Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding - Extern Verzelfstandigd Agentschap
Postadres : Keizerslaan 11, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Anja Palmaerts
Tel: +32 032357153
E-mail: anja.palmaerts@vdab.be
Internetadres(sen): http://www.vdab.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=465737
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst met een ondernemer voor outsourcing van de schoonmaakdiensten met overdracht van personeel en met een sociale dimensie in de tewerkstelling Referentienummer: VDAB Dienst Inkoop-2022/495/INK/FAC/AP-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90919200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst met een ondernemer voor outsourcing van de schoonmaakdiensten met overdracht van personeel en met een sociale dimensie in de tewerkstelling
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Over heel Vlaanderen en Brussel
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst met een ondernemer voor outsourcing van de schoonmaakdiensten met overdracht van personeel en met een sociale dimensie in de tewerkstelling.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Voorliggende opdracht heeft een looptijd van 1 jaar, te rekenen vanaf 01/01/2024. Aansluitend op de bovenvermelde looptijd kan de opdracht 3 maal verlengd worden met een periode van 1 jaar, op basis van artikel 57, tweede lid, van de Wet Overheidsopdrachten. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven. Deze verlenging verloopt stilzwijgend, behoudens een andersluidend aangetekende zending van de aanbestedende overheid uiterlijk 3 maanden vóór het verstrijken van de looptijd van de opdracht.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-12-28 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Er is een vrijblijvende informatiesessie. Deze wordt virtueel gehouden via Google Meet op dinsdag 06/12/2022 om 10u00. Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen, via e-mail anja.palmaerts@vdab.be, om de uitnodigingslink te ontvangen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349900
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-25