Pc Sint-amandus Beernem

1195 BEERNEM PVT60 VAST MEUBILAIR



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  PC Sint-Amandus Beernem
Postadres :  Reigerlostraat 10, BE- 8730  Beernem
Contactpersoon:  Luc Debruyckere
Tel:   +32 5079900
E-mail:   luc.debruyckere@amandus.broedersvanliefde.be
Internetadres(sen):   http://amandus.be/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=465478

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Archipl Architecten
Postadres :  Brandweerstraat 19/A1, BE- 9000  Gent
Contactpersoon:  Helena Rossey
Tel:   +32 92212244
E-mail:   helena.rossey@archipl.be
Internetadres(sen):   www.archipl.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=465478

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
1195 BEERNEM PVT60 VAST MEUBILAIR  
Referentienummer:   PC Sint-Amandus-1195 BEERNEM PVT60 VAST MEUBILAIR-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45400000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
BEERNEM PVT60 - VAST MEUBILAIR
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE251
Voornaamste plaats van uitvoering:   Reigerlostraat 10, 8730 Beernem
II.2.4. Beschrijving
Vast meubilair (keukens, badkamers en inbouwkasten) voor een psychiatrische verzorgingstehuis te Sint-Amandus Beernem  
II.2.7. Looptijd
80   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De werken zijn voorzien om aan te vatten vanaf 15/02/2022, de inschrijver dient hier rekening mee te houden.Ten laatste twee weken na aanvang van de werken worden de eerste uitvoeringstekeningen en alle technische fiches verwacht.De werken worden geclusterd uitgevoerd: eerst blokken AB, dan BC, aanvullend GH en als laatste EF.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-12-23  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   5   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-12-23
Plaatselijke tijd:   11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Brugge
Kazernevest 3 ,  BE- 8000  Brugge

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Brugge
Kazernevest 3 ,  BE- 8000  Brugge

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Brugge
Kazernevest 3 ,  BE- 8000  Brugge

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-23

Annonces similaires du BDA :