Sint-jan Berchmansinstituut Vzw

Schoonmaak van diverse locaties kleuter- en lagere scholen van SJABI+



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Schoonmaken van scholen - Schoonmaak van diverse locaties kleuter- en lagere scholen van SJABI+

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Sint-Jan Berchmansinstituut vzw
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Onderwijs
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Schoonmaak van diverse locaties kleuter- en lagere scholen van SJABI+
Beschrijving: Wekelijkse schoonmaak van allerlei lokalen binnen 6 verschillende scholen en 1 maal per jaar een grote schoonmaak. De schoonmaak gebeurt na de schooluren. De opdrachtnemer voorziet in al het nodige materiaal, personeel en producten om de dienstverlening te kunnen bieden en de schoonmaakkwaliteit te garanderen.
Identificatiecode van de procedure: c8de1898-d496-42fb-86aa-cbc9554fca99
Interne identificatiecode: SJABI+/2023/01
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: No
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie(cpv): 90919300Schoonmaken van scholen
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: zie aanbestedingsstukken voor de volledige lijst van uitsluitingsgronden
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: SJABI+/2023/01 - 1
Beschrijving: Wekelijkse schoonmaak van allerlei lokalen binnen 6 verschillende scholen en 1 maal per jaar een grote schoonmaak. De schoonmaak gebeurt na de schooluren. De opdrachtnemer voorziet in al het nodige materiaal, personeel en producten om de dienstverlening te kunnen bieden en de schoonmaakkwaliteit te garanderen.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie(cpv): 90919300Schoonmaken van scholen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Puurs-Sint-Amands
Postcode: 2870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen(BE212)
Land: België
Aanvullende informatie: 
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-04-15+02:00
Looptijd: 2YEAR
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 1
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschreven: Aansluitend op de bovenvermelde looptijd kan de opdracht 1 maal worden verlengd met een periode van 2 jaar, op basis van artikel 57, tweede lid, van de Wet Overheidsopdrachten.
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De minimale vereisten qua economische en financiële draagkracht zijn: a. In het bezit zijn van een verzekering tegen beroepsrisico’s b. Zich bevinden in een normale financiële toestand.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De technische en beroepsbekwaamheid wordt beoordeeld aan de hand van enerzijds de bekwaamheid om de opdracht uit te voeren en anderzijds de relevante ervaring.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Naam: Prijs
Beschrijving: Met betrekking tot het bedrag van de offerte zal het totaal van de offerte (= algemeen totaal excl. Btw) (zoals opgenomen op het offerteformulier cfr. de inventaris) worden beoordeeld.
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Tijdsinvestering opdracht
Beschrijving: De inschrijver maakt een inschatting van nodige prestatie uren per week per locatie, samen met de prestatie uren voor de grote jaarlijkse schoonmaak. Het totaal aantal prestatie uren nodig om de volledige opdracht uit te voeren wordt als basis genomen voor de vergelijking van de offertes. Voor de berekening van de score wordt het gemiddelde berekent van alle inschrijvingen. De aanbesteder streeft een zo correct mogelijke tijdsinvestering na. Dit is dan ook de reden dat er gewerkt wordt met het berekende gemiddelde.
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Kwaliteit van de dienstverlening en service
Beschrijving: In dit criterium worden minimaal de volgende elementen beoordeeld aan de hand van de uitgewerkte nota door de inschrijver. Hierbij zijn dit allen beoordelingselementen en aldus geen subgunningscriteria: - Het aanstellen van een vaste contactpersoon/leidinggevende die verantwoordelijk is voor de coördinatie en communicatie tussen de opdrachtgever en het poetspersoneel. Deze persoon spreekt Nederlands Deze persoon zal naargelang de noodzaak overleg hebben met de campusdirecteur / operationeel directeur Erik Van De Voorde. Deze persoon is bij voorkeur werkzaam in de regio zodat hij/zij snel kan handelen indien nodig. (de werkregio vermelden) - De bereikbaarheid van de inschrijver, zowel binnen als buiten de kantooruren. - De inschrijver dient duidelijk te omschrijven hoe de opvolging van de werken zal gebeuren en de maatregelen die zullen genomen worden om de kwaliteit te waarborgen. De inschrijver dient de wijze van kwaliteitsopvolging duidelijk te specifiëren. Dit omvat minstens volgende aspecten: o Kwaliteitscontrole (wat houdt deze in?) o Wijze van frequentie van inspectie o Wijze waarop meldingen onderzocht en opgevolgd worden o De wijze waarop materiaal gereinigd wordt. - Een voorbeeld van takenkaart toevoegen - Van de inschrijver wordt eveneens gevraagd welke veiligheidsvoorschriften men neemt om de eigen werknemers te beschermen bij het reinigen van moeilijk bereikbare plaatsen.
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Personeel en uitvoering
Beschrijving: In dit criterium worden minimaal de volgende elementen beoordeeld, zonder dat dit subgunningscriteria betreffen: - Vast personeel per locatie. De inschrijver geeft concreet aan hoe hij de personeelsbezetting zal aanpakken. - Bij ziekte en/of verlof van zijn eigen personeel is de inschrijver in staat om de geplande poetsbeurten toch te laten plaatsvinden zodat de opdrachtgever hier geen hinder van ondervindt. De inschrijver vermeldt hoe hij/zij eventueel personeelstekorten opvangt.
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Milieuvriendelijkheid
Beschrijving: De inschrijver geeft op een overzichtelijke wijze weer hoe hij/zij de impact op het milieu in rekening brengt bij de uitvoering van de opdracht. In dit criterium worden minimaal de volgende elementen beoordeeld, zonder dat deze elementen subgunningscriteria betreffen:: - Een lijst van de gebruikte schoonmaakmiddelen en de beoordeling van hun milieu impact - Een lijst van de maatregelen om de hoeveelheid gebruikt product tot een minimum te herleiden. (dosering, schoonmaakmethode, …) - Een lijst van de maatregelen om de hoeveelheid verpakking tot een minimum ter herleiden alsook de gescheiden inzameling en recycleerbaarheid ervan
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Termijn voor verzoeken om aanvullende informatie: 2024-01-19+01:0010:00:00+01:00
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Zie bestek
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-07+01:0010:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Bemiddelingsorganisatie: Raad van State
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Sint-Jan Berchmansinstituut vzw
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Sint-Jan Berchmansinstituut vzw
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Sint-Jan Berchmansinstituut vzw
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: Sint-Jan Berchmansinstituut vzw
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Sint-Jan Berchmansinstituut vzw
Registratienummer: 0413775274_2463
Postadres: Schuttershofstraat 17
Stad: Puurs-Sint-Amands
Postcode: 2870
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen(BE212)
Land: België
E-mail: vzw@sjabi.be
Telefoon: +32 38906330
Internetadres: https://www.sjabi.be
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
Organisatie die inschrijvingen verwerkt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Internetadres: https://bosa.belgium.be
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0931814266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Land: België
Telefoon: +3222349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Bemiddelingsorganisatie
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 8d98eab1-c279-4c0e-bc43-02c38bea532a- 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2023-12-12+01:0000:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :