Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Machelen
Postadres : Woluwestraat 1, BE- 1830 Machelen
Contactpersoon: Mevrouw Gosia Zielinska
Tel: +32 27565526
Fax: +32 22525740
E-mail: gosia.zielinska@machelen.be
Internetadres(sen): www.machelen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Herinrichting onthaal van gemeentehuis Machelen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022/558
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: GEMEENTEHUIIS
II.2.4. Beschrijving
Herinrichting onthaal van gemeentehuis Machelen
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-12-15
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over ten hoogste de laatste beschikbare boekjaren.2. Bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's of in voorkomend geval een bankverklaring overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Een verklaring betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren.
2. Bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste interieurprojecten bij openbare besturen uitgevoerd tijdens de laatste drie jaren, met het totaal bedrag van de uitgevoerde prestaties (het totaal bedrag van de prestaties aan minstens één van de drie voornaamste klanten moet minimaal gelijk zijn aan het totaalbedrag van de offerte) en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.2. De referenties van de werfleider die deze werf zal coördineren
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 referentiedossiers, waarvan de prijs van minstens 1 gelijk of hoger is dan het totaal van de offerte. Referentiedossiers worden vergezeld van cantactgegevens van verantwoordelijke bij aanbestedende overheid of gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
2. Functie werfleider met minstens 2 jaar ervaring, minstens 3 gecoördineerde projecten van vergelijkbare grootte
Nederlandse taal machtig
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-02-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-05-04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-09