Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gewestelijke Maatschappij voor Huisvesting
Postadres : Diederik Van Beverenlaan 11, BE- 9120 Beveren
Contactpersoon: Alle gebruikers
Tel: +32 37509530
E-mail: info@gmhbeveren.be
Internetadres(sen): www.huisvesting-beveren.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vervanging van 227 cv-ketelinstallaties op diverse locaties in het patrimonium van de GMH Referentienummer: Gewestelijke Maatschappij voor Huisvesting Beveren-PPP0LO-304/2004/Micconsul-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45300000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige aanneming omvat het leveren, plaatsen, aansluiten, in dienst stellen en onderhouden gedurende de waarborgperiode, met alle noodzakelijke toebehoren, onderdelen en prestaties volgens de regels der kunst en der techniek van alle in onderhavig technisch bestek vermelde materialen, gehelen en onderdelen, noodzakelijk voor het verwezenlijken van het beoogde doel: vervanging van bestaande ketelinstallaties.
Dit aantal kan variëren in fase van aanbesteding en/of uitvoering.
In bijlage aan het bestek is een overzicht van de bestaande ketelinstallaties toegevoegd met o.a. merk ketel, type ketel, type CV, jaar van plaatsing, einde onderhoudscontract, datum laatste onderhoud.
De principiële opdracht omvat:
- Bestaande ketelinstallatie te vervangen door een gesloten gasketel type doorstromer, of desgevallend type “enkel CV”
- De te vervangen ketels zijn in principe doorstromers. Eventueel bestaande boilers in keuken en/of .(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-23
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Inschrijvingsdocument toegevoegd