Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres : Havenlaan 88 bus 60, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=481864
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=481864
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2023/HFB/OP/106833 - Renovatie van de wandelgangen en de Rode en Blauwe foyer van deSingel te Antwerpen. Referentienummer: HFB-2023/HFB/OP/106833-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
In deSingel worden de inkom en de wandelgangen, de meest publieke ruimtes van het gebouw, onderworpen aan een grondige renovatie. Ook de Rode en Blauwe foyer worden aangepakt.
Naast esthetische aanpassingen (vloer, plafond, wanden) worden heel wat technische aanpassingen gedaan (integreren van ventilatie, aanpassen van verlichting, verwarming, elektriciteit, etc). Ook de daken van de inkom en de centrale wandelgang worden vernieuwd.
Geïnteresseerd in onze andere aanbestedingen?
Bezoek onze website www.vlaanderen.be/bouwprojecten en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: deSingel te Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
In deSingel worden de inkom en de wandelgangen, de meest publieke ruimtes van het gebouw, onderworpen aan een grondige renovatie. Ook de Rode en Blauwe foyer worden aangepakt. Naast esthetische aanpassingen (vloer, plafond, wanden) worden heel wat technische aanpassingen gedaan (integreren van ventilatie, aanpassen van verlichting, verwarming, elektriciteit, etc). Ook de daken van de inkom en de centrale wandelgang worden vernieuwd. Geïnteresseerd in onze andere aanbestedingen? Bezoek onze website www.vlaanderen.be/bouwprojecten en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
II.2.7. Looptijd
220 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de vereiste erkenning is:
- Categorie: / Ondercategorie: D
- Klasse: 6
De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-06-09 09:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-06-12
Plaatselijke tijd: 09:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een plaatsbezoek is verplicht en moet plaatsvinden ten laatste 7 kalenderdagen voor opening van de offertes.De ondernemer maakt een afspraak:- Telefonisch: bij Ben Van der Mueren - tel. 03 244 19 31- Per mail: ben.vandermueren@desingel.beDe offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/, een elektronische platform in de zin van art. 14, § 7 van de Wet Overheidsopdrachten.Meer informatie omtrent het gebruik van e-tendering kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 740 80 00, of e.proc@publicprocurement.be.De factuur moet ingediend worden via elektronische facturatie. Elektronische facturatie (e-invoicing) is sinds 1 januari 2017 de standaard werkwijze voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid.Met e-invoicing wordt bedoeld: geen PDF-factuur, maar een e-factuur in een gestructureerd XML-formaat, die verstuurd werd via het Europese afsprakenkader Peppol, of via het Mercuriusplatform. Facturen die ingediend werden in een ander formaat of op een andere manier, worden niet aanvaard.Voor meer informatie, zie https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-05-09