Koopkoepel

Raamovereenkomst voor de aankoop van koffie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  KOOPKOEPEL
Postadres :  Kleine-Bassinstraat 16, BE  Roeselare
Contactpersoon:  Karmen Boghaert
Tel:   +32 51232521
E-mail:   karmen@koopkoepel.be
Internetadres(sen):   https://www.koopkoepel.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://www.koopkoepel.be


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de aankoop van koffie  
Referentienummer:   2022-326-KFF
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15860000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor de aankoop van koffie (verschillende types)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor de aankoop van koffie en toebehoren  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-06-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2027-05-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
(1)Uniform Europees Aanbestedingsdocument (2)Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document (3)Inschrijving bij een bijgehouden beroeps- of handelsregister in de lidstaat van vestiging(De ondernemers moeten een bewijs van inschrijving leveren bij een van de bijgehouden beroeps- of handelsregisters in de lidstaat van vestiging, als omschreven in bijlage 10 van het KB van 18 april 2017, of bewijs leveren dat zij voldoen aan andere eisen in die bijlage.)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-12  09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-12
Plaatselijke tijd:   09:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De betaling van het aan de dienstverlener verschuldigde bedrag vindt plaats binnen de betalingstermijn van 60 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgestelde factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Tel:   +32 56269600
Fax:   +32 56269602
E-mail:   orb.kortrijk.griffie@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/ondernemingsrechtbank-gent-afdeling-kortrijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-25

Annonces similaires du BDA :