Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Ichtegem
Postadres : Stationsstraat 1, BE- 8480 Ichtegem
Contactpersoon: De heer Erwin Mares
Tel: +32 51591139
E-mail: erwin.mares@ichtegem.be
Internetadres(sen): www.ichtegem.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Gemeente Ichtegem
Postadres : Stationsstraat 1, BE- 8480 Ichtegem
Contactpersoon: De heer Erwin Mares
Tel: +32 51591139
E-mail: erwin.mares@ichtegem.be
Internetadres(sen): www.ichtegem.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Asfaltering (landelijke) wegen - programma 2022 Referentienummer: TD/2022.29
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233120
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE255
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het vernieuwen of renoveren van een 4-tal geasfalteerde wegen in gemeente Ichtegem. Deze wegen liggen gespreid over de gemeente. Het betreft volgende wegen: - Zuidstraat (Ichtegem) - Lookhuisstraat (Ichtegem) .
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-03-01
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO;De andere documenten worden aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Verzekeringsattesten
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver voegt de verzekering die zijn aansprakelijkheid inzake arbeidsongevallen alsook zijn burgerlijke aansprakelijkheid te aanzien van derden toe aan de inschrijving.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Technische fiche2. Referentielijst
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver voegt een technische fiche van alle gebruikte materialen die bij de opdracht horen toe aan de inschrijving.
2. Een lijst (minimum 3) van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-19 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-05-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-19
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver voert verplicht een voorafgaandelijke plaatsbezoek uit om de situatie te bekijken en, indien nodig, de nodige opmetingen te doen. Gelieve contact op te nemen met leidend ambtenaar Erwin Mares om het plaatsbezoek in te plannen (0478 20 45 31 - technischedienst@ichtegem.be).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-19