Zorgbedrijf Antwerpen

"RAAMCONTRACT VOOR HET LEVEREN, ONDERHOUDEN, HERSTELLEN EN KEUREN VAN ALLE MATERIALEN TER ONDERSTEUNING VAN HET TILBELEID”



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Zorgbedrijf Antwerpen
Postadres :  Ballaarstraat 39, BE- 2018  Antwerpen
Contactpersoon:  Marc leysen
E-mail:   leysenmarc@outlook.com
Internetadres(sen):   www.zorgbedrijf.antwerpen.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=481635


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
"RAAMCONTRACT VOOR HET LEVEREN, ONDERHOUDEN, HERSTELLEN EN KEUREN VAN ALLE MATERIALEN TER ONDERSTEUNING VAN HET TILBELEID”  
Referentienummer:   Zorgbedrijf Antwerpen-2023_FAC_002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  33100000LA10, LA22, LA32, LA45, LA26, RA12
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Selecitieleidraad voor het leveren van materialen en diensten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties Zorgbedrijf
II.2.4. Beschrijving
“RAAMCONTRACT VOOR HET LEVEREN, ONDERHOUDEN, HERSTELLEN EN KEUREN VAN ALLE MATERIALEN TER ONDERSTEUNING VAN HET TILBELEID”  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie slectieleidraad

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie selectieleidraad



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-06-09  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Zorgbedrijf Antwerpen
Ballaarstraat 39,  BE- 2018  Antwerpen
E-mail:   marc.leysen@zorgbedrijf.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Zorgbedrijf Antwerpen
Ballaarstraat 39,  BE- 2018  Antwerpen
E-mail:   marc.leysen@zorgbedrijf.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Zorgbedrijf Antwerpen
Ballaarstraat 39,  BE- 2018  Antwerpen
E-mail:   marc.leysen@zorgbedrijf.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-05-08

Annonces similaires du BDA :