Gemeentebestuur Aalter

Onderhoud en heraanleg van kleinschalige verhardingen op het grondgebied Aalter



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Aalter
Postadres :  Europalaan 22, BE- 9880  Aalter
Contactpersoon:  De heer Steven Cocquyt
Tel:   +32 93749913
Fax:   +32 93252240
E-mail:   overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen):   www.aalter.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoud en heraanleg van kleinschalige verhardingen op het grondgebied Aalter  
Referentienummer:   22d0228
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233250
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeentebestuur Aalter, Europalaan 22 te 9880 Aalter
II.2.4. Beschrijving
Dit onderhoudscontract stelt het lokaal bestuur de mogelijkheid om de kleinschalige verhardingen van het lokale wegennet van een onderhoud te voorzien, waarbij de huidige conditie van de bestratingselementen wordt geoptimaliseerd. Deze overeenkomst (raamcontract) maakt een herstel aan de kleinschalige verhardingen op het openbaar domein mogelijk. De opdracht richt zich enerzijds tot lokaal herstel van diverse soorten kleinschalige verhardingen die als beheersdeelopdrachten worden gecatalogeerd. Het beschikbare onderhoudsbudget voor het uitvoeren van beheersmatige herstellingen aan kleinschalige verhardingen kan worden geraamd op 100.000 euro incl. btw per jaar, of 400.000 euro incl. btw voor de duur van het volledige raamcontract. Dit budget is ter indicatie en is niet bindend.   Anderzijds voorziet het bestek ook investeringsopdrachten waarbij een heraanleg, grootschalige ontharding of ingrijpender werken voorzien worden. Deze deelopdrachten zijn technisch uitvoerbaar zonder studiebureau waarbij aan de hand van een type doorsnede de nieuwe opbouw wordt bepaald. Voor deze investeringsopdrachten kan de omvang van de werken geraamd worden op 630.000 euro incl. btw. Dit budget is ter indicatie en is niet bindend.   Het lokaal bestuur plaatst bestellingen in functie van haar behoeften in verschillende deelopdrachten, volgens hun locatie, prioriteit en type herstel. Door middel van een plaatsbezoek worden de locaties aangeduid en de knelpunten besproken. De werkelijk bestelde hoeveelheden kunnen verschillen van de hoeveelheden in de meetstaat.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Geen
Eventuele minimumeisen:
1. n.v.t.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.2. Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de opdrachtnemer zal beschikken voor de uitvoering van het werk.3. Een ondertekende verklaring waaruit het volgende blijkt: - De dienstverlener zorgt voor een snelle en flexibele uitvoering;- De dienstverlener beschikt over minstens 1 contactpersoon met ervaring binnen het werkdomein die 24/24 uur en 7/7 dagen telefonisch bereikbaar is in geval van hoogdringende werken; en binnen de 3, 12 of 24u ter plaatse te zijn om de nodige interventie uit te voeren, in overleg met ter plaatse gemaakte afspraken met de leidend ambtenaar;- De dienstverlener de opdracht onafgebroken zal afwerken, en binnen de termijnen bepaad in dit bestek; - De dienstverlener een uitdrukkelijke verklaring opmaakt akkoord te gaan met de werking binnen het cascadesysteem zoals in dit bestek bepaald.4. Een lijst van de werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar.5. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting (en hun kwalificaties) van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren. Er moet kunnen worden aangetoond worden dat de uitvoerende ploegen zo samengesteld kunnen worden dat de werken efficiënt worden uitgevoerd. Per uitvoerende ploeg moet minimaal 1 persoon de volledige leiding van de uit te voeren opdrachten op zich kunnen nemen. Deze persoon is de Nederlandse taal machtig.

Eventuele minimumeisen:
1. /
2. - 1 vrachtwagen met een minimum laadvermogen van 10 ton
- 1 graafmachine van minimum 14 ton op banden
- 1 minigraafmachine op rupsen van minimum 2,5 ton
3. /
4. Minimaal 3 referenties die als gelijkaardige onderhoudswerken in acht kunnen worden genomen met een getuigschrift van goede uitvoering.
5. Minimaal 1 ploeg bestaande uit minimaal 3 personen die ingezet kan worden voor onderhoudswerken op het grondgebied Aalter.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-16  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-17
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-02-16
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Gemeentehuis - Vergaderzaal

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349470
Fax:   +32 22349462
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-13

Annonces similaires du BDA :