Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw
Postadres : Ziekenhuislaan 100, BE- 1500 Halle
Contactpersoon: Mevrouw Sabine Daelman
Tel: +32 23636143
E-mail: aankoop@sintmaria.be
Internetadres(sen): www.sintmaria.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren, plaatsen en indienststelling van 3 doorgeef koelkasten en 1 koelcel in het klinisch labo - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: AZSINTMARIA/2022-032
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39711100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Klinisch laboratorium / 3de verdieping, Ziekenhuislaan 100 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
Leveren, plaatsen en indienststelling van 3 doorgeef koelkasten en 1 koelcel in het klinisch laboratorium. Deze koelcellen dienen niet aangesloten te worden op het gebouwenbeheersysteem (GBS) (temperatuurregeling), maar op een van het GBS onafhankelijk opgesteld temperatuursopvolging-/alarmeringssysteem. Vereiste optie: preventief onderhoudscontract / omnium onderhoudscontract.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-03-01
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Een geldige verklaring toevoegen
2. Een actueel attest toevoegen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Registratie bij het LNE als koeltechnisch bedrijf of koeltechnieker2. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.3. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Eventuele minimumeisen:
1. Het erkenningsnummer moet toegevoegd worden bij de offerte
2. Een geldig attest toevoegen
3. Een actueel attest toevoegen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-12-13 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-06-11
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Gelieve hiervoor een afspraak te maken met het Paramedisch Diensthoofd van het klinisch labo (d.wieleman@sintmaria.be / tel. 02/363.64.76).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van gerechtelijk arrondissement Brussel, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-24