Vlaamse Overheid - Agentschap Facilitair Bedrijf

Raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Tuinbouwdiensten - Raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Vlaamse Overheid
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
1.1 Koper
Officiële naam: Het Facilitair Bedrijf
Rechtsvorm van de koper: Regionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Huisvesting en gemeenschappelijke voorzieningen
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.
Beschrijving: De aanbestedende overheid wenst met deze overeenkomst de mogelijkheid te bieden om kantoren op te fleuren met diverse vormen van kantoorplanten en toebehoren.
Identificatiecode van de procedure: 5ed136e2-2524-4314-896d-67106256c95f
Interne identificatiecode: 2023/HFB/OP/110400
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: No
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie(cpv): 77300000Tuinbouwdiensten
Aanvullende classificatie(cpv): 03451000Planten
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: 2023/HFB/OP/110400 - 1
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie(cpv): 77300000Tuinbouwdiensten
Aanvullende classificatie(cpv): 03451000Planten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Aanvullende informatie: Deze dienstverleningsovereenkomst is een raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren in gebouwen van de Vlaamse overheid en lokale besturen verspreid over het Vlaams en Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.4 Verlenging
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschreven: De raamovereenkomst heeft een initiële looptijd van vier jaar, te rekenen vanaf de datum vermeld bij de sluiting
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De minimale vereisten qua economische en financiële draagkracht zijn: - Beschikken over een positief eigen vermogen volgens de meest recente (neergelegde) jaarrekening, berekend zoals voorgeschreven volgens de op de inschrijver toepasselijke algemeen aanvaarde boekhoudkundige normen (GAAP). - De inschrijver beschikt over een passende verzekering (Burgerlijke aansprakelijkheid-uitbating en Burgerlijke aansprakelijkheid-na levering tot minimaal 200.000 euro per schadegeval en minimaal 500.000 euro per jaar).
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De minimale vereisten qua technische en beroepsbekwaamheid zijn: - Gedurende de laatste 3 jaar voorafgaand aan de indiening van de offerte moeten minimum 5 relevante referentieopdrachten, met een gezamenlijk waarde van minimaal 500.000,00 euro zijn uitgevoerd. Onder relevant wordt verstaan: uit de referentieopdrachten dient ervaring te blijken in het inrichten van kantoren met, en het onderhoud van, o.a. kantoorplanten, en/of groene wanden in mos en/of jungleplanten, en/of scheidingswanden. - Minstens 2 referenties moeten voldoen aan een dienstverlening in multisites bij eenzelfde klant: hieronder wordt verstaan één of meerdere onderhoudsovereenkomsten verspreid over meerdere gebouwen. - Indien één opdracht meerdere bestellingen of dienstverleningen bevat, wordt de waarde van de totale opdracht in acht genomen voor het bepalen van de waarde. - Enkel dienstverleningen die werden verricht gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar voorafgaand aan de limietdatum worden hierbij in aanmerking genomen.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Beschrijving: Het gunningscriterium ‘Prijs’ wordt beoordeeld op basis van twee subgunningscriteria: • SGC 1.1. de totale offerteprijs (40 punten) • SGC 1.2. staffelkortingen (10 punten
Gewicht (punten, exact): 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Kwaliteit van de dienstverlening
Beschrijving: Dit gunningscriterium peilt naar de kwaliteit van de dienstverlening. De inschrijver maakt hiertoe een plan van aanpak op. Bij de opmaak van dit plan van aanpak (maximaal 10 A4-pagina’s) (stuk 06) houdt de inschrijver rekening met de minimale vereisten en uitvoeringsvoorwaarden zoals opgenomen onder titel 3 ‘Technische Voorschriften’ en titel 4 ‘Uitvoering van de opdracht’.
Gewicht (punten, exact): 25
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam: Duurzaamheid
Beschrijving: Dit gunningscriterium peilt naar de duurzame maatregelen of acties die de inschrijver neemt t.a.v. deze raamovereenkomst en wordt beoordeeld op basis van twee subgunningscriteria: • SGC 3.1. Duurzaam mobiliteitsplan: 15 punten • SGC 3.2. Duurzame maatregelen en acties m.b.t. het aanbod van producten, verpakking: 10 punten.
Gewicht (punten, exact): 25
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2023-12-11+01:0009:45:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd: 2023-12-12+01:0009:45:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State – Griffie van de afdeling Bestuursrechtspraak
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Vlaamse Overheid
Organisatie die inschrijvingen verwerkt: Het Facilitair Bedrijf
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Vlaamse Overheid
Registratienummer: 0316380841_5762
Afdeling: Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres: Havenlaan 88 bus 60
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Telefoon: +32 490587146
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad(BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Internetadres: https://bosa.belgium.be
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State – Griffie van de afdeling Bestuursrechtspraak
Registratienummer: 0931.814.266
Stad: Wetenschapsstraat 33 – 1040 Etterbeek
Land: België
Telefoon: 02234 96 11
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0004
Officiële naam: Het Facilitair Bedrijf
Registratienummer: 0316.380.841
Stad: Havenlaan 88 bus 60 - 1000 BRUSSEL
Land: België
Telefoon: 02 553 20 00
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die inschrijvingen verwerkt
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: c377fea0-f336-4969-b2c6-43da632bba09-01
Beschrijving: Presentatie van de informatievergadering werd opgeladen.
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 2023-11-13+01:00
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: bc04decc-b932-4d44-8863-b22ed8bd2c9a- 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2023-11-13+01:0000:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :