Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Leopoldsburg
Postadres : Koningin Astridplein 37, BE- 3970 Leopoldsburg
Contactpersoon: catherine wouters
E-mail: catherine.wouters@leopoldsburg.be
Internetadres(sen): http://www.leopoldsburg.be
Adres van het kopersprofiel: http://www.architectenbeeckhermans.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Restauratie kerk OLV tenhemelopneming fase 2, lot 2 (trap sacristie en roeven daken) en lot 3 (lagere geveldelen) Referentienummer: Leopoldsburg-861.31-2023-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45200000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Restauratiewerken aan de kerk is opgedeeld in twee loten (aparte dossiers):
* fase 2 lot 2: restauratie van de trap sacristie en de roeven daken
* fase 2 lot 3: restauratie van de lagere geveldelen met inbegrip van de trappartijen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
fase 2 lot 2 trap sacristie en roeven daken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Leopoldsburg
II.2.4. Beschrijving
zie bestek
II.2.7. Looptijd
250 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
fase 2 lot 3 lagere geveldelen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Leopoldsburg
II.2.4. Beschrijving
zie bestek
II.2.7. Looptijd
250 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-06-14 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 180 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-06-14
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank gerechtelijk arrondissement Hasselt
Parklaan 25, BE- 3500 Hasselt
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank gerechtelijk arrondissement Hasselt
Parklaan 25, BE- 3500 Hasselt
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank gerechtelijk arrondissement Hasselt
Parklaan 25, BE- 3500 Hasselt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-05-08