Zorg Izegem

Levering van algemene voeding (droge voeding, diepvries, oliën en vetten, zuivel, kaas)



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: DIVERSE VOEDINGSMIDDELEN EN DROGE WAREN
LEVERING VAN ALGEMENE VOEDING (DROGE VOEDING, DIEPVRIES, OLIËN EN VETTEN, ZUIVEL, KAAS)

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Zorg Izegem
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Sociale bescherming

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Levering van algemene voeding (droge voeding, diepvries, oliën en vetten, zuivel, kaas)
Beschrijving: Levering van algemene voeding (droge voeding, diepvries, oliën en vetten, zuivel, kaas)
Identificatiecode van de procedure: 7ba6b0be-ba1d-4c73-9521-35ead540c503
Interne identificatiecode: PPP00Q-1456/4063/2024/002
Type procedure: Openbaar

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15890000 Diverse voedingsmiddelen en droge waren

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
De inschrijver moet op alle percelen inschrijven

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Vervalsing van de mededinging: Vervalsing van de mededinging. (zie UEA)
Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht: Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA)
Faillissement: Faillissement. (zie UEA)
Corruptie: Corruptie. (zie UEA)
Regeling met schuldeisers: Regeling met schuldeisers. (zie UEA)
Deelname aan een criminele organisatie: Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA)
Witwassen van geld of financiering van terrorisme: Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA)
Fraude: Fraude. (zie UEA)
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA)
Insolventie: Insolventie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA)
Activa beheerd door vereffenaar: Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA)
Die zich schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat is de vereiste documenten te verstrekken en heeft vertrouwelijke informatie over deze procedure verkregen.: Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA)
Louter nationale uitsluitingsgronden: Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA)
Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure: Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure: Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Ernstige beroepsfouten: Ernstige beroepsfouten. (zie UEA)
Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties: Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA)
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: Betaling van sociale premies. (zie UEA)
Staking van bedrijfsactiviteiten: Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA)
Betaling van belastingen: Betaling van belastingen. (zie UEA)
Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten: Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Perceel: LOT-0001

Titel: DROGE VOEDING
Beschrijving: DROGE VOEDING
Interne identificatiecode: 2024/002

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15890000 Diverse voedingsmiddelen en droge waren

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-07-01+02:00
Einddatum: 2028-06-30+02:00

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: De leveringen worden aangetoond door ATTESTEN die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend. Er moeten minstens 3 attesten van woonzorgcentra/rusthuizen met vergelijkbaar bewonersaantal (ca 180 bewoners) bij de ingediende attesten worden opgenomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat de HACCP-reglementering wordt gevolgd.Minimumeisen: Afleveren attest HACCP.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat er gedurende de volledige looptijd van het contract, ook tijdens vakantieperiodes, onafgebroken zal kunnen worden geleverd.Minimumeisen: Attest onafgebroken levering, ook tijdens vakantieperiodes.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1456/0Q/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Plaats: Centrale Administratie, Kokelarestraat 2 te 8870 Izegem
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Zorg Izegem

5.1 Perceel: LOT-0002

Titel: DIEPVRIES
Beschrijving: DIEPVRIES
Interne identificatiecode: 2024/002 2

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15890000 Diverse voedingsmiddelen en droge waren
Aanvullende classificatie (cpv): 15896000 Diepvriesproducten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-07-01+02:00
Einddatum: 2028-06-30+02:00

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: De leveringen worden aangetoond door ATTESTEN die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend. Er moeten minstens 3 attesten van woonzorgcentra/rusthuizen met vergelijkbaar bewonersaantal (ca 180 bewoners) bij de ingediende attesten worden opgenomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat de HACCP-reglementering wordt gevolgd.Minimumeisen: Afleveren attest HACCP.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat er gedurende de volledige looptijd van het contract, ook tijdens vakantieperiodes, onafgebroken zal kunnen worden geleverd.Minimumeisen: Attest onafgebroken levering, ook tijdens vakantieperiodes.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1456/0Q/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Plaats: Centrale Administratie, Kokelarestraat 2 te 8870 Izegem
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Zorg Izegem

5.1 Perceel: LOT-0003

Titel: OLIEN EN VETTEN
Beschrijving: OLIEN EN VETTEN
Interne identificatiecode: 2024/002 3

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15890000 Diverse voedingsmiddelen en droge waren
Aanvullende classificatie (cpv): 15400000 Dierlijke of plantaardige oliën en vetten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-07-01+02:00
Einddatum: 2028-06-30+02:00

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: De leveringen worden aangetoond door ATTESTEN die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend. Er moeten minstens 3 attesten van woonzorgcentra/rusthuizen met vergelijkbaar bewonersaantal (ca 180 bewoners) bij de ingediende attesten worden opgenomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat de HACCP-reglementering wordt gevolgd.Minimumeisen: Afleveren attest HACCP.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat er gedurende de volledige looptijd van het contract, ook tijdens vakantieperiodes, onafgebroken zal kunnen worden geleverd.Minimumeisen: Attest onafgebroken levering, ook tijdens vakantieperiodes.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1456/0Q/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Plaats: Centrale Administratie, Kokelarestraat 2 te 8870 Izegem
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Zorg Izegem

5.1 Perceel: LOT-0004

Titel: ZUIVEL
Beschrijving: ZUIVEL
Interne identificatiecode: 2024/002 4

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15890000 Diverse voedingsmiddelen en droge waren
Aanvullende classificatie (cpv): 15500000 Zuivelproducten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-07-01+02:00
Einddatum: 2028-06-30+02:00

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: De leveringen worden aangetoond door ATTESTEN die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend. Er moeten minstens 3 attesten van woonzorgcentra/rusthuizen met vergelijkbaar bewonersaantal (ca 180 bewoners) bij de ingediende attesten worden opgenomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat de HACCP-reglementering wordt gevolgd.Minimumeisen: Afleveren attest HACCP.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat er gedurende de volledige looptijd van het contract, ook tijdens vakantieperiodes, onafgebroken zal kunnen worden geleverd.Minimumeisen: Attest onafgebroken levering, ook tijdens vakantieperiodes.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1456/0Q/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Plaats: Centrale Administratie, Kokelarestraat 2 te 8870 Izegem
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Zorg Izegem

5.1 Perceel: LOT-0005

Titel: KAAS
Beschrijving: KAAS
Interne identificatiecode: 2024/002 5

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15890000 Diverse voedingsmiddelen en droge waren
Aanvullende classificatie (cpv): 15540000 Kaasproducten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Land: België
Aanvullende informatie: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-07-01+02:00
Einddatum: 2028-06-30+02:00

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: De leveringen worden aangetoond door ATTESTEN die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend. Er moeten minstens 3 attesten van woonzorgcentra/rusthuizen met vergelijkbaar bewonersaantal (ca 180 bewoners) bij de ingediende attesten worden opgenomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat de HACCP-reglementering wordt gevolgd.Minimumeisen: Afleveren attest HACCP.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een attest waarmee de inschrijver bewijst dat er gedurende de volledige looptijd van het contract, ook tijdens vakantieperiodes, onafgebroken zal kunnen worden geleverd.Minimumeisen: Attest onafgebroken levering, ook tijdens vakantieperiodes.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1456/0Q/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd: 2024-04-02+02:00 11:00:00+02:00
Plaats: Centrale Administratie, Kokelarestraat 2 te 8870 Izegem
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Zorg Izegem

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Zorg Izegem
Registratienummer: 0683771509
Postadres: Kokelarestraat 2
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Land: België
Contactpunt: Karen Dornez
Telefoon: +32 51336677
Internetadres: http://zorg.izegem.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Centrale keuken (gebouw WZC De Plataan, andere ingang)
Registratienummer: 0683771509
Postadres: Meensesteenweg 74
Stad: Izegem
Postcode: 8870
Land: België
Contactpunt: Sofie Maes
Telefoon: +32 51338024
Internetadres: http://zorg.izegem.be/
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt

8.1 ORG-0003

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0004

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE001
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0005

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: c00d84f4-40f7-4816-b076-8c4b0ee01e14 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-02-29+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :