Universitair Ziekenhuis Brussel

Verdeling medische en technische gassen: raamovereenkomst voor installatie- en onderhoudswerken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Universitair Ziekenhuis Brussel
Postadres :  Laarbeeklaan 101, BE- 1090  Brussel
Contactpersoon:  De heer Filip Van Impe
Tel:   +32 24749054
Fax:   +32 24775800
E-mail:   Filip.VanImpe@uzbrussel.be
Internetadres(sen):   www.uzbrussel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Universitair Ziekenhuis Brussel
Postadres :  Laarbeeklaan 101, BE- 1090  Brussel
Contactpersoon:  De heer Filip Van Impe
Tel:   +32 24749054
Fax:   +32 24775800
E-mail:   Filip.VanImpe@uzbrussel.be
Internetadres(sen):   www.uzbrussel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Verdeling medische en technische gassen: raamovereenkomst voor installatie- en onderhoudswerken  
Referentienummer:   UZB/TD/22-3.1.13/T4
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215140
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Verdeling medische en technische gassen: raamovereenkomst voor installatie- en onderhoudswerken  
II.2.7. Looptijd
72   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.• Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.• Attest van in orde zijn met de betaling van de BTW.• Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.• Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:o niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;o geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijk akkoord aanhangig is tegen hemo niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.• In het geval van een tijdelijke vereniging: alle stukken die het bestuur een duidelijk zicht geven op de statuten van de vennootschap, de gegevens van de verschillende partijen, de samenwerkingsovereenkomst en -afspraken tussen de partijen en de rol van de verschillende partijen binnen de tijdelijke handelsvereniging in het kader van de opdracht.• Bewijs van handtekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de offerte.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële situatie blijkt.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.3. Het bewijs van een verzekering tegen arbeidsongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid.
Eventuele minimumeisen:
1. Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële situatie blijkt.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een korte bedrijfspresentatie met een lijst van het inzetbaar personeel met hun bekwaamheden en een lijst van het inzetbaar eigen materieel.2. Indien van toepassing een lijst van mogelijke onderaannemers.3. Een verklaring op eer dat de leidinggevenden op de werf de Nederlandse taal machtig zijn in woord en schrift.4. Documentatie (technische fiches) van de voorgestelde materialen om de technische kwaliteit van de offerte te kunnen beoordelen.5. Plannen en schema’s die de door de inschrijver aangeboden oplossing verduidelijken.6. Een kopie van het erkenningsgetuigschrift.7. De inschrijver dient minimaal te beschikken over volgende attesten/certificaten:• VCA**• MDD(R) Certificatie medische gasnetwerken ISO7396• Risicoanalyse ISO13485• PED 2014/68/EU voor medische persluchtinstallaties of stikstofgeneratorenDe inschrijver bezorgt de persoonlijke attesten en certificaten van de medewerkers die de opdracht zullen uitvoeren.8. De inschrijver dient te beschikken over de attesten/certificaten van opleidingen m.b.t. Building Information Modelling voor bijv. de software Revit.De inschrijver voegt het ter aanvaarding ondertekende BIM protocol UZB toe alsook de volledig ingevulde BIMaudit-vragenlijst van onderhavig bestek.9. De inschrijver dient onderstaande referenties aan de offerte toe te voegen. De referenties zijn vergezeld van een attest “goede uitvoering”. Dit attest dient ondertekend te zijn door een verantwoordelijke van de respectievelijke referentie.• Drie (3) referenties voor onderhoud installaties voor de verdeling van medische gassen• Drie (3) referenties van installatiewerken voor medische gassen in operationele ziekenhuizen (dus geen nieuwbouw)

Eventuele minimumeisen:
1. Een korte bedrijfspresentatie met een lijst van het inzetbaar personeel met hun bekwaamheden en een lijst van het inzetbaar eigen materieel.
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-24  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-24
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   UZ Brussel - Technische Dienst – Elektronische opening

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel - Gebouw Montesquieu
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  BRUSSEL

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-19

Annonces similaires du BDA :