Ag Digipolis Antwerpen

Aankoop vlakscanner & boekenscanner Stadsarchief



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Kantoormachines en gegevensverwerkende apparatuur, kantooruitrusting en -benodigdheden, uitgez. meubilair en softwarepakketten - Aankoop vlakscanner & boekenscanner Stadsarchief

Vooraankondiging of periodieke indicatieve aankondiging gebruikt als oproep tot mededinging – lichte regeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: AG Digipolis Antwerpen
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling onder zeggenschap van een lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Aankoop vlakscanner & boekenscanner Stadsarchief
Beschrijving: Het FelixArchief zorgt onder andere voor het inscannen van de documenten van het Antwerpse stadsbestuur en de stedelijke administratie met al haar diensten. Het inscannen van de papieren archieven is uiteraard niet beperkt tot A4 documenten. Om het inscannen van grote documenten mogelijk te maken zonder dat deze beschadigd worden, wenst men 2 scanners te vernieuwen: - een A0 vlakbedscanner - een A2 boekenscanner Naast deze aankoop dient eveneens de levering, de plaatsing, indienststelling, opleiding, onderhoud en ondersteuning te worden voorzien. De inschrijver dient eveneens afzonderlijk en optioneel te voorzien in een prijs voor het volledig afbreken en afvoeren van de heden in gebruik zijnde A0 scanner.
Identificatiecode van de procedure: 39cf6c35-a20a-415f-beb3-ea325d780632
Interne identificatiecode: DP-A-C00142
Type procedure: Andere procedure in één fase
Belangrijkste kenmerken van de procedure: De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om te onderhandelen met één of meerdere inschrijvers, of om zonder het voeren van onderhandelingen over te gaan tot het gunnen van de opdracht. In dat laatste geval telt de initieel ingediende offerte als definitieve offerte. Indien een offerte een substantiële onregelmatigheid bevat, kan de aanbestedende overheid deze substantiële onregelmatigheid laten regulariseren. Een laattijdig ingediende offerte kan echter niet geregulariseerd worden. De aanbestedende overheid kan tijdens de loop van de onderhandelingen aangeven hoe de aangepaste en definitieve offertes moeten worden ingediend.
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 30000000Kantoormachines en gegevensverwerkende apparatuur, kantooruitrusting en -benodigdheden, uitgez. meubilair en softwarepakketten
Aanvullende classificatie(cpv): 48000000Software en informatiesystemen
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 116,810.02EUR
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 0EUR
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: DP-A-C00142 - 1
Beschrijving: Aankoop vlakscanner & boekenscanner Stadsarchief Technische specificaties zijn terug te vinden in het bestek.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 30000000Kantoormachines en gegevensverwerkende apparatuur, kantooruitrusting en -benodigdheden, uitgez. meubilair en softwarepakketten
Aanvullende classificatie(cpv): 48000000Software en informatiesystemen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen(BE211)
Land: België
Aanvullende informatie: 
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 116,810.02EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Een lijst van minimaal 3 voornaamste leveringen (incl. opleiding(en) en ondersteuning) die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen (zie bijlage 8 Referentie).
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Beschrijving: Prijs = de totale aannemingssom voor de maximale looptijd van de Opdracht, inclusief alle directe en indirecte kosten nodig voor de realisatie van deze Opdracht. Voor Opdrachten of delen van Opdrachten van onbepaalde duur wordt er rekening gehouden met de total cost of ownership over een periode van 4 jaar. We denken dan aan alle kosten gerelateerd aan de hardware, software en dienstverlening van de scanners zoals er kunnen zijn: de initiële aankoopprijs, mogelijke recurrente kosten, kosten zoals deze voor installatie of training, onderhouds- en servicekosten (op jaarbasis).
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Er wordt een duidelijke offerte verwacht die inspeelt op de verwachtingen, eenduidig kan beoordeeld worden en waarin de aangeboden kwaliteit, al dan niet ondersteund met productfolders, helder wordt beschreven: De functionele en technische specificaties van de beide scanners waar de nadruk wordt gelegd op de gewenste vereisten. De compatibiliteit t.a.v. software in combinatie met de scanners (bv. kan er rechtstreeks naar GIMP worden gescanned, andere mogelijkheden of beperkingen) De geboden garantievoorwaarden (wettelijke garantie & fabrieksgarantie en waarop de garantie van toepassing is, duurtijd en wat wél en niet opgenomen is). De functionele en technische specificaties van eventuele inbegrepen software. De gebruiksvriendelijkheid en ergonomie Voor de oplijsting hiervan kan “Bijlage 6: Tabel specificaties” worden aangevuld.
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Plan van aanpak en ondersteuning Om rekenschap te kunnen nemen van de door de inschrijver gehanteerde aanpak en timing, wordt een realistisch uitgewerkt plan van aanpak in de tijd gevraagd. Hierin wordt duidelijk gemaakt wat de aanbestedende overheid kan verwachten vanaf ontvangst gunning tot en met de oplevering van de werkende toestellen, opgeleid personeel, ondersteuning en naservice. Dit plan voorziet zeker in: de aanvangsdatum (of x-dagen benodigd na gunning), doorlooptijd en de volgorde van geplande actiepunten en data (levering, installatie, optionele afbraak, ondersteuning m.b.t. het integreren in bestaande werkprocessen, opleiding,…) alle in de paragraaf “verwachtingen naar dienstverlening” opgenomen onderdelen. Gelieve ook duidelijk uw verwachtingen naar onze organisatie mee te geven in uw offerte zodat wij hier rekening mee kunnen houden en hierop kunnen anticiperen bij de aanvang van het project. (bv. netwerk, stroomvoorziening,…)
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van blijken van belangstelling: 2024-01-18+01:0009:30:00+01:00
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: AG Digipolis Antwerpen
Registratienummer: 0751541350_3945
Postadres: Generaal Armstrongweg 1
Stad: Antwerpen
Postcode: 2020
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen(BE211)
Land: België
Telefoon: +32 33387611
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Internetadres: https://bosa.belgium.be
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: KBO-nummer 0931 814 266
Stad: Brussel
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: eb543658-d823-4df1-a8fc-dcac7957b1ab- 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Vooraankondiging of periodieke indicatieve aankondiging gebruikt als oproep tot mededinging – lichte regeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2023-12-14+01:0000:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :