Société Des Transports Intercommunaux De Bruxelles - Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

mobilier industriel



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Divers meubilair en uitrusting - Industrieel meubilair

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
Activiteit van de aanbestedende instantie: Stadsspoorweg-, tram-, trolleybus- of busdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Industrieel meubilair
Beschrijving: Het doel van de raamovereenkomst is om de MIVB de mogelijkheid te geven om industrieel meubilair te verwerven voor het inrichten van werkplekken en opslagruimtes in de te verbouwen werkplaatsen, remises en nieuwbouw (bijvoorbeeld de remise Metro 3 in Haren).
Identificatiecode van de procedure: 3c786543-50e6-4445-9c17-1c16cad6ac7a
Interne identificatiecode: AL5112/FC/JDW
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
De procedure wordt versneld: No
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 39150000Divers meubilair en uitrusting
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 7,650,000EUR
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 7,650,000EUR
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/25/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: uae
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: Divers industrieel meubilair
Beschrijving: Het leveren van industrieel meubilair, inclusief montage en demontage op locatie alsmede eventueel onderhoud en eventuele reparaties. Bijvoorbeeld: hoge kasten, kasten met lades, rekken met lades, trolleys, opbergaccessoires, werkbanken, werkplaatsstoelen, ...
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 39151000Diverse meubelen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Aanvullende informatie: 
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2025-01-31+01:00
Looptijd: 96MONTH
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 0
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 3,400,000EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Beschrijving van de financiële garantie: Zal vermeld worden in het bestek
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2023-12-15+01:0023:55:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: Zal vermeld worden in het bestek
Elektronische facturering: Vereist
Financiële regeling: Zal vermeld worden in het bestek
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
5.1 Perceel: LOT-0002
Titel: Rekken, dynamische rekken, legplanken, …
Beschrijving: Het leveren van rekken, doorrijstellingen, legplanken enz., inclusief montage en demontage op locatie alsmede eventueel onderhoud en eventuele reparaties.
Interne identificatiecode: 2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 39151100Rekken
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Aanvullende informatie: 
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2025-01-31+01:00
Looptijd: 96MONTH
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 0
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 1,150,000EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Beschrijving van de financiële garantie: Zal vermeld worden in het bestek
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2023-12-15+01:0023:55:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: Zal vermeld worden in het bestek
Elektronische facturering: Vereist
Financiële regeling: Zal vermeld worden in het bestek
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
5.1 Perceel: LOT-0003
Titel: bijzonder technisch meubilair
Beschrijving: Het leveren van speciaal technisch meubilair, inclusief montage en demontage op locatie alsmede eventueel onderhoud en eventuele reparaties. Bijvoorbeeld: opslagrek voor metaalplaten, opbergrek voor lang materiaal, opbergrek met vakken, rek voor panelen, mezzanine, heftafel, dynamisch rek voor zware lasten, ...
Interne identificatiecode: 3
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 39150000Divers meubilair en uitrusting
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Aanvullende informatie: 
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2025-01-31+01:00
Looptijd: 96MONTH
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 0
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 2,400,000EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Beschrijving van de financiële garantie: Zal vermeld worden in het bestek
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2023-12-15+01:0023:55:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: Zal vermeld worden in het bestek
Elektronische facturering: Vereist
Financiële regeling: Zal vermeld worden in het bestek
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
5.1 Perceel: LOT-0004
Titel: speciaal technisch meubilair gespecificeerd door de IDPWB van de MIVB
Beschrijving: De levering van speciaal technisch meubilair gespecificeerd door de MIVB (merk Asecos), inclusief montage en demontage op locatie alsmede eventueel onderhoud en eventuele reparaties. Bijvoorbeeld: RF 90 kasten, veiligheidskasten voor opslag van chemicaliën, ventilatie- en filterboxen, retentietanks en verticale afscheiders, etc. Indien u gelijkwaardig materiaal wil aanbieden, staan in bijlage 1 de minimale vereiste eigenschappen beschreven. Uw voorstel moet vergezeld gaan van een voldoende gedetailleerd technisch dossier om evaluatie door de IDPBW van de MIVB mogelijk te maken. De kandidaat begrijpt dat het aan de MIVB is om, in overleg met haar IDPBW, te beoordelen of de oplossing al dan niet beantwoordt aan de welzijnscriteria en dus de voorgestelde oplossing te aanvaarden of te weigeren.
Interne identificatiecode: 4
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv): 39000000Meubelen (m.i.v. kantoormeubelen), inrichtingsartikelen, huishoudelijke apparaten (uitgez. verlichting) en schoonmaakproducten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Aanvullende informatie: 
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2025-01-31+01:00
Looptijd: 96MONTH
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 0
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 700,000EUR
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: zie selectiegids voor details
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Beschrijving van de financiële garantie: Zal vermeld worden in het bestek
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 2023-12-15+01:0023:55:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: Zal vermeld worden in het bestek
Elektronische facturering: Vereist
Financiële regeling: Zal vermeld worden in het bestek
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Registratienummer: 0247499953_5898
Afdeling: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Telefoon: +32 490436804
Fax: +32 25153281
Internetadres: http://www.stib.be
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: 0671516647_0
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Internetadres: https://bosa.belgium.be
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32(0)2 234 96 11
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 4437e054-1786-414e-b92c-7f2893231700-01
Beschrijving: publicatie van vragen en antwoorden
Beschrijving: publication de questions et réponses
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 2023-11-29+01:00
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 4c30b7c5-ffe0-49f1-bc89-4183aff3da69- 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2023-11-29+01:0000:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: NederlandsFrans
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :