Stad Gent

Raamovereenkomst voor depannages, herstellings- en renovatiewerken aan HVAC en sanitaire installaties



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Gent
Postadres :  Botermarkt 1, BE- 9000  Gent
Contactpersoon:  Mevrouw Karen Vertenten
Tel:   +32 92669963
Fax:   +32 92667379
E-mail:   karen.vertenten@stad.gent
Internetadres(sen):   www.gent.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor depannages, herstellings- en renovatiewerken aan HVAC en sanitaire installaties  
Referentienummer:   FM/2022/215
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45331000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
FM Onderwijsgebouwen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   de 3 gebouwenclusters behorende tot het patrimonium van de Stad Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
FM Themagebouwen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   de 3 gebouwenclusters behorende tot het patrimonium van de Stad Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
FM Welzijn  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   de 3 gebouwenclusters behorende tot het patrimonium van de Stad Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maanden oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes* In toepassing van artikel 62 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. ErvaringDe inschrijver dient over voldoende ervaring te beschikken. 2. Samenstelling operationeel teamDe inschrijver voegt bij zijn offerte de samenstelling van zijn operationeel team toe, waarmee hij dient de bedingen van het contract te kunnen voldoen.

Eventuele minimumeisen:
1. Door de uitzonderlijke periode van de afgelopen 2 jaar afkomstig van de COVID pandemi en de daaraan gekoppelde minder investeringsprojecten kijken we terug naar de afgelopen 7 jaar. De inschrijver dient minstens opgave te doen van 4 referenties aangaande gelijkaardige aannemingen vanaf 2015. Hiermee bedoelt de aanbestedende overheid: aannemingen in de volgende onderdelen: HVAC en sanitair. Twee referenties houden onderhoudsopdrachten (exploitatie) in, twee andere referenties gaan over vernieuwingen. De opdrachten dienen minstens 200.000 euro te bedragen voor perceel 1 en 2 (over 5 jaar), 70.000 euro voor perceel 3 (over 5 jaar). De aannemer vermeldt hierbij: hun bedrag, data/locatie van uitvoering en de publieke- of privaatrechterlijke instanties waarvoor ze bestemd zijn. In totaal dient hij dus 4 referenties op te geven.
Het attest dat wordt afgeleverd is ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het datum waarop ze werden uitgevoerd.
2. Het operationeel team omvat een projectleider, een werfleider en 10 1ste categorie arbeiders voor perceel 1 en 2 (voor de duidelijkheid: in totaal 10 arbeiders en 12 personeelsleden in totaal).
Voor perceel 3 is dit: 6 1ste categorie arbeiders (voor de duidelijkheid: in totaal 6 arbeiders en 8 personeelsleden in totaal).
De inschrijver dient de namen van dit team door te geven alsook de beroepsspecificaties (opleidingen) van elk van de arbeiders.
Als de inschrijver meedoet voor alle percelen dient hij aldus: 10+6 1ste categorie arbeiders te hebben, en een werfleider&projectleider (18 personeelsleden in totaal dus).
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen) of
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties) of
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning)
Perceel 1: Klasse 5
Perceel 2: Klasse 5
Perceel 3: klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-14  12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-06-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-02-14
Plaatselijke tijd:   12:00
Adres:   OCMW Gent, Facility Management, vergaderzaal Edison, Oefenpleinstraat 6 te 9050 Gentbrugge

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-11

Annonces similaires du BDA :