Gemeente Moorslede

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Project Horizon 2025 - Uitkijktoren Dadipark



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Moorslede
Postadres :  Marktplaats 1, BE- 8890  Moorslede
Contactpersoon:  Mevrouw Marieke Gruwez -TD
Tel:   +32 51777006
Fax:   +32 51771076
E-mail:   marieke.gruwez@moorslede.be
Internetadres(sen):   www.moorslede.info  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Project Horizon 2025 - Uitkijktoren Dadipark  
Referentienummer:   2023/270
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   Site Dadipark, Moorsledestraat z.n. te 8890 Moorslede
II.2.4. Beschrijving
Ontwerpen en bouwen binnen project "Horizon 2025" van een uitkijktoren op site Dadipark.   De opdracht betreft:   - De volledige architectuuropdracht, gaande van de opmaak van het ontwerp, de nodige documenten voor de aanvraag van de omgevingsvergunning en de aanvraag van de vergunning.   - Het bouwen van de toren.   De opdracht loopt tot de definitieve oplevering van de toren.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2024-03-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2025-03-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten en de artikelen 61 tot 63 van het KB van 18 april 2017 vallen. De aanbestedende overheid verifieert de toestand van de Belgische inschrijvers op vlak van de sociale en fiscale schulden van de betrokken partijen via de Telemarc-toepassing. Bij aanvraag tot deelneming moeten hiertoe de volgende stukken worden gevoegd: 1° Een uittreksel uit het strafregister van maximaal 6 maanden oud van elke betrokken partij:- Dit attest wordt voor de Belgische natuurlijke personen uitgereikt door de dienst bevolking of door de politiezone en voor Belgische rechtspersonen door de FOD Justitie (Dienst Centraal STrafregister). - Een buitenlandse betrokken partij dient een gelijkaardig attest toe te voegen van de in zijn land hiertoe bevoegde instantie. 2° In het geval van buitenlandse sociale of fiscale verplichtingen, vermeldt de betrokken partij de website waar de aanbestedende overheid de desbetreffende attesten kan terugvinden. Indien een dergelijke toepassing niet bestaat, voegt de betrokken partij bij de aanvraag tot deelneming een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid, waarin bevestigd wordt dat voldaan wordt aan de sociale resp. fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land van vestiging. Deze documenten moeten voor elke betrokken partij bij de aanvraag tot deelneming gevoegd worden. In het geval dat de inschrijver een beroep doet op de technische bekwaamheid van derden, geldt eveneens dat deze documenten voor deze derden bij de aanvraag tot deelneming gevoegd moet worden. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijvers dienen hun financiële economische draagkracht aan te tonen d.m.v. de volgende referenties:
Eventuele minimumeisen:
1. 1) bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's met opgave van het bedrag waardoor hij verzekerd is naar Belgische recht, en met inbegrip van zijn tienjarige aansprakelijkheid;
2) een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet in vergelijkbare diensten van de inschrijver over de laatste drie boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De technische draagkracht van de inschrijver wordt boordeeld aan de hand van enerzijds de capaciteit om de opdracht uit te voeren en anderzijds de relevante ervaring.

Eventuele minimumeisen:
1. a) Bekwaamheid:
De inschrijver deelt voor elk van de betrokken partijen volgende informatie mee: een korte bedrijfspresentatie met een lijst van het inzetbaar personeel met hun bekwaamheden en een lijst van het inzetbaar eigen materieel.
Hieruit moet blijken dat de inschrijver over de nodige bekwaamheid beschikt om de opdracht tot een goed einde te brengen.
b) Ervaring
De inschrijver moet ervaring aantonen met het ontwerpen van gelijkwaardige projecten. Met gelijkwaardig wordt dezelfde omvang bedoeld.
Hiertoe voegt de inschrijver volgende minimum 3 referenties toe van projecten dewelke hij uitdrukkelijk relevant acht voor deze opdracht, overeenkomstig het model zoals opgenomen in bijlage B. Bij voorkeur voegt de inschrijver van elke referentie een attest van goede uitvoering, doch is dit niet vereist.
c) Titels en erkenningen
De Architect die zorgt voor de omgevingsvergunning voegt een bewijs van de inschrijving toe in de Orde van Architecten.
Voor architecten uit andere EU-lidstaten moet aangetoond worden dat de architect in de betrokken lidstaat het beroep van architect mag uitoefenen.
Vereiste erkenning: De aannemer van de werken moet voldoende erkend zijn (categorie en klasse), in functie van het ontwerp dat zal worden voorgesteld.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-06-08  14:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2023-06-27
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2024-02-27


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State,  BE  nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-05-08

Annonces similaires du BDA :