Agentschap Facilitair Bedrijf

2023/HFB/OP/107753: VAC Hasselt - PERCEEL 1: Renovatie sanitaire ruimtes op niv. -1 - PERCEEL 2: Herinrichting kantoorverdieping (pilootproject ANB) op niv. + 4.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres :  Havenlaan 88 bus 60, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Team Plaatsing en rapportering
E-mail:   aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=469622  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=469622


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
2023/HFB/OP/107753: VAC Hasselt - PERCEEL 1: Renovatie sanitaire ruimtes op niv. -1 - PERCEEL 2: Herinrichting kantoorverdieping (pilootproject ANB) op niv. + 4.  
Referentienummer:   HFB-2023/HFB/OP/107753-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
2023/HFB/OP/107753: VAC Hasselt - PERCEEL 1: Renovatie sanitaire ruimtes op niv. -1 - PERCEEL 2: Herinrichting kantoorverdieping (pilootproject ANB) op niv. + 4.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Renovatie van de sanitaire ruimtes op niv. -1  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE224
Voornaamste plaats van uitvoering:   Hendrik van VeldekegebouwKoningin Astridlaan 503500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Renovatie sanitaire ruimtes op niv. -1.  
II.2.7. Looptijd
180   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Herinrichting kantoorverdieping- Pilootproject ANB op niv. +4  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE224
Voornaamste plaats van uitvoering:   Hendrik van VeldekegebouwKoningin Astridlaan 503500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Herinrichting kantoorverdieping (pilootproject ANB) op niv. + 4  
II.2.7. Looptijd
180   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek

Eventuele minimumeisen:
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de vereiste erkenning is:
- Ondercategorie: D1 of D10 of D16
- Klasse (indicatief): 3
De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-13  10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-02-14
Plaatselijke tijd:   10:45

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/, een elektronische platform in de zin van art. 14, § 7 van de Wet Overheidsopdrachten.Meer informatie omtrent het gebruik van e-tendering kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 740 80 00, of e.proc@publicprocurement.be.De factuur moet ingediend worden via elektronische facturatie. Elektronische facturatie (e-invoicing) is sinds 1 januari 2017 de standaard werkwijze voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid.Met e-invoicing wordt bedoeld: geen PDF-factuur, maar een e-factuur in een gestructureerd XML-formaat, die verstuurd werd via het Europese afsprakenkader Peppol, of via het Mercuriusplatform. Facturen die ingediend werden in een ander formaat of op een andere manier, worden niet aanvaard.Voor meer informatie, zie https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-12

Annonces similaires du BDA :