berekend (indien private onderneming): Z-score = (0,717 * A) + (0,847 * B) + (3,107 * C) + (0,420 * D) + (0,998 * E) ; met: A = werkkapitaal / totale bezittingen B = totaal van de ingehouden winsten / totale bezittingen C = winst voor belastingen en interest (**) / totale bezittingen D = boekwaarde van de bezittingen / boekwaarde van de schulden E = omzet / totale bezittingen (** indien er een verlies is, dient dit bedrag van een min-teken te worden voorzien)Minimumeisen: minimum eis: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8. Wanneer de score lager is, is een expliciete verklaring van een erkend boek-houder of revisor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht. Deze verklaring dient te worden goedgekeurd door de aanbestedende overheid. In voorkomend geval dient de revisor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Verzekering: de kandidaat-inschrijver bewijst zijn economische en financiële draagkracht aan de hand van een attest van de verzekering, waaruit blijkt dat de dienstverlener verzekerd is voor arbeidsongevallen, burgerlijke en contractuele aansprakelijkheid (bewijs van verzekering tegen beroepsrisico’s). - Attest waarin de inschrijver bewijst dat hij verzekerd is voor zijn personeel en schade eventueel toegebracht aan de opdrachtgever en aan derden. (Burgerlijke aansprakelijkheid en Arbeidsongevallenverzekering). - Attest waarin de inschrijver verklaart dat hij, in geval van toewijzingen, een verzekering zal nemen tegenover het risico van voedselvergiftiging, met een voldoende dekking. Minimumeisen: Minimum eis: Voorlegging verzekeringsattest burgerlijke aansprakelijkheid en verzekeringsattest arbeidsongevallenverzekering. Voorlegging verklaring verzekering voedselvergiftiging met voldoende dekking.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * De kandidaat-inschrijvers leggen, zoals vermeld in artikel 73 van de wet van 17 juni 2016, het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor dat bestaat uit een eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken ondernemer aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet: Hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden (artikel 67), de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden (artikel 68), en de facultatieve uitsluitingsgronden (artikel 69). En voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016. Hij voldoet, indien van toepassing, aan de objectieve regels en criteria voor de beperking van het aantal kandidaten, als vastgesteld overeenkomstig artikel 79. Het niet toevoegen van dit document, het verstrekken van onvolledige of incorrecte informatie op dit document heeft de uitsluiting tot gevolg. Indien een verplichte of facultatieve uitsluitingsgrond van toepassing is op de kandidaat, mag de kandidaat, conform artikel 70 Wet Overheidsopdrachten, bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Als de aanbestedende overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken kandidaat niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure. Deze bepaling is individueel van toepassing op de deelnemers die samen als een combinatie een aanvraag tot deelneming indienen, alsook op entiteiten op wiens draagkracht de kandidaat een beroep doet met het oog op het voldoen aan de eisen inzake kwalitatieve selectie. De verplichte uitsluitings-gronden zijn ook van toepassing in hoofde van personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controle-bevoegdheid hebben. Gezien de onderstaande bewijsstukken door de aanbestedende overheid niet kosteloos digitaal kunnen opgevraagd worden, dient de kandidaat volgende attesten toe te voegen aan zijn kandidatuurstelling: Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de kandidaat (indien inschrijving van rechtspersoon); De gecoördineerde statuten van de inschrijver indien het om een rechtspersoon gaat; Het bewijs dat de ondertekenaar van de kandidatuurstelling in de gestelde hoedanigheid gemachtigd is om dat te doen. Opgelet: buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake sociale en fiscale verplichtingen, niet-faling, …) hebben vervuld volgende de desbetreffende wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd zijn. Concreet: Een recent attest van de bevoegde overheid waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt; Een recent attest van de bevoegde overheid waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is; Een recent attest van de bevoegde overheid waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen. Om geldig te zijn moet de kandidatuurstelling worden gedateerd en ondertekend door de perso(o)n(en) die gemachtigd zijn om de vennootschap te verbinden. Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering behoudt de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, het recht om een kandidaat uit te sluiten die, bij een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak, is veroordeeld voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast. De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden beschouwd als een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. Zodra dit is vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest, kan dit als uitsluitingsgrond worden gebruikt, ongeacht de stand van de procedure. Onder sociale wetgeving wordt onder andere verstaan: het decreet van 10 juli 2008 inzake een kader voor het Vlaamse gelijke kansen- en gelijke behandelingsbeleid, de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden, en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen. * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele inte
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit
Gewicht (punten, exact): 20

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit van de concepten
Gewicht (punten, exact): 20

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Service en support
Gewicht (punten, exact): 20

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/519/V8/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2024-04-15+02:00 10:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van eerste aanleg Leuven
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: AZ Diest
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: AZ Diest
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: AZ Diest
Registratienummer: BE 0434 602 560
Postadres: Statiestraat 65
Stad: Diest
Postcode: 3290
Land: België
Contactpunt: Steffen Bertels
Telefoon: +32 13354011
Fax: +32 13313453
Internetadres: http://www.azdiest.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE001
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0004

Officiële naam: Rechtbank van eerste aanleg Leuven
Registratienummer: BE 0308357753
Postadres: Ferdinand Smoldersplein 5
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Land: België
Telefoon: +32 16214111
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 21f000ec-fbe8-46d3-b50b-6f4eb190c3f3 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-03-15+01:00 00:00:00+01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 2024-03-15+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :