Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

Koffie en koffietoestellen



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: KOFFIE, THEE EN AANVERWANTE PRODUCTEN
KOFFIE EN KOFFIETOESTELLEN

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Koffie en koffietoestellen
Beschrijving: De opdracht betreft enerzijds het leveren van koffie en aanverwante producten en anderzijds het plaatsen, in dienst stellen en onderhouden van diverse types koffietoestellen op de verschillende campussen van het ziekenhuis.
Identificatiecode van de procedure: c585d4e5-76f8-444e-a4d3-898077f58a99
Interne identificatiecode: PPP0OH-590/4061/2024-001-FACI-DN
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint-Lucas

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint-Lucas

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint-Lucas

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint-Lucas

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 420 000 EUR

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
De inschrijver moet op alle percelen inschrijven

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Vervalsing van de mededinging: Vervalsing van de mededinging. (zie UEA)
Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht: Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA)
Faillissement: Faillissement. (zie UEA)
Corruptie: Corruptie. (zie UEA)
Regeling met schuldeisers: Regeling met schuldeisers. (zie UEA)
Deelname aan een criminele organisatie: Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA)
Witwassen van geld of financiering van terrorisme: Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA)
Fraude: Fraude. (zie UEA)
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA)
Insolventie: Insolventie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA)
Activa beheerd door vereffenaar: Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA)
Die zich schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat is de vereiste documenten te verstrekken en heeft vertrouwelijke informatie over deze procedure verkregen.: Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA)
Louter nationale uitsluitingsgronden: Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA)
Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure: Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure: Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Ernstige beroepsfouten: Ernstige beroepsfouten. (zie UEA)
Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties: Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA)
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: Betaling van sociale premies. (zie UEA)
Staking van bedrijfsactiviteiten: Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA)
Betaling van belastingen: Betaling van belastingen. (zie UEA)
Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten: Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Perceel: LOT-0001

Titel: Koffie en koffietoestellen voor patiënten en personeel
Beschrijving: Dit perceel betreft een raamovereenkomst voor: - bruikleen (incl. levering, plaatsing, installatie en bedrijfsklaar opstellen) van volautomatische koffiemachines met aansluitmogelijkheden op de waterleiding voor de verpleegkeukens en administratieve diensten. De koffiemachines moeten geschikt zijn op korte tijd een 20 tal kopjes of een thermos van max. 1L koffie/heet water te kunnen aanmaken. - bruikleen (incl. levering, plaatsing, installatie en bedrijfsklaar opstellen) van koffiemachines met aansluitmogelijkheden op de waterleiding - onderhoud en herstelling van de koffiemachines in bruikleen - levering van koffieproducten voor het serveren van koffie aan patiënten, personeel en in de vergaderruimtes. Op vandaag wordt hoofdzakelijk met instant koffie gewerkt. - levering van koffiebonen en aanverwante producten zoals oa. instant chocolademelkpoeder en melkpoeder voor de broodjeszaak, bistro (bezoekersresto) en personeelsresto.
Interne identificatiecode: 2024-001-FACI-DN

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten
Aanvullende classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten
Aanvullende classificatie (cpv): 39711310 Elektrische koffiezetapparaten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint-Lucas

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-09-01+02:00
Looptijd: 84 MONTH

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 200 000 EUR

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming relevante referenties van zorginstellingen waar gelijkaardige opdrachten door hem zijn uitgevoerd. De referenties dienen opgegeven te worden in bijlage B.Minimumeisen: De inschrijver dient per perceel minstens 3 referenties van zorginstellingen voor te leggen waar een gelijkaardige opdracht door de inschrijver zelf uitgevoerd werd in de afgelopen 5 jaar. De inschrijver wordt erop gewezen dat de aanbestedende overheid na het indienen van de kandidatuurstelling kan vragen aan de inschrijver om aan te tonen/aannemelijk te maken dat deze referenties uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en de voorwaarden van de overeenkomst. Het wordt aannemelijk geacht dat een opdracht goed is uitgevoerd door met name: • Het voorleggen door de inschrijver van een certificaat van goede uitvoering voor de betrokken opdracht; • Het voorleggen door de inschrijver van een PV van oplevering voor de betrokken opdracht; • Andere concrete schriftelijke informatie die de inschrijver verstrekt en die de goede uitvoering zoals hoger bedoeld bevestigt (te voegen bij de aanvraag tot deelneming).
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver toont aan dat hij een passend assortiment kan aanbiedenMinimumeisen: De inschrijver toont aan in zijn kandidatuurstelling dat deze over een passend assortiment toestellen, koffie en andere artikels beschikt dat aangeboden kan worden in de offertefase en dat deze kan zorgen voor onderhoud van de toestellen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver bewijst zijn registratie, erkenning en/of toelating bij het FAVV voor de distributieactiviteit van de aangeboden voedingsartikels.Minimumeisen: Een bewijs van de registratie, erkenning en/of toelating bij het FAVV wordt bij de aanvraag tot deelneming gevoegd. Voor buitenlandse inschrijvers: een getuigschrift van een bevoegde officiële instantie dat de inschrijver toelating geeft voor de toelevering van de aangeboden voedingsartikels.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De inschrijver bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekening of de neergelegde jaarrekening over het laatste beschikbare boekjaar, te voegen bij zijn offerte. Voor de inschrijvers uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekening zelf digitaal ophalen via de Telemarc toepassing na opening van de offertes. Minimumeisen: Geen negatief eigen vermogen in het gevraagde boekjaar.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: 1) Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. 2) De inschrijver voegt bij zijn kandidatuurstelling een recent (niet ouder dan 3 maanden op datum opening kandidatuur) uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/590/OH/2023,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden van de procedure:
Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 2024-03-07+01:00
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2024-02-27+01:00 08:30:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst: De opgegeven looptijd houdt rekening met de gemiddelde te verwachten levensduur van de koffiemachines.
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Gent, afdeling Gent
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek

5.1 Perceel: LOT-0002

Titel: Koffietoestellen voor bezoekersresto en personeelsresto
Beschrijving: Dit perceel omvat het leveren, plaatsen, het in dienst stellen en onderhouden van koffieautomaten, alsook het leveren van de bijhorende reinigings- en onderhoudsproducten. De koffieautomaten in dit perceel dienen geschikt te zijn voor: - zelfbediening in de bistro (bezoekersresto) en in het personeelsresto - intensief gebruik (dag capaciteit van min. 350 tassen) - het volautomatisch maken van verschillende types koffies met oa. espresso, lungo, latte, cappuccino en dit op basis van 2 types koffiebonen (gewone + deca) en verse melk
Interne identificatiecode: 2024-001-FACI-DN

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39711310 Elektrische koffiezetapparaten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint-Lucas

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-09-01+02:00
Looptijd: 84 MONTH

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 120 000 EUR

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming relevante referenties van zorginstellingen waar gelijkaardige opdrachten door hem zijn uitgevoerd. De referenties dienen opgegeven te worden in bijlage B.Minimumeisen: De inschrijver dient per perceel minstens 3 referenties van zorginstellingen voor te leggen waar een gelijkaardige opdracht door de inschrijver zelf uitgevoerd werd in de afgelopen 5 jaar. De inschrijver wordt erop gewezen dat de aanbestedende overheid na het indienen van de kandidatuurstelling kan vragen aan de inschrijver om aan te tonen/aannemelijk te maken dat deze referenties uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en de voorwaarden van de overeenkomst. Het wordt aannemelijk geacht dat een opdracht goed is uitgevoerd door met name: • Het voorleggen door de inschrijver van een certificaat van goede uitvoering voor de betrokken opdracht; • Het voorleggen door de inschrijver van een PV van oplevering voor de betrokken opdracht; • Andere concrete schriftelijke informatie die de inschrijver verstrekt en die de goede uitvoering zoals hoger bedoeld bevestigt (te voegen bij de aanvraag tot deelneming).
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver toont aan dat hij een passend assortiment kan aanbiedenMinimumeisen: De inschrijver toont aan in zijn kandidatuurstelling dat deze over een passend assortiment toestellen beschikt dat aangeboden kan worden in de offertefase en dat deze kan zorgen voor onderhoud van de toestellen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De inschrijver bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekening of de neergelegde jaarrekening over het laatste beschikbare boekjaar, te voegen bij zijn offerte. Voor de inschrijvers uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekening zelf digitaal ophalen via de Telemarc toepassing na opening van de offertes. Minimumeisen: Geen negatief eigen vermogen in het gevraagde boekjaar.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: 1) Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. 2) De inschrijver voegt bij zijn kandidatuurstelling een recent (niet ouder dan 3 maanden op datum opening kandidatuur) uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/590/OH/2023,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden van de procedure:
Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 2024-03-07+01:00
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2024-02-27+01:00 08:30:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst: De opgegeven looptijd houdt rekening met de gemiddelde te verwachten levensduur van de koffiemachines.
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Gent, afdeling Gent
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek

5.1 Perceel: LOT-0003

Titel: Koffiecorners
Beschrijving: Dit perceel omvat het leveren, plaatsen, het in dienst stellen en onderhouden van enkele betalende koffiecorners, alsook het leveren van de bijhorende koffie, aanverwante producten en eventuele reinigings- en onderhoudsproducten. Bij de koffiecorners zal geen personeel ter beschikking zijn dus de koffiemachines dienen geschikt te zijn voor het volautomatisch maken van verschillende types koffies (oa. espresso, lungo, latte, cappuccino,…) na betaling door de bezoeker of ziekenhuismedewerker. Het moet hierbij mogelijk zijn dat een verschillend tarief toegepast wordt voor bezoekers en voor ziekenhuismedewerkers. De ziekenhuismedewerkers moeten kunnen betalen met hun badge (type Mifare Desfire EVO1 met encryptie, toegangscontrole NEDAP).
Interne identificatiecode: 2024-001-FACI-DN

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten
Aanvullende classificatie (cpv): 39711310 Elektrische koffiezetapparaten
Aanvullende classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint-Lucas

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 2024-09-01+02:00
Looptijd: 84 MONTH

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 100 000 EUR

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming relevante referenties van zorginstellingen waar gelijkaardige opdrachten door hem zijn uitgevoerd. De referenties dienen opgegeven te worden in bijlage B.Minimumeisen: De inschrijver dient per perceel minstens 3 referenties van zorginstellingen voor te leggen waar een gelijkaardige opdracht door de inschrijver zelf uitgevoerd werd in de afgelopen 5 jaar. De inschrijver wordt erop gewezen dat de aanbestedende overheid na het indienen van de kandidatuurstelling kan vragen aan de inschrijver om aan te tonen/aannemelijk te maken dat deze referenties uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en de voorwaarden van de overeenkomst. Het wordt aannemelijk geacht dat een opdracht goed is uitgevoerd door met name: • Het voorleggen door de inschrijver van een certificaat van goede uitvoering voor de betrokken opdracht; • Het voorleggen door de inschrijver van een PV van oplevering voor de betrokken opdracht; • Andere concrete schriftelijke informatie die de inschrijver verstrekt en die de goede uitvoering zoals hoger bedoeld bevestigt (te voegen bij de aanvraag tot deelneming).
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver toont aan dat hij een passend assortiment kan aanbiedenMinimumeisen: De inschrijver toont aan in zijn kandidatuurstelling dat deze over een passend assortiment toestellen, koffie en andere artikels beschikt dat aangeboden kan worden in de offertefase en dat deze kan zorgen voor onderhoud van de toestellen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De inschrijver bewijst zijn registratie, erkenning en/of toelating bij het FAVV voor de distributieactiviteit van de aangeboden voedingsartikels.Minimumeisen: Een bewijs van de registratie, erkenning en/of toelating bij het FAVV wordt bij de aanvraag tot deelneming gevoegd. Voor buitenlandse inschrijvers: een getuigschrift van een bevoegde officiële instantie dat de inschrijver toelating geeft voor de toelevering van de aangeboden voedingsartikels.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De inschrijver bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekening of de neergelegde jaarrekening over het laatste beschikbare boekjaar, te voegen bij zijn offerte. Voor de inschrijvers uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekening zelf digitaal ophalen via de Telemarc toepassing na opening van de offertes. Minimumeisen: Geen negatief eigen vermogen in het gevraagde boekjaar.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: 1) Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. 2) De inschrijver voegt bij zijn kandidatuurstelling een recent (niet ouder dan 3 maanden op datum opening kandidatuur) uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/590/OH/2023,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden van de procedure:
Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 2024-03-07+01:00
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (een forfaitaire borgtocht van € 2.500,00)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2024-02-27+01:00 08:30:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst: De opgegeven looptijd houdt rekening met de gemiddelde te verwachten levensduur van de koffiemachines.
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Gent, afdeling Gent
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Registratienummer: BE0459265997
Postadres: Groenebriel 1
Stad: Gent
Postcode: 9000
Land: België
Contactpunt: Dominique Nijs
Telefoon: +32 92246111
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE001
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0004

Officiële naam: Ondernemingsrechtbank Gent, afdeling Gent
Registratienummer: BE0308357753
Postadres: Opgeëistenlaan 401 E
Stad: Gent
Postcode: 9000
Land: België
Telefoon: +32 92345142
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 15df1ce5-5cb8-4797-8731-73c1be822205 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-01-26+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :