Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Dilbeek
Postadres : Gemeenteplein 1, BE- 1700 Dilbeek
Contactpersoon: De heer Vincent Van Der Meiren
Tel: +32 24516851
E-mail: vincent.vandermeiren@dilbeek.be
Internetadres(sen): www.dilbeek.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract: Beperkte aanleg-, onderhouds- en herstellingswerken openbare ruimte - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022090
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233142
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties te Dilbeek
II.2.4. Beschrijving
De werken omschreven in dit raamcontract gaan over beperkte aanleg, onderhoud- en herstellingswerken van het openbaar domein. deze kunnen omvatten: het aanleggen en herstellen van voetpaden, fietspaden, wegen, andere verhardingen in asfalt, beton of betonstraatstenen, boordstenen, gootafvoeren, inzaaien van grasperken,. Dit gaat van allerlei kleine herstellingswerken (1m²) tot grotere (x aantal m² of x aantal lopende meters). Elke deelopdracht wordt apart doorgegeven, maar er kunnen meerdere tegelijk plaats vinden.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bankattest: Een bankattest moet niet toegevoegd worden op het moment van de inschrijving. Het bestuur behoudt zich het recht toe om alvorens tot sluiting van de opdracht over te gaan alsnog de voorlegging van een bankattest te vragen aan de inschrijver. De kandidaten worden met andere woorden geselecteerd onder een mogelijks voorbehoud van het voorleggen van een bankattest.
Eventuele minimumeisen:
1. /
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van vergelijkbare werken voor openbare besturen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat. Bij elke referentie staat een contactpersoon vermeld door wie de referentie kan worden bevestigd.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 referenties van gelijkaardige werken.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-02-07 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-06-07
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetensschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-11