Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Boechout
Postadres : Heuvelstraat 91, BE- 2530 Boechout
Contactpersoon: Mevrouw Inge Diels
Tel: +32 34600647
Fax: +32 34600697
E-mail: Inge.Diels@boechout.be
Internetadres(sen): www.boechout.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaakonderhoud gemeentelijk patrimonium Referentienummer: JZP/2022/023
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90919200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Schoonmaakonderhoud t.a.v. diverse gebouwen binnen ons gemeentelijk patrimonium, incl. het periodiek reinigen van de ramen. Toelichting: Deze opdracht heeft tot doel het verstrekken van milieuvriendelijke schoonmaakdiensten ten aanzien van diverse gebouwen, bestaande uit onder meer landschapsbureaus, vergader- en spreekruimtes, sanitaire ruimtes, keukens en muzieklokalen. Het lokaal bestuur engageert zich om duurzame overheidsopdrachten te plaatsen. Ze ziet duurzame overheidsopdrachten als een instrument om beleidsdoelstellingen inzake duurzame ontwikkeling mee te helpen realiseren. daar waar mogelijk neemt ze de nodige criteria over ecologische, sociale en ethische aspecten op in de overheidsdocumenten. Indien dergelijke duurzaamheidscriteria zijn opgenomen in het bestek, moet de dienst hier vanzelfsprekend aan voldoen. Plaats van dienstverlening: Burger & Welzijn, Ijzerlei 25 te 2530 Boechout Bunderhoeve, Elfbunderweg 17 te 2530 Boechout Academie en vrije tijd, Jef van Hoofplein 21 te 2530 Boechout
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Volgens artikel 42, § 1, 2° van de wet van 17 juni 2016, kan de aanbestedende overheid, mits akkoord van de dienstverlener, de opdracht herhalen gedurende een periode van 3 jaar na de sluiting van de oorspronkelijke opdracht. Er kunnen aldus drie stilzwijgende verlengingen zijn. Verlenging 1: vanaf 2 januari 2024 tot 31 december 2024 Verlenging .(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Attest
2. Attest
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van gelijkaardige gebouwen. Een minimum van 3 vergelijkbare opdrachten wordt vooropgesteld over de laatste 3 jaren in een straal van 25 km. De inschrijver voegt bij zijn offerte een recente en controleerbare lijst met referenties (met naam en telefoonnummer van de contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan. Het omzetcijfer van de uitgevoerde schoonmaak bij deze referenties dient in verhouding te staan tot het totale omzetcijfer van deze opdracht.2. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.3. De volgende bewijsstukken worden gevraagd: * Een geldig ABSU – attest. * Een geldig ISO 9002 en ISO 14001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking. * Een geldig VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Eventuele minimumeisen:
1. Referentielijst
2. Overzicht
3. Attest
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-05-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-06
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: de raadzaal van het gemeentehuis
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 29/11/2022 om 10.00De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren op dinsdag 29 november 2022. De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Mechelen
Keizerstraat 20, BE- 2800 Mechelen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-06