Le Logement Bruxellois
Accord-cadre MULTI-ATTRIBUTAIRES /DÉPANNAGES ET TRAVAUX DE MAINTENANCE MULTI TECHNIQUES AU SEIN DES DIVERS SITES DE LOGEMENTS SOCIAUX
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: brussels woning
Rechtsvorm van de koper: Organisatie die een door een regionale overheid gesubsidieerde opdracht gunt
Activiteit van de aanbestedende dienst: Huisvesting en gemeenschappelijke voorzieningen
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: LBW-2024 - RAAMOVEREENKOMST / SPOEDHERSTELLINGEN EN MULTITECHNISCHE ONDERHOUDSWERKEN
Beschrijving: De huidige aanneming staat in voor de uitvoering van spoedherstellingen en onderhoudswerken binnen het erfgoed van de Brusselse Woning, ter ondersteuning van het intern personeelsbeheer. De aanbestedende overheid (Brusselse Woning) wenst werken van verschillende omvang te laten uitvoeren, afhankelijk van de behoeften die zullen opduiken bij het dagelijkse beheer van haar erfgoed. De huidige opdracht heeft de vorm van een "Raamovereenkomst met meerdere deelnemers" met het oog op het plaatsen van bestellingen en latere opdrachten. De raamovereenkomst heeft als voorwerp: • "Dringende" multi-technische spoedherstellingen • Instandhouding en herstellingswerken aan "niet-dringende" technische onderdelen van al dan niet leegstaande woningen en om de gemeenschappelijke ruimten aan de binnen- en buitenkant van gebouwen te onderhouden. De werkomgeving dekt alle interne en externe bestanddelen van ons vastgoed, gelegen te 1000-Brussel, 1130-Haren en 1120-Neder-Over-Heembeek. De technische prestaties met betrekking tot verzekeringsdossiers inzake "brand- en waterschade" maken eveneens deel uit van deze raamovereenkomst. Het doel van de huidige procedure is om drie begunstigden per perceel aan te wijzen, zonder nieuwe oproep tot mededinging, en op basis van de vastgelegde uit dit bestek, of met een nieuwe oproep tot mededinging tussen de drie begunstigden, naarmate de raamovereenkomst wordt uitgevoerd, volgens de in het bestek gedefinieerde procedure. De opdracht wordt onderverdeeld in 11 percelen, zoals vermeld in de samenvattende meetstaat in bijlage bij dit bijzonder bestek. Elk perceel vormt, voor de uitvoering, een afzonderlijke opdracht. De inschrijver is echter verplicht om voor alle posten van eenzelfde perceel te reageren. De interventies hebben betrekking op alle in dit document gedefinieerde prestaties in de volgende domeinen: Perceel 1: "Reinigen van woningen en verwijderen van grofvuil" Perceel 2: "Ontstoppen van leidingen" Perceel 3: "Slotwerk" Perceel 4: "Buitenschrijnwerk (hout, aluminium, PVC)" Perceel 5: "IJzerwerken - Metalen schrijnwerk" Perceel 6: "Verwarming (private delen - in de woningen)" Perceel 7: "Sanitair en loodgieterij" Perceel 8: "Elektriciteit" Perceel 9: "Dak" Perceel 10: "Glaswerk" Perceel 11: "Metselwerk, afwerking, gevels en buitenomgeving"
Identificatiecode van de procedure: 4441e0e0-806a-4a20-a00b-4e33fb86b366
Interne identificatiecode: LBW-2024 - Accord-cadre /DÉPANNAGES ET MAINTENANCE MULTI TECHNIQUES
De procedure wordt versneld: No
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Aanvullende aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 324 862,5 EUR
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Betaling van belastingen: In toepassing van artikel 68 van de wet van 17 juni 2016 wordt, in elk stadium van de procedure, uitgesloten van deelname aan de plaatsingsprocedure de inschrijver die: niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn belastingen en andere fiscale schulden ten aanzien van de FOD Financiën.
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: In toepassing van artikel 68 van de wet van 17 juni 2016 wordt, in elk stadium van de procedure, uitgesloten van deelname aan de plaatsingsprocedure de inschrijver die: niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid;
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: LBW-2024 - RAAMOVEREENKOMST / Reiniging en afvoer van grofvuil - 1
Beschrijving: Perceel 1: "Reiniging en afvoer van grofvuil" . Het perceel omvat alle reinigingswerken van de woningen, gemeenschappelijke delen, kelderverdiepingen, garages en buitenomgeving, evenals het verwijderen en afvoeren van door bewoners achtergelaten grofvuil in (bewoonde of leegstaande) woningen, gemeenschappelijke delen van gebouwen en de buitenomgeving.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 88 175 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0010
Titel: LBW-2024 - Raamovereenkomst / Glaswerk - 10
Beschrijving: Perceel 10: "Glaswerk" Het huidige perceel omvat alle werken met betrekking tot het plaatsen en vervangen van binnen- en buitenbeglazingen, inclusief het bouwbeslag, de kaders en glasvoegen voor ramen en deuren. Voor bepaalde zeer speciale glaswerken (bijv. hoog gelegen dubbele beglazing), zullen zeer gespecialiseerde arbeidskrachten nodig zijn, evenals omvangrijke werktuigen voor hoogtewerken (gondels, kranen om hoogtes van ongeveer 25 m te bereiken).
Interne identificatiecode: 10
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45441000 Beglazing
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 20 300 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0011
Titel: LBW-2024 - Raamovereenkomst / Metselwerken, buitenomgeving, gevels en afwerkingen- 11
Beschrijving: Perceel 11: "Metselwerken, buitenomgeving, gevels en afwerkingen" Het huidige perceel betreft de vernieuwing van alle afwerkingen en decoratie (vloeren, muren en plafonds), evenals de diverse metselwerken en houwwerken, omheiningen, wederaanvullingen, dichtingsvoegen en alle herstellingen op bouwkundig gebied.
Interne identificatiecode: 11
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 53 900 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0002
Titel: LBW-2024 - RAAMOVEREENKOMST / Ontstoppen van leidingen - 2
Beschrijving: Perceel 2: "Ontstoppen van leidingen" Toelichting: Dit perceel heeft betrekking op alle nodige arbeidskrachten en rechtsmiddelen voor de uitvoering van alle ontstoppings-, reinigings- en onderhoudsprestaties aan de rioleringsnetten. De aanneming stelt de nodige arbeidskrachten en materialen ter beschikking voor het onder hoge druk ontstoppen, reinigen en onderhouden van verstopte leidingen omwille van willekeurige afzettingen en afval (vetten, kalk, huishoudelijk afval, vochtige doekjes, diverse voorwerpen, enz.).
Interne identificatiecode: 2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90400000 Diensten in verband met afvalwater
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 34 150 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0003
Titel: LBW-2024 - RAAMOVEREENKOMST / Spoedherstellingen aan sloten - 3
Beschrijving: Perceel 3: "Slotwerk" Het perceel heeft betrekking op alle spoedherstellingen aan sloten en bouwbeslag.
Interne identificatiecode: 3
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Aanvullende aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
Aanvullende classificatie (cpv): 44316000 IJzerwaren
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 12 100 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0004
Titel: LBW-2024 - RAAMOVEREENKOMST / Uitenschrijnwerk (hout, aluminium, PVC) - 4
Beschrijving: Perceel 4: "Buitenschrijnwerk (hout, aluminium, PVC)" Het perceel betreft de uitvoering van alle werken aan het buitenschrijnwerk (hout, PVC, Alu) inclusief plaatsing, vervanging en/of herstelling van deuren en ramen inclusief bouwbeslag, evenals de herstelling en vervanging van glasvoegen ter hoogte van de gevel. Het huidige perceel omvat geen afwerking, schilderwerken of binnendecoratie.
Interne identificatiecode: 4
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45421100 Plaatsen van deuren en ramen en bijbehorende elementen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 12 025 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0005
Titel: LBW-2024 - RAAMOVEREENKOMST / IJzerwerken - Metalen schrijnwerk - 5
Beschrijving: Perceel 5: "IJzerwerken - Metalen schrijnwerk" Het perceel betreft de uitvoering van alle ijzerwerken en laswerken, inclusief plaatsing, vervanging en/of herstelling van metalen deuren, hekwerk, roosters, trappen, borstweringen, trapleuningen en ramen, inclusief bouwbeslag, evenals de herstelling en vervanging van glasvoegen ter hoogte van de gevel. Het huidige perceel omvat geen afwerking, schilderwerken of binnendecoratie.
Interne identificatiecode: 5
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Aanvullende aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 45421000 Bouwtimmerwerk
Aanvullende classificatie (cpv): 45421140 Plaatsen van metalen bouwtimmerwerk, met uitzondering van deuren en ramen
Aanvullende classificatie (cpv): 45421147 Aanbrengen van roosters
Aanvullende classificatie (cpv): 45421148 Plaatsen van poorten
Aanvullende classificatie (cpv): 45421100 Plaatsen van deuren en ramen en bijbehorende elementen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 12 025 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0006
Titel: LBW-2024 - Raamovereenkomst / Verwarming (private delen - in de woningen)" - 6
Beschrijving: Perceel 6: "Verwarming (private delen - in de woningen)" Het perceel omvat de uitvoering van alle spoedherstellingen aan de verwarming in de private delen (in de woningen), inclusief het vervangen van kranen, leidingen en radiatoren. Het huidige perceel heeft geen betrekking op spoedherstellingen en uitvoering van werken in de stookplaats.
Interne identificatiecode: 6
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 50720000 Reparatie en onderhoud van centrale verwarming
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 26 325 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0007
Titel: LBW-2024 - Raamovereenkomst / Sanitair en loodgieterij- 7
Beschrijving: Perceel 7: "Sanitair en loodgieterij" Het perceel betreft de uitvoering van alle werken met betrekking tot de herstelling en vernieuwen van loodgieterij en de vervanging van sanitaire uitrustingen.
Interne identificatiecode: 7
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Aanvullende aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 45330000 Loodgieterswerk
Aanvullende classificatie (cpv): 45332000 Loodgieterswerk en leggen van afvoerbuizen
Aanvullende classificatie (cpv): 45333000 Installeren van gasfittings
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 30 712,5 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0008
Titel: LBW-2024 - Raamovereenkomst / Elektriciteit - 8
Beschrijving: Perceel 8: "Elektriciteit" Het huidige perceel betreft alle spoedherstellingen aan de elektrische installaties in geval van storingen, evenals de nodige prestaties om de elektrische installaties in de woningen en gemeenschappelijke delen conform te stellen.
Interne identificatiecode: 8
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Aanvullende aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 45311000 Aanbrengen van elektrische bedrading en fittings
Aanvullende classificatie (cpv): 45310000 Aanleg van elektriciteit
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 24 275 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
5.1 Perceel: LOT-0009
Titel: LBW-2024 - Raamovereenkomst / Dakwerken - 9
Beschrijving: Perceel 9: "Dakwerk" Dit perceel heeft betrekking op alle vervangings-, herstellings- en onderhoudswerken aan het dak: dichtingsmembranen, dakpannen, dichtingsfolies en -pakkingen, metalen bekledingen, veiligheidslijnen, dakramen, toegangsluiken en slabben.
Interne identificatiecode: 9
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45261910 Reparatie van daken
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-01+02:00
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 22 900 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en vakbekwaamheid van de ondernemer wordt beoordeeld op basis van de volgende criteria: • zijn ervaring; • zijn knowhow, doeltreffendheid en betrouwbaarheid. Daartoe worden volgende bewijsstukken bij de offerte gevoegd: - Een lijst met de voornaamste met deze opdracht vergelijkbare diensten, die maximaal over de afgelopen drie jaar werden verstrekt, met vermelding van het bedrag, de datum en van de openbare of private bestemmeling. Deze lijst moet minstens 2 referenties van een jaarcontract met een openbare instelling bevatten (Stad, OCMW, Intercommunale, SPW, FOD, sociale huisvestingsmaatschappij, enz.) of een private instelling. Deze referenties worden verplicht vergezeld van attesten van goede uitvoering. - Een verklaring met het jaarlijkse personeelsbestand van de dienstverlener gedurende de afgelopen drie jaar. Het gemiddelde jaarlijkse personeelsbestand moet groter of gelijk zijn aan 4 werknemers. Om hun professionele, technische en financiële draagkracht te verantwoorden, mogen de kandidaten vragen om eveneens rekening te houden met de vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht van een of meerdere onderaannemers. Om in dit geval de draagkracht van deze onderaannemer(s) te rechtvaardigen, en aan te tonen dat zij in staat zijn de opdracht uit te voeren, moeten de kandidaten een schriftelijke verbintenis van de onderaannemer of onderaannemers voorleggen (zie onderaannemingsovereenkomst); Indien de kandidaat zich op andere ondernemers beroept, om zijn kandidatuur in te dienen: dezelfde documenten voor elk van deze ondernemers dienen te worden voorgelegd als voor de kandidaat, om hun vakbekwaamheid, professionele en financiële draagkracht te rechtvaardigen.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-16+01:00 11:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, deels zonder en deels met hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: brussels woning
Registratienummer: 0403357276_2618
Postadres: Kardinaal Mercierstraat, 37
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Stad: Rue des Quatre Bras 13 à 1000 Bruxelles
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 7d5eb465-8339-4367-bb7f-a994e9383c13-01
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: f4a92ac7-7268-46c4-b7a9-06dac29eb8d0 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-01-29+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans
11.2 Informatie over de bekendmaking