Sint Jozefskliniek Izegem

Sint-Jozefskliniek Izegem - Blok B ERGO/KAPEL - Ventilatie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Sint Jozefskliniek Izegem
Postadres :  Roeselaarsestraat 47, BE- 8870  Izegem
Tel:   +32 51334111
E-mail:   info@sjki.be
Internetadres(sen):   www.sint-jozefskliniek-izegem.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468889

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  nv De Klerck Engineering
Postadres :  Oud-Strijderslaan 14, BE- 8200  Brugge
Tel:   +32 50320122
E-mail:   aanbesteding@sdke.be
Internetadres(sen):   http://www.sdke.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468889

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Sint-Jozefskliniek Izegem - Blok B ERGO/KAPEL - Ventilatie  
Referentienummer:   Sint Jozefskliniek Izegem-8768-010-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45331000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren, plaatsen, aansluiten en indienststellen ventilatie op de dienst Ergotherapie en de aanliggende kapel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE254
Voornaamste plaats van uitvoering:   Ommegangstraat 7, 8870 Izegem
II.2.4. Beschrijving
Leveren, plaatsen, aansluiten en indienststellen ventilatie op de dienst Ergotherapie en aanliggende kapel  
II.2.7. Looptijd
120   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
- Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D18
- De inschrijver zal een lijst met minimaal 3 vergelijkbare projecten (werken uitgevoerd in een operationeel ziekenhuis, waarvan het bedrag uitgevoerde werken minstens € 200.000,00 excl. BTW bedraagt), voorlopig opgeleverd binnen de laatste 5 jaar, bij zijn offerte voegen. Deze lijst zal vergezeld zijn van de attesten, afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. De attesten vermelden het bedrag van de uitgevoerde werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd en voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
- verplicht plaatsbezoek: zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-30  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   8   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoering voorzien vóór zomer 2023

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg,  BE- 8500  Kortrijk

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Eerste Aanleg,  BE- 8500  Kortrijk

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Eerste Aanleg,  BE- 8500  Kortrijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-03

Annonces similaires du BDA :