Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : PC Sint-Amandus Beernem
Postadres : Reigerlostraat 10, BE- 8730 Beernem
Contactpersoon: Luc Debruyckere
Tel: +32 5079900
E-mail: luc.debruyckere@amandus.broedersvanliefde.be
Internetadres(sen): http://amandus.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=465478
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Archipl Architecten
Postadres : Brandweerstraat 19/A1, BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Helena Rossey
Tel: +32 92212244
E-mail: helena.rossey@archipl.be
Internetadres(sen): www.archipl.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=465478
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
1195 BEERNEM PVT60 VAST MEUBILAIR Referentienummer: PC Sint-Amandus-1195 BEERNEM PVT60 VAST MEUBILAIR-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
BEERNEM PVT60 - VAST MEUBILAIR
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Reigerlostraat 10, 8730 Beernem
II.2.4. Beschrijving
Vast meubilair (keukens, badkamers en inbouwkasten) voor een psychiatrische verzorgingstehuis te Sint-Amandus Beernem
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De werken zijn voorzien om aan te vatten vanaf 15/02/2022, de inschrijver dient hier rekening mee te houden.Ten laatste twee weken na aanvang van de werken worden de eerste uitvoeringstekeningen en alle technische fiches verwacht.De werken worden geclusterd uitgevoerd: eerst blokken AB, dan BC, aanvullend GH en als laatste EF.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-12-23 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-12-23
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Brugge
Kazernevest 3 , BE- 8000 Brugge
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Brugge
Kazernevest 3 , BE- 8000 Brugge
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Brugge
Kazernevest 3 , BE- 8000 Brugge
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-23