Gemeente Westerlo

Raamcontract voor levering van dranken en inrichting van materiaal en installaties voor de gemeentelijke instellingen 1/1/2023- 31/12/2032



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Westerlo
Postadres :  Boerenkrijglaan 61, BE- 2260  Westerlo
Contactpersoon:  Mevrouw Caroline Verstappen
Tel:   +32 14539146
E-mail:   caroline.verstappen@westerlo.be
Internetadres(sen):   http://www.westerlo.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor levering van dranken en inrichting van materiaal en installaties voor de gemeentelijke instellingen 1/1/2023- 31/12/2032  
Referentienummer:   2022-026
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15900000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
1678430.84  EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse/ andere, 2260 Westerlo
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Raamcontract voor levering van dranken en inrichting met onderhoud van materiaal en installaties voor de gemeentelijke instellingen 1/1/2023- 31/12/2032.   Toelichting:   De opdracht omvat een raamcontract voor de levering van dranken bij diverse gemeentelijke locaties alsook het inrichten en plaatsen en onderhoud van oa koel- en tapinstallaties voor de verschillende gemeentelijke locaties voor de periode 2023-2032, gesloten met één ondernemer.   Draagwijdte van de opdracht   Ten indicatieve titel wordt de omzet voor deze leveringen (verspreid over de ganse duurtijd van de overeenkomst, dus 10 jaar èn incl alle deelnemende locaties en prijsevolutie geraamd op 1 678 430,84 euro excl of 1 948 885,60 euro incl. 6 en 21% BTW ((brutowaarde voor korting incl indexering).   Deze raming is indicatief, de inschrijver kan geen schadevergoeding vragen indien dit bedrag niet behaald of overschreden wordt. Door in te schrijven op deze opdracht, erkent de inschrijver de omvang van de opdracht te kennen en bevestigt hij de leveringen voor elke locatie gelijkwaardig uit te kunnen voeren.   Geen exclusiviteit. Het betreft een niet-exclusieve raamovereenkomst waardoor er noch een exclusiviteitscontract noch een afnameverplichting van toepassing is. Indien bv voor een bepaalde gelegenheid een drank niet beschikbaar is via de toeleverancier van de raamovereenkomst, dan kan het bestuur elders deze aankopen verrichten zonder dat hiervoor enige schadevergoeding verschuldigd is. Het bestuur is in dit geval zelf verantwoordelijk voor de afhandeling van het leeggoed ed.   Leveringsplaats:   De opdracht dient uitgevoerd te worden op volgende locaties: De Zoerla (Gevaertlaan), de Merodezaal (Heultjedorp), polyvalente zaal in Voortkapel (Stijn Streuvelsstraat), het gemeentehuis (Boerenkrijglaan), de cafetaria achter het gemeentehuis.   Het bestuur kan beslissen om één van deze locaties te sluiten of te verhuizen. Bij sluiting kan de inschrijver zich niet beroepen op enige schadevergoeding.   In geval van verhuis of de opening van een nieuwe locatie zal nagegaan worden of de nieuwe locatie kan bediend worden onder dezelfde voorwaarden als in deze overeenkomst. Indien dat het geval is, kan het bestuur beslissen de bijkomende locatie toe te wijzen binnen hetzelfde contract voor de resterende duur van het contract.   Indien er in de nieuwe locatie wordt geopteerd voor een andere vorm van dranklevering (vb. toewijzen via concessie of onder te brengen in een derde perceel), kan de opdrachtnemer geen aanspraak maken op enige schadevergoeding.  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2022/S 169-476416

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1:  Raamcontract voor levering van dranken en inrichting van materiaal en installaties voor de gemeentelijke instellingen 1/1/2023- 31/12/2032

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2023-01-03

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers:   NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   BROUWERIJ HAACHT nv
Postadres:   PROVINCIESTEENWEG 28, BE- 3190  Boortmeerbeek
Tel:   +32 16601501
Fax:   +32 16608384
E-mail:   info@haacht.com
NUTS-code:   BE
Internetadres:   http://www.haacht.com
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   JA

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-16

Annonces similaires du BDA :