Gemeente Maasmechelen

Uitnodiging tot indienen offerte - Begraafplaatsen - Groenonderhoud 2023 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Maasmechelen
Postadres :  Heirstraat 239, BE- 3630  Maasmechelen
Contactpersoon:  De heer Dienst Overheidsopdrachten
Tel:   +32 89769610
Fax:   +32 89769649
E-mail:   overheidsopdrachten@maasmechelen.be
Internetadres(sen):   www.maasmechelen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Patrimonium & Mobiliteit
Postadres :  Heirstraat 239, BE- 3630  Maasmechelen
Contactpersoon:  Mevrouw Margaretha Verheyen
Tel:   +32 89769610
Fax:   +32 89769679
E-mail:   margaretha.verheyen@maasmechelen.be
Internetadres(sen):   www.maasmechelen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Begraafplaatsen - Groenonderhoud 2023 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   22/245
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  98371111
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE223
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
In 2022 werd het groenonderhoud van de begraafplaatsen uitgevoerd door een externe aannemer. Aangezien het een opdracht voor slechts 1 jaar betrof, wordt nu voor 2023 een nieuw lastenboek opgesteld.   Afgelopen jaar is gebleken dat het aantal beurten voor de onkruidbestrijding van de paden ontoereikend waren om een constant verzorgd beeld te kunnen garanderen. Daarom wordt in dit nieuwe lastenboek het aantal beurten voor de onkruidbestrijding op de paden opgetrokken van 17 naar 20.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. De inschrijver dient een verklaring betreffende de totale omzet voor te leggen + een verklaring betreffende de omzet m.b.t. het voorwerp van deze opdracht van de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
2. de totale omzet dient minimum 3 maal de waarde van deze opdracht te bedragen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten op begraafplaatsen die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. minimaal één bewijs van goede uitvoering voor een gelijkaardige opdracht met opgave van de gegevens van de contactpersoon binnen het betreffende lokaal bestuur.3. Personeelslijst van het personeel dat voor deze opdracht ingezet gaat worden, met vermelding van, hun kwlificaties in dit vakgebied.4. Lijst van materiaal dat specifiek voor deze opdracht ingezet zal worden.

Eventuele minimumeisen:
1. minimum 2 opdrachten
2. minimaal 1 bewijs


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-12-23  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-23


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver wordt – gezien de moeilijkheid en delicaatheid van het werk - verplicht een voorafgaand plaatsbezoek uit te voeren teneinde de omvang van de opdracht te kunnen inschatten en de juiste werkwijze die toegepast kan/zal worden te kunnen bepalen. Het gemeentebestuur is namelijk niet verantwoordelijk voor eventuele meerwerken of –prijzen ten gevolge van verkeerde inschattingen van de inschrijver.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  BRUSSEL
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-05

Annonces similaires du BDA :