Vzw Diensten Ter Ondersteuning Van Katholiek Onderwijs

Raamovereenkomst aankoop van brandbestrijdingsmiddelen en onderhoud



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  VZW Diensten ter Ondersteuning van Katholiek Onderwijs
Postadres :  Guimardstraat 1, BE- 1040  Brussel
Contactpersoon:  Stefanie Gryson
Tel:   +32 25070643
E-mail:   stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen
Internetadres(sen):   www.doko.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=481523


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst aankoop van brandbestrijdingsmiddelen en onderhoud  
Referentienummer:   VZW DOKO-DOKO_2023_SG_001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  51700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het gaat over een raamovereenkomst voor 5 jaar met 1 opdrachtnemer voor de levering van brandbestrijdingsmiddelen en het beheer hiervan (onderhoud, herstellingen, enz.) voor de leden van DOKO in Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk gewest.
Het gaat over brandbestrijdingsmiddelen van verschillende merken met verschillende blusmiddelen en inhoudsmaten. De dienstverlener moet dus in staat zijn het onderhoud uit te voeren op al deze types volgens de richtlijnen van de fabrikant
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vlaanderen en Hoofdstedelijk Gewest Brussel
II.2.4. Beschrijving
Het gaat over een raamovereenkomst voor 5 jaar met 1 opdrachtnemer voor de levering van brandbestrijdingsmiddelen en het beheer hiervan (onderhoud, herstellingen, enz.) voor de leden van DOKO in Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk gewest.   Het gaat over brandbestrijdingsmiddelen van verschillende merken met verschillende blusmiddelen en inhoudsmaten. De dienstverlener moet dus in staat zijn het onderhoud uit te voeren op al deze types volgens de richtlijnen van de fabrikant  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-06-07  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-06-07
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg,  BE  Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank eerste aanleg,  BE  Antwerpen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank eerste aanleg,  BE  Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-05-05

Annonces similaires du BDA :