Helan Onafhankelijk Ziekenfonds Vlaanderen

INRICHTING VAN KANTOREN EN KINDERDAGVERBLIJVEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Helan Onafhankelijk Ziekenfonds Vlaanderen
Postadres :  Boomsesteenweg 5, BE- 2610  Wilrijk
Tel:   +32 479709449
E-mail:   ina.derijcke@helan.be
Internetadres(sen):   www.helan.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468144


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
INRICHTING VAN KANTOREN EN KINDERDAGVERBLIJVEN  
Referentienummer:   Partena OZV-Helan Onafhankelijk Ziekenfonds bestek nummer 20221220 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Betreft een raamovereenkomst voor de inrichting en renovatie van kantoren en kinderdagverblijven.
Plaats van de werken zijn verschillende locaties in Vlaanderen.
De overeenkomst betreft een raamovereenkomst met 2 percelen met 5 opdrachtnemers per perceel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
raamovereenkomst voor de inrichting en renovatie van gebouwen, meer bepaald   van kantoren en kinderdagverblijven   perceel 1 werken tot klasse 3  
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
2 maal 1 jaar  

Lot   2

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
raamovereenkomst voor de inrichting en renovatie van gebouwen, meer bepaald   van kantoren en kinderdagverblijven   perceel 1 werken tot klasse 3  
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
2 maal 1 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-31  14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-31
Plaatselijke tijd:   14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Perceel 1 is voor werken tot 500 000 euro ,klasse 3 en Perceel 2 is voor werken tot 3 225 000 euro klasse 6

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Bolivarplaats 20,  BE  Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg
Bolivarplaats 20,  BE  Antwerpen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg
Bolivarplaats 20,  BE  Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-21

Annonces similaires du BDA :