Vzw Onderwijsinrichtingen Voorzienigheid

Uitnodiging tot indienen offerte - Renoveren van een speelplaats basisschool 'Den Hulst' - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  vzw Onderwijsinrichtingen Voorzienigheid
Postadres :  Maatschappelijke zetel: Naamsesteenweg 355, BE- 3001  Heverlee
Contactpersoon:  De heer Steven Peyffers
Tel:   +32 3216399121
E-mail:   steven.peyffers@ksdiest.be
Internetadres(sen):   www.hhscholen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  G.R.O.T. architecten bv
Postadres :  Tramwissel 2, BE- 2360  Oud-Turnhout
Contactpersoon:  Mevrouw Annemie Smolders
Tel:   +32 14453564
E-mail:   info@grotarchitecten.be
Internetadres(sen):   www.grotarchitecten.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Renoveren van een speelplaats basisschool 'Den Hulst' - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   21/090
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vrije Basisschool "Den Hulst" Hulst 16, 3272 - Testelt
II.2.4. Beschrijving
Herinrichten van een speelplaats.   Nieuwe verhardingen, speeltoestellen, aanplanting en groenvoorzieningen, berging, fietsenstalling  
II.2.7. Looptijd
100   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. -

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.2. Referenties : 1 vergelijkbaar project (school, park,.)

Eventuele minimumeisen:
1. -
2. Toe te voegen : Foto's, contactpersoon en uitleg aangaande het opgegeven project
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
of
G3 (Beplantingen), Klasse 3
oF
D10 (Tegelwerk), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-16  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-07-15


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek zal georganiseerd worden op 20/12/2022.De kandidaat inschrijvers nemen contact op met : Lieve Vangenechten - Directie, om een tijdslot te reserveren voor de rondgang.lieve.vangenechten@ksdiest.beTel : 013 77 19 29De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven,  BE  nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-29

Annonces similaires du BDA :