Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Helan Onafhankelijk Ziekenfonds Vlaanderen
Postadres : Boomsesteenweg 5, BE- 2610 Wilrijk
Tel: +32 479709449
E-mail: ina.derijcke@helan.be
Internetadres(sen): www.helan.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468144
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
INRICHTING VAN KANTOREN EN KINDERDAGVERBLIJVEN Referentienummer: Partena OZV-Helan Onafhankelijk Ziekenfonds bestek nummer 20221220 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Betreft een raamovereenkomst voor de inrichting en renovatie van kantoren en kinderdagverblijven.
Plaats van de werken zijn verschillende locaties in Vlaanderen.
De overeenkomst betreft een raamovereenkomst met 2 percelen met 5 opdrachtnemers per perceel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
raamovereenkomst voor de inrichting en renovatie van gebouwen, meer bepaald van kantoren en kinderdagverblijven perceel 1 werken tot klasse 3
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
2 maal 1 jaar
Lot 2II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
raamovereenkomst voor de inrichting en renovatie van gebouwen, meer bepaald van kantoren en kinderdagverblijven perceel 1 werken tot klasse 3
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
2 maal 1 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-31 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-31
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Perceel 1 is voor werken tot 500 000 euro ,klasse 3 en Perceel 2 is voor werken tot 3 225 000 euro klasse 6
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Bolivarplaats 20, BE Antwerpen
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg
Bolivarplaats 20, BE Antwerpen
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg
Bolivarplaats 20, BE Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-21