New Samusocial Asbl
Aménagement de cuisines et réaménagement d’un hall d’entrée et du bureau d’accueil pour deux centres du New Samusocial ASBL
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: SAMUSOCIAL ASBL
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling onder zeggenschap van een regionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Inrichting van keukens en herinrichting van een inkomhal en het onthaalkantoor voor twee centra van New Samusocial VZW
Beschrijving: Deze opdracht beoogt werken voor de inrichting van keukens en de herinrichting van een inkomhal en het onthaalkantoor in twee centra van New Samusocial VZW
Identificatiecode van de procedure: 204ca441-d96e-447f-900d-8f2fa5c2e83b
Interne identificatiecode: 2024-07
Type procedure: Andere procedure in één fase
Belangrijkste kenmerken van de procedure: Overeenkomstig artikel 41, § 1, 2° (het geraamd bedrag blijft onder de drempel 750.000,00 €) van de wet van 17 juni 2016 wordt de opdracht gegund bij vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking.
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen
2.1.4 Algemene informatie
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Beschrijving: Perceel 1 : Inrichting van keukens voor het Centrum Laken (Fedasil)
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Vereiste erkenning van aannemers van werken D (Bouwwerken), klasse 2
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen: De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-03-12+01:00 12:00:00+01:00
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State - Afdeling bestuursrechtspraak
5.1 Perceel: LOT-0002
Beschrijving: Perceel 2 : Herinrichting van een inkomhal en het onthaalkantoor van het Centrum Poincaré
Interne identificatiecode: 2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Vereiste erkenning van aannemers van werken D (Bouwwerken), klasse 2
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen: De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-03-12+01:00 12:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State - Afdeling bestuursrechtspraak
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: SAMUSOCIAL ASBL
Registratienummer: 0723631678_3476
Postadres: 68, Boulevard Poincaré
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State - Afdeling bestuursrechtspraak
Registratienummer: 0931814266
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 81c03327-f357-4e14-a644-9609c3f1c698 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht – lichte regeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-02-14+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans
11.2 Informatie over de bekendmaking