Gemeente Kapelle-op-den-bos

Raamovereenkomst aankoop en levering van verkeersborden en toebehoren 2023-2026



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Kapelle-op-den-Bos
Postadres :  Marktplein 29, BE- 1880  Kapelle-op-den-Bos
Contactpersoon:  De heer Bralt Michiels
Tel:   +32 15713271
Fax:   +32 15713725
E-mail:   bralt.michiels@kapelle-op-den-bos.be
Internetadres(sen):   www.Kapelle-op-den-bos.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeente Kapelle-op-den-Bos
Postadres :  Marktplein 29, BE- 1880  Kapelle-op-den-Bos
Contactpersoon:  De heer Bralt Michiels
Tel:   +32 15713271
Fax:   +32 15713725
E-mail:   bralt.michiels@kapelle-op-den-bos.be
Internetadres(sen):   www.Kapelle-op-den-bos.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
raamovereenkomst aankoop en levering van verkeersborden en toebehoren 2023-2026  
Referentienummer:   2022/106
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34992200
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Kerselaarlaan, gemeentelijke loods
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor aankoop en levering van verkeersborden, palen, beugels,.   En dit voor de periode 1 maart 2023 tot en met 28 februari 2027.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Bankverklaring waaruit blijkt dat er geen problemen zijn betreffende de betalingen.
2. Verzekeringsbewijs voor 2023

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. minstens 3 attesten van goede uitvoering.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-13  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-02-13
Plaatselijke tijd:   11:30
Adres:   Raadszaal 1e verdieping, administratief centrum

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staten
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-10

Annonces similaires du BDA :