Société Des Transports Intercommunaux De Bruxelles - Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Aménagement des extérieurs sur le site de Demets



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Slopen en ontmantelen van gebouwen, en grondverzet - Buiteninrichting op de site van Demets

Vooraankondiging of periodieke indicatieve aankondiging gebruikt als oproep tot mededinging – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam:  [Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel] ---
Rechtsvorm van de koperCentrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienstAlgemene overheidsdiensten
Activiteit van de aanbestedende instantieSpoorwegdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
TitelBuiteninrichting op de site van Demets
TitelAménagement des extérieurs sur le site de Demets
BeschrijvingDe MIVB wil de buiteninrichting van de site van Demets aanpakken om te voldoen aan de milieu- en werkvereisten. De verschillende uit te voeren werken op de site van de Demetskaai 35-37 zijn hoofdzakelijk: Herinrichting van de parkeerplaats en aanleg van een parkeerverdieping Aanleg van een opslagruimte gewijd aan de activiteiten van Maintenance Metro (nachtwerk) Heraanleg van de zogenaamde « Containerpark »-zone en de opslagzone Sanering en aanleg van riolering Aanleg van opslagsilo’s, een lokaal voor gasflessen, een mazouttank, een hal voor gevaarlijke afvalstoffen en een opslaghal Beveiliging en vergroening aan de straatkant Afbraak van gebouw 37
BeschrijvingLa STIB-MIVB souhaite réaménager les extérieurs du site de Demets pour répondre aux exigences environnementales et opérationnelles. Les différents travaux à effectuer sur le site de Quai Demets aux numéros 35-37 seront principalement : Le réaménagement de l’espace de parking et création d’un étage de parking La création d’un espace de stockage dédié pour les activités Maintenance Métro de nuit Le réaménagement de la zone dite « Parc à Containeur » et zone de stockage La dépollution et la création d’égouttage La création de silos de stockage, local bonbonnes, citerne, hall déchets dangereux et hall de stockage La sécurisation et verdurisation du front de rue La démolition du bâtiment 37
Identificatiecode van de procedurefb8a8479-1bf6-4e2c-bcc3-872292dd5e3d
Interne identificatiecodeCW4708/TC/AA
Type procedureOnderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
2.1.1 Doel
Aard van het contractWerken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45110000 Slopen en ontmantelen van gebouwen, en grondverzet
Aanvullende classificatie (cpv): 45213200 Bouwen van opslagplaatsen en fabrieken
Aanvullende classificatie (cpv): 45223300 Bouwen van parkeerplaats
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw5,700,000 EUR
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/25/EU
5. Perceel
5.1 PerceelLOT-0001
TitelCW4708/TC/AA - 1
TitelCW4708/TC/AA - 1
BeschrijvingDe MIVB wil de buiteninrichting van de site van Demets aanpakken om te voldoen aan de milieu- en werkvereisten. De verschillende uit te voeren werken op de site van de Demetskaai 35-37 zijn hoofdzakelijk: Herinrichting van de parkeerplaats en aanleg van een parkeerverdieping Aanleg van een opslagruimte gewijd aan de activiteiten van Maintenance Metro (nachtwerk) Heraanleg van de zogenaamde « Containerpark »-zone en de opslagzone Sanering en aanleg van riolering Aanleg van opslagsilo’s, een lokaal voor gasflessen, een mazouttank, een hal voor gevaarlijke afvalstoffen en een opslaghal Beveiliging en vergroening aan de straatkant Afbraak van gebouw 37
BeschrijvingLa STIB-MIVB souhaite réaménager les extérieurs du site de Demets pour répondre aux exigences environnementales et opérationnelles. Les différents travaux à effectuer sur le site de Quai Demets aux numéros 35-37 seront principalement : Le réaménagement de l’espace de parking et création d’un étage de parking La création d’un espace de stockage dédié pour les activités Maintenance Métro de nuit Le réaménagement de la zone dite « Parc à Containeur » et zone de stockage La dépollution et la création d’égouttage La création de silos de stockage, local bonbonnes, citerne, hall déchets dangereux et hall de stockage La sécurisation et verdurisation du front de rue La démolition du bâtiment 37
Interne identificatiecode1
5.1.1 Doel
Aard van het contractWerken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45110000 Slopen en ontmantelen van gebouwen, en grondverzet
Aanvullende classificatie (cpv): 45223300 Bouwen van parkeerplaats
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling van een land:  Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land:  België
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2026-01-05+01:00
Duur21 MONTH
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw5,700,000 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeGeschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
BeschrijvingDe kandidaat mag niet in een van de situaties verkeren zoals beschreven in artikels 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016: zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage bij de aankondiging van opdracht: moet verplicht geïmporteerd en ingevuld worden op de website https://ec.europa.eu/tools/espd. De MIVB heeft het recht om op elk moment van de plaatsingsprocedure van de opdracht de informatie in het UEA (verklaringen op eer) te controleren. - Om het UEA in te vullen : 1. Nadat u onderhavige aankondiging van opdracht hebt gedownload van de website e-Notification (https://enot.publicprocurement.be), vergewist u zich ervan of u ook de bijgevoegde bestanden (bijlagen) gedownload hebt. 2. Nu moet u het bestand « espd-request.zip » openen en enerzijds het .PDF-document en anderzijds het .XML-bestand opslaan (= eruit halen). 3. Surf naar de website: https://ec.europa.eu/tools/espd 4. Kies uw taal 5. Selecteer « Ik ben een ondernemer » 6. Selecteer « Een UEA importeren » 7. Klik op “Choose file” (bestand kiezen) en selecteer het bestand “espc-request.xml” dat u onder punt 2 uit de .ZIP hebt gehaald 8. Klik op “Volgende” 9. Vul de vereiste velden in met behulp van de tekst van de publicatie om de kwaliteit van en de hoeveelheid gevraagde informatie te bepalen 10. Klik op "Overzicht" 11. Downloaden in “beide formaten” 12. Dit bestand “espc-request.zip” met daarin uw UEA opslaan 13. Voeg dit UEA-bestand, “espc-request.zip” genaamd, bij uw kandidaatstellingsdossier bij de verzending ervan. - Opgelet: de MIVB moet het .ZIP-bestand ontvangen dat zowel de .PDF als de .XML bevat! In principe volstaat één enkel ingevuld UEA, tenzij u zich voor deze opdracht kandidaat wilt stellen samen met één (of meerdere) andere onderneming(en) in het kader van een combinatie van ondernemers, en/of bij het inroepen van de draagkracht van andere entiteiten en/of in geval van aangeduide onderaannemers. In dat geval: Als u antwoordt als combinatie van ondernemers: In Deel II antwoordt u JA op de vraag « Neemt de ondernemer samen met anderen deel aan de aanbestedingsprocedure? » Voor elk van de leden van de combinatie moet u een door de betrokken entiteiten naar behoren ingevuld UEA afleveren. Als u zich beroept op de draagkracht van derden: U antwoordt JA op punt C. Deel II : « Doet de ondernemer een beroep op de draagkracht van andere entiteiten om te voldoen aan de selectiecriteria van deel IV en de (eventuele) criteria en regels van onderstaande afdeling V?» Voor iedere derde moet u een afzonderlijk, door de betrokken entiteiten naar behoren ingevuld UEA afleveren met daarin de gegevens die gevraagd worden in de afdelingen A en B van Deel II en Deel III. Voor zover het relevant is voor de specifieke capaciteit(en) waarop u terugvalt, gelieve voor elke van de betrokken entiteiten de in delen IV en V gevraagde informatie op te nemen. Als u van plan bent om een deel van de opdracht uit te besteden: U antwoordt JA op punt D. Deel II : « Is de ondernemer van plan een gedeelte van de opdracht in onderaanneming aan derden te geven?» Aarzel niet om contact op te nemen met de onder punt I.1) vermelde persoon als u problemen ondervindt bij het openen van de bijlagen bij deze aankondiging of als u vragen hebt over de inhoud van de documenten.
BeschrijvingLe candidat ne peut pas se trouver dans une des situations des articles 67 à 69 de la loi du 17 juin 2016 : Voir Document Unique de Marché Européen (DUME) en annexe de l’avis de marché : à importer et compléter obligatoirement sur le site https://ec.europa.eu/tools/espd. La STIB a le droit, à tout moment de la procédure de passation du marché, de vérifier les informations contenues dans le DUME (déclarations sur l'honneur). Pour compléter le DUME : 1. Lorsque vous avez téléchargé le présent avis de marché depuis le site e-Notification (https://enot.publicprocurement.be), assurez-vous d'avoir également téléchargé les fichiers annexés (pièces jointes). 2. Ouvrez le fichier « espd-request.zip » et sauvegardez (= extraire) le document .PDF d'une part, le fichier .XML d'autre part. 3. Allez sur le site : https://ec.europa.eu/tools/espd 4. Choisissez votre langue 5. Sélectionnez «Je suis un opérateur économique » 6. Sélectionnez « Importer un DUME » 7. Cliquez sur "Choose file" (choisir fichier) et sélectionnez le fichier " espd-request.xml " que vous aurez extrait en 2 8. Cliquez sur “Suivant” 9. Complétez les champs requis en vous aidant du texte de la publication pour déterminer la qualité et la quantité d'informations demandées 10. Cliquez sur "Aperçu" 11. Téléchargez « dans les 2 formats » 12. Sauvez ce fichier "espd-request.zip" contenant votre DUME 13. Joignez ce fichier DUME appelé "espd-request.zip" à votre dossier de candidature lors de son envoi. Attention : la STIB doit recevoir le fichier .ZIP qui contient tant le .PDF que le .XML ! En principe, un seul DUME rempli suffit, sauf si vous voulez déposer votre candidature conjointement avec une ou plusieurs autre(s) entreprise(s) pour le présent marché dans le cadre d'un groupement d’opérateurs économiques, et/ou en cas de recours à la capacité d'autres entités et/ou dans le cas de sous-traitants désignés. Dans ce cas : Si vous répondez en groupement d’opérateurs économiques : Dans la Partie II, répondez OUI à la question « L’opérateur économique participe-t-il à la procédure de passation de marché avec d’autres ? » Pour chacun membres du groupement, vous devez fournir un DUME dûment rempli par les entités concernées. Si vous faites appel à la capacité de tiers : Répondez OUI au point C. Partie II : « L’opérateur économique a-t-il recours aux capacités d’autres entités pour satisfaire aux critères de sélection figurant dans la partie IV et aux critères et règles figurant (le cas échéant) dans la partie V ci-dessous ? » Pour chaque tiers, vous devez fournir un DUME distinct contenant les informations demandées dans les sections A et B de la partie II et à la partie III, dûment rempli par les entités concernées. Dans la mesure où cela est pertinent pour la ou les capacités spécifiques auxquelles vous avez recours, veuillez inclure pour chacune des entités concernées les informations demandées dans les parties IV et V. Si vous avez l’intention de sous-traiter une partie du contrat : Répondez OUI au point D. partie II : « L’opérateur économique a-t-il l’intention de sous-traiter une partie du contrat à des tiers ? » N'hésitez pas à prendre contact avec la personne mentionnée au point I.1) si vous rencontrez un problème lors de l'ouverture des annexes au présent avis ou si vous avez des questions au sujet du contenu des documents.
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingDe economische en financiële draagkracht zal gecontroleerd worden op basis van de financiële gegevens (omzet, balansen en resultatenrekeningen). De stavende documenten betreffende de economische en financiële draagkracht moeten bij uw kandidatuur en het UEA gevoegd worden (de verklaring op eer in het UEA volstaat niet). De kandidaat moet aan de MIVB zijn balansen en resultatenrekeningen overmaken die hij voor de laatste 3 boekjaren ingediend heeft (modellen neergelegd bij de NBB) of de link meedelen naar de website waarop die documenten gratis kunnen worden gedownload. Voor Belgische bedrijven is dit niet verplicht, aangezien de MIVB de jaarrekeningen kan opvragen die afkomstig zijn van de balanscentrale van de Nationale Bank van België, voor zover deze gepubliceerd werden. Specifieke minimumeisen2 : De MIVB zal de kandidaten verwijderen waarvan de financiële gegevens (balansen en resultatenrekeningen) niet aantonen dat zij over de draagkracht beschikken om een opdracht zoals onder II.1.4 beschreven, tot een goed einde te brengen. Zij zal elke kandidaat uitsluiten van wie het eigen vermogen negatief is.
Beschrijving: La capacité économique et financière sera vérifiée sur base des données financières (le chiffre d’affaires, bilans et comptes de résultats). Les pièces justificatives concernant la capacité économique et financière doivent être ajoutées à votre candidature et au document DUME (la déclaration sur l'honneur du DUME ne suffit pas). Le candidat transmettra à la STIB son bilan et le compte de résultats déposés pour les trois derniers exercices (modèles déposés à la BNB) ou communiquera le lien vers le site web sur lequel ces documents peuvent être téléchargés gratuitement. Pour les entreprises belges, ceci n’est pas obligatoire, vu que la STIB peut obtenir les comptes annuels, en provenance de la centrale des bilans de la Banque Nationale de Belgique, pour autant que les publications en aient été effectuées. Niveau(x) spécifique(s) minimal/minimaux exigé(s)2 : La STIB écartera les candidats dont les données financières (bilans et comptes de résultats) ne font pas apparaître qu’ils ont la capacité à mener à bien un marché tel que décrit sous le point II.1.4. Elle écartera tout candidat dont les fonds propres sont négatifs.
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingOPGELET: de kandidaat moet de stavende documenten bij de aanvraag voor deelneming voegen (de verklaring op eer van het UEA volstaat niet). Specifieke minimumeisen2 : • In toepassing van de wet van 20.03.1991 houdende organisatie van de erkenning van de aannemers van werken, moet de kandidaat erkend zijn voor de uitvoering van werken van klasse C en van de klasse die met het offertebedrag overeenkomt. Voor dit criterium vult de kandidaat dele II van het UEA in (voor meer informatie hierover: zie hoger bij het punt “UEA”) > Informatie over de ondernemer > Is de ondernemer ingeschreven op een officiële lijst van erkende ondernemers? De kandidaat geeft aan in het UEA (deel II): 1. of hij de vereiste erkenning heeft; 2. of hij ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval mag de kandidaat bij zijn aanvraag voor deelneming het certificaat voegen dat afgeleverd werd door het bevoegde certificatieorganisme of het bewijs van die inschrijving, gecertificeerd door het bevoegd organisme van de Lidstaat, alsook elk document dat van aard is de gelijkwaardigheid te bevestigen van die certificatie of inschrijving met de vereiste erkenning, zoals beschreven in alinea 1. 3. of hij artikel 3, §1, 2° van de wet van 20.03.1991 inroept • De kandidaat legt een referentie voor met betrekking tot de buiten- of weginrichting (parkingaanleg, sanering en/of riolering) voor de bedrag van minstens 2,5 miljoen EUR. De kandidaat legt ook een referentie voor m.b.t. de bouw van een industrieel type van gebouw voor een bedrag van minstens 1 miljoen EUR. Voor elke referentie: een beschrijvende fiche van de opdracht doorsturen, met details over de toewijzingen en hun waarde, alsook een attest van goede uitvoering dat opgemaakt is door de betrokken klant. Die referenties moeten zijn uitgevoerd en beëindigd in de loop van de laatste vijf jaar. Elke referentie die vermeld wordt als bewijs van de technische draagkracht, moet zijn uitgevoerd door de kandidaat zelf, d.w.z. door de kandidaat-onderneming en haar personeel, met uitzondering van onderaannemers of mensen van een andere onderaannemende onderneming al dan niet in het kader van een tijdelijke vennootschap). Als een gerefereerde opdracht werd uitgevoerd door een onderaannemer, mag de kandidaat een beroep doen op diens technische draagkracht, voor zover hij een verbintenisverklaring aflevert. In dat geval is het de onderaannemer die het deel van de opdracht zal moeten uitvoeren dat met de gevraagde referentie overeenstemt. Als een referentie uitgevoerd werd in het kader van een tijdelijke vennootschap, mag de kandidaat die enkel doen gelden als het zijn teams zijn die de werken uitgevoerd hebben welke het onderwerp van de referentie uitmaken. In dat geval, als de werken die het onderwerp van de referentie uitmaken door verschillende ondernemingen uitgevoerd werden, zal de kandidaat die referentie enkel mogen laten gelden in verhouding tot het deel van de werken die hij zelf uitgevoerd heeft. Als het voor de kandidaat niet mogelijk is om het bewijs af te leveren van de werken die hij zelf uitgevoerd heeft, is de beste oplossing om het (of de) andere lid (leden) van de tijdelijke vennootschap mee op te nemen in de kandidaatstelling, hetzij als medekandidaten, hetzij als geïdentificeerde onderaannemers. De aandacht van de kandidaten wordt gevestigd op de noodzaak van het correct invullen van de referentiefiches. Bij twijfel behoudt de aanbesteder zich het recht voor om de kandidaten te ondervragen, alsook om de realiteit van de verklaringen via elke beschikbare weg te controleren. • De kandidaat moet een bedrijfspolitiek inzake kwaliteitszorgbeheer doorgevoerd hebben die gelijkwaardig is met op zijn minst een ISO 9000-attest. De kandidaat geeft aan waar de aanbesteder gratis over de stavende documenten kan beschikken. Is dat niet mogelijk, dan levert de kandidaat die documenten mee af in zijn aanvraag voor deelneming.
BeschrijvingATTENTION : les pièces justificatives doivent être jointes par le candidat à la demande de participation (la déclaration sur l'honneur du DUME ne suffit pas). Niveau(x) spécifique(s) minimal/minimaux exigé(s)2 : • En application de la loi du 20.03.1991 organisant l’agréation des entrepreneurs de travaux, le candidat doit être agréé pour l'exécution de travaux de catégorie C et de classe correspondant au montant de l'offre. Pour ce critère, le candidat complète la partie II du DUME (pour plus d’infos à ce sujet, voir le point « DUME » ci-dessus) > Informations sur l’opérateur économique > L’opérateur économique est-il inscrit sur une liste officielle d’opérateurs économiques agréés ? Le candidat indique dans le DUME (partie II) : 1. S’il dispose de l’agréation requise ; 2. S’il est inscrit sur une liste officielle d’entrepreneurs agréés dans un autre état membre de l’Union européenne. Dans ce cas, le candidat peut joindre à sa demande de participation le certificat délivré par l'organisme de certification compétent ou la preuve de cette inscription certifiée par l'organisme compétent de l'Etat membre ainsi que tout document de nature à établir l'équivalence de cette certification ou inscription avec l'agréation requise visée à l'alinéa 1er. 3. S’il invoque l’article 3, §1, 2° de la loi du 20.03.1991 • Le candidat présente une référence portant sur l'aménagement d'extérieur, ou de voirie (création de parking, assainissement et/ou égouttage) pour un montant de 2,5 millions d’euros minimum. Le candidat présente également une référence portant sur la construction de bâtiment de type industriel pour un montant de 1 million d’euros minimum. Pour chaque référence : transmettre une fiche descriptive du marché détaillant les affectations et leur valeur ainsi qu’une attestation de bonne exécution établie par le client concerné. Ces références doivent avoir été réalisées et terminées au cours des cinq dernières années. Chaque référence reprise au titre de preuve de la capacité technique doit avoir été réalisée par le candidat lui-même, c’est-à-dire par l’entreprise candidate et son personnel, à l’exclusion de sous-traitants ou d’une autre entreprise cotraitante (que ce soit ou pas dans le cadre d’une société momentanée). Si une référence a été exécutée par un sous-traitant, le candidat peut faire appel à sa capacité technique, pour autant qu’il fournisse une déclaration d’engagement. Dans cette hypothèse, c’est le sous-traitant qui devra exécuter la partie du marché correspondant à la référence demandée. Si une référence a été exécutée dans le cadre d’une société momentanée, le candidat ne peut la faire valoir que si ce sont ses équipes qui ont exécuté les travaux qui font l’objet de la référence. Dans cette hypothèse, si les travaux qui font l’objet de la référence ont été exécutés par plusieurs entreprises, le candidat ne pourra faire valoir cette référence qu’au prorata de la part des travaux qu’il a lui-même exécuté. S’il est impossible pour le candidat de rapporter la preuve des travaux qu’il a lui-même exécuté, la meilleure solution est d’inclure le ou les autres membres de la société momentanée dans la candidature, soit comme co-candidats, soit comme sous-traitants identifiés. L’attention des candidats est attirée sur la nécessité de remplir correctement les fiches de référence. En cas de doute, le pouvoir adjudicateur se réserve le droit d’interroger les candidats ainsi qu’à contrôler la réalité des déclarations par toute voie disponible. • Le candidat doit avoir mis en place une politique de gestion de qualité, équivalente au moins à un certificat ISO 9000. Le candidat indique où l’adjudicateur peut disposer gratuitement des documents justificatifs. A défaut, le candidat fournit ces documents dans sa demande de participation.
Criterium:
TypeAndere
BeschrijvingDe kandidaat zal de volgende documenten samen met zijn aanvraag voor deelneming moeten afleveren: • Een algemene voorstelling van de onderneming en de groep waarin ze haar activiteiten uitvoert. Deze moet o.a. de contactgegevens van de onderneming, het ondernemingsnummer en een beschrijving van haar hoofdactiviteiten bevatten. • De gegevens van de contactpersoon (naam, voornaam, functie, telefoon en e-mail) binnen de onderneming in het kader van de onderhavige opdracht. Indien meerdere personen betrokken zijn, dezelfde structuur gebruiken voor ieder van hen. Gewoon door de aanvraag voor deelneming in te dienen, verbindt de kandidaat zich ertoe dat hij met de MIVB kan communiceren in het Nederlands en/of het Frans.
BeschrijvingLe candidat devra fournir les documents suivants avec sa demande de participation : • Une présentation générale de l’entreprise et du groupe dans lequel l’entreprise exécute ses activités. Celle-ci reprendra e.a. les coordonnées de l’entreprise, le numéro de l’entreprise et une description des principales activités de l’entreprise. • Les coordonnées de la personne de contact (nom, prénom, fonction, téléphone et e-mail) dans l’entreprise dans le cadre du présent marché. Si plusieurs personnes impliquées, veuillez utiliser la même structure d'informations pour chacune. Par le simple fait de remettre demande de participation, le candidat s’engage à pouvoir communiquer avec la STIB en français et/ou en néerlandais.
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendFrans, Nederlands
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Bemiddelingsorganisatie[ Raad van State ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel ] ---
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naamMaatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel
Officiële naamSociété des Transports Intercommunaux de Bruxelles
Registratienummer0247499953_5898
AfdelingMaatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
PostadresKoningsstraat 76  
StadBrussel
Postcode1000
Onderverdeling van een landArr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
LandBelgië
Telefoon+32 490436804
Fax+32 25153281
Internetadreshttp://www.stib.be
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
8.1 ORG-0002
Officiële naamFOD Beleid en Ondersteuning
Officiële naamSPF Stratégie et Appui
Registratienummer0671516647
PostadresSimon Bolivarlaan 30, bus 1  
StadBrussel
Postcode1000
Onderverdeling van een landArr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
LandBelgië
Telefoon+32 2 740 80 00
Internetadreshttps://bosa.belgium.be
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naamRaad van State
Officiële naamConseil d’Etat
Registratienummer0931814266
StadBruxelles
LandBelgië
Telefoon+32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Bemiddelingsorganisatie
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd835b3f2f-df15-4bc2-aa68-bc2703a0eac1-01
BeschrijvingVerandering van sluitingsdatum
BeschrijvingChangement de date limite
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode van de afdelingPROCEDURE
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging:  33c30e60-f32b-49b5-995e-41e924ca5464 01
Type formulierMededinging
Type aankondigingVooraankondiging of periodieke indicatieve aankondiging gebruikt als oproep tot mededinging – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging2023-10-26+02:00 00:00:00+02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar isNederlands Frans
11.2 Informatie over de bekendmaking

Annonces similaires du BDA :